.11.

3.1K 130 78
                                    

· · ·

"Cuma günü cumadan sonra toplantı var"

"Konsey toplantısı mı?"

"Evet. Yaz bitiyor ya yaz kritiği yapacakmışız" dediğimde başıyla onayladı.

Konsey toplantısına sadece konseyde olan mahalleler katılıyor. Ve evet Sinandede Mahallesi olarak konsey üyesiyiz. Konsey genelde mevsim sonlarında toplanır ve o üç ay için de gerçekleşen iyi ya da kötü olayların kritiği yapılır. Bunun dışında konsey sadece çok önemli durumlarda toplanırdı. Ve ben ilk defa Saffan ile beraber katılacağım o toplantıya...

Aklıma gelen şey ile gözlerimi boşluğa diktim. Yüzümde hülyalı bir tebessüm oluştu.

"Bu yaz da bitiyor" dedim dalgınca.

"Ne?" dedi anlamayarak Saffan. Ona döndüm.

"Verdiğin sözü hatırlıyor musun?" dedim.

"Hangisi?" dediğinde güldüm.

"İki yıl önce 'yazın bir ara çamlığa gidelim' demiştin"

"Evet hatırladım" dediğinde beklentiyle ona baktım. Güldü. "Tamam bakma öyle yarın işlerimizi halledip gideriz" dediğinde ani bir tepki olarak boynuna sardım kollarımı.

"Sen cansın bee" dediğimde güldü.

"Dur kız boğulacağım" diyince kollarımı çektim.

"Tamam o zaman ben gideyim. Yarın görüşürüz" diyip ayağa kalktım. Omuzumdan düşen çantamın askısını düzelttim ve eve doğru ilerledim.

Eve girince odama geçtim ve çantamı hemen sandalyeme astım. Aklıma Saffanların yanındayken gelen mesaj geldiğinde telefonumu cebimden çıkarıp onu aradım.

"Sen misin?" dedim açtığında.

"Evet evet benim" dediğinde gülümsedim.

"Ben yarın Saffan'la çamlığa gidiyorum!"

"Gerçekten mi?!"

"Eveeet!"

/|\ /|\ /|\ /|\

"Nur! Hadi yemeğe" annemin seslenmesi ile konuştum.

"Kapatıyorum annem çağırıyor"

"Tamam görüşürüz canım" dediğinde telefonu kapatıp cebime koydum. Odamdan  çıkıp odamın hemen bitişiğindeki mutfağa girdim.

"Kimle konuşuyorsun sen geldiğinden beri?!" dedi annem.

"Liseden bir arkadaşla. Ne zamandır görüşemiyorduk o yüzden bayağı konuştuk" dediğimde inandı.

Bu günde paçayı yırttın...

Sen sus! Çok bilmiş!..

Muhabbet ederek yemeğimizi yedikten sonra odama geri döndüm. Rahat olmak için pijamalarımı giydim. Yatağa yüz üstü uzanıp kafamı ellerime yasladım, ayaklarımıda havaya kaldırdım. Ve sonra bugün olan şeyleri düşünmeye başladım.

· · ·

"Benim işim bitti" dedim bilgisayarı kapatırken.

"Benimki de beş dakikaya biter" dedi Saffan gözlerini bilgisayardan ayırmadan. Bugün fazla işimiz olmadığı için çamlığa daha erken gidecektik ve böylece daha uzun süre orada kalabilecektik. Hızlı bir şekilde hazırlanıp onu izlemeye başladım.

Aşk Santimetrelere Bakmaz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin