Merhabalar! Özlendim mi?
Size Çalakalem: Bahar Ekspresi'nin 9. günü için yazdığım 200 kelimelik kısa bir hikaye ile geldim. Kısa da olsa biraz özlem giderelim değil mi?· · ·
Bildimlerin arasına sıkışmış ismi terkar okudum. Hayal görmüyorsam orada 'SaffanAkman' yazıyordu. Masajı açıp dikkatle okumadan önce birinin kitabımı okuyup parodi hesap açtığı düşüncesindeydim. Okuduğum satırlar ise beni şok etmişti.
"Beni konu alan bir hikaye yazman beni gerçekten mutlu etti. Belki sen beni kurguladığın diğer karakterler gibi sanıyorsun ama ben aslında kurgu değilim. Biliyorum şuan bana inanmıyorsun. Beni görmeden inanamayacağını biliyorum. O halde neden mahallemize gelmiyorsun? Spor parkında bekliyor olacağım. Eğer gelirsen güzel bir haftasonu olacak"
Dediği gibi söylediğine onu görmeden inanamayacaktım. Ve bunu yazan kişinin kuzenim olduğu kanısındaydım. Bunu doğrulamak için alelacele hazırlanıp anneme mahalleye gittiğimi söyleyerek evden ayrılmıştım.
Yol boyu kuzenimi ne şekilde azarlayabilirim diye düşünürken parka girdiğimde karşıma dikilen Saffan ile aklımdaki her şey uçup gitmişti. Şaşkın bakışlarım karşısında gülümsemiş, hiçbir şey söylemeden tepkimi beklemişti.
O karşımdaydı... Benim naif, duygusal, kara gözlü çocuğum... Yaşça benden büyüktü belki ama ona olan şefkatim bir anne gibiydi. "Gerçek misin?" diye sordum sonunda.
"En az senin kadar" dediğinde gülümsedim. İnanılır gibi değildi. Kendi kafamda kurgulayıp ruhumdan bir parça kattığım adam tam karşımda duruyordu.
Daha sonraki iki günde beraber güzel bir hafta sonu geçirmiştik. Mahallenin altını üstüne getirmiş, Filinta Cafe'ye bile uğramıştık. Gerçekten tam da yazdığım gibi naif ruhlu biriydi. Güzel kalbini sevdiğim...
· · ·
Yazarken gözümden yaş gelmesi en az Saffan kadar duygusal olmamadan kaynaklı sanırım.
Çok özlemişim be...
🖤PF🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Santimetrelere Bakmaz ✓
Roman pour Adolescents* 'Aşk Santimetrelere Bakmaz' isimli ilk kitap * ---- ARGO İÇERİR. KÜFÜR İÇEREBİLİR. RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN. ---- Altı yıl gizliden gizliye sevmek için çok mu uzun? Altı yıl boyunca ona duygularını açmadım, açamadım. O beni kardeşi gibi görürk...