11. Bodies

32 7 0
                                    

---------------------- Keith ----------------------

Το σημείο όπου βρέθηκε το πτώμα ήταν ένας άδειος δρόμος σε ένα σημείο της πόλης που από ότι μας είπαν δεν συχνάζουν και πολλοί εκεί. Το μέρος ήταν γεμάτο από παλιά σπίτια και σκοτεινά σοκάκια σε ένα από τα οποία βρισκόμασταν τώρα.

Όταν φτάσαμε νομίζαμε πως δεν κάποιος είχε καταλάβει κάτι λάθος ή πως δεν υπήρχε καθόλου πτώμα. Αλλά μόλις πήγαμε αρκετά κοντά πρώτα μας ήρθε η μυρωδιά από την γυναίκα και μετά την είδαμε όταν είχαμε φτάσει σχεδόν μπροστά της. Ήταν περίεργο, κανονικά θα έπρεπε να την είχαμε μυρίσει από μέτρα μακριά αλλά το κάναμε μόνο όταν πήγαμε πολύ κοντά. Στην αρχή δεν το κατάλαβα, κανένας δεν είχε πει κάτι μέχρι τώρα επειδή δεν ήξεραν τι γινόταν, αλλά αν έχεις μεγαλώσει κοντά σε τόσα άτομα που ή μιλάνε για αυτό ή μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν τότε μπορούσες να το καταλάβεις. Υπήρχε μαγεία εδώ πέρα. Κάποιος είχε κρύψει την μυρωδιά επίτηδες και είχα αρχίσει να πιστεύω οτι ήταν περισσότερο για να καλυφθεί η μυρωδιά αυτού που έφερε το πτώμα εδώ και όχι το ίδιο το πτώμα. Και ακριβώς αυτό είπα στον Nathan ο οποίος με κοίταξε περίεργος. "Είσαι σίγουρος"? Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο σίγουρος ακόμα και αν το ήθελα. Όσο περισσότερο βρισκόμουν εδώ τόσο πιο δυνατή γινόταν η μυρωδιά της μαγείας αν και αυτό απλά σήμαινε ότι τόσο πιο πολύ μπορούσα να διακρίνω την ύπαρξη της στο σημείο. "Πίστεψε με κάποιος χρησιμοποίησε μαγεία για να κρύψει την ταυτότητα του. Δεν είναι ανάγκη να έκανε εκείνος το ξόρκι και θα μπορούσε πολύ απλά να μην είναι ενεργό ξόρκι αλλά ένα φίλτρο ή ένα αντικείμενο. Όποιος και να είναι ή ξέρει το αντικείμενο αυτό καλά, ή έχει κάποιον που τον βοηθάει".

Ήμουν προσεκτικός να μην αφήσω να εννοηθεί ότι μπορεί να ξέρω τον υπεύθυνο για προφανείς λόγους. Δεν ήταν η ώρα για να φέρω ολόκληρη την πόλη απέναντι μου όταν έπρεπε να σταματήσω τον αδερφό μου πριν κάνει και άλλα. Και αν κάποιος μάθει ότι είμαι ίδιος με τον δολοφόνο τότε το πιο πιθανό είναι να στραφούν εναντίων μου πιστεύοντας ότι είμαι εκείνος ή ότι είμαι μαζί του. Τα πολιτικά ζητήματα εδώ πέρα ήταν πάρα πολλά για μένα, τόσο που είχαν αρχίσει να με κουράζουν όλα αυτά τα αδιέξοδα που θα μπορούσα να βρεθώ αν δεν ήμουν προσεκτικός. Όσοι πρόσεχαν ακόμα για στοιχεία που δεν είχαμε βρει μέχρι τώρα κουνησαν το κεφάλι τους. Προσπαθούσαμε ακόμα να βρούμε την μυρωδιά αυτού που άφησε την γυναίκα εδώ, την οποία είχαμε καλύψει με ένα σεντόνι που δεν έχω ιδέα από που ήρθε, αλλά κανένας δεν είχε τύχη σε αυτό το κομμάτι. Δεν ήθελα να χρειαστεί να το κάνω αυτό αλλά σε αυτό το σημείο δεν είχα άλλη επιλογή, αν δεν μπορούσα να βρω την μυρωδιά από τον χώρο τότε ίσως να μπορούσα να την βρω από το σώμα. Γονάτισα μπροστά από την νεκρή γυναίκα και σηκωσα λίγο τι σεντόνι αρχικά μόνο μέχρι να είναι εκτεθημενοι οι ώμοι. Μέχρι τώρα δεν είχα κοιτάξει να δω το ποια είχε σκοτώσει ο αδερφός μου, αλλά τώρα δεν είχα και καμιά επιλογή. Έμοιαζε σχετικά μεγάλη αλλά όχι τόσο πολύ. Κόκκινα μαλλιά κομμένα λίγο πιο πάνω από τους ώμους τα οποία είχαν δει μέρες όπου ήταν πιο περιποιημένα, πρόσωπο που θα μπορούσες να δεις και να ξεχάσεις εκτός αν σου άρεσε ο τύπος, δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο εκτός από τα χείλη τα οποία αν και δεν είχε περάσει πολύ ώρα είχαν μελανιασει. Κανονικά τα χείλη κρατάνε το χρώμα τους μέχρι να αρχίσει η αποσύνθεση του σώματος αλλά αυτά ήταν ήδη μπλε, και ήξερα τον λόγο, απλά δεν ήθελα να το σκεφτώ.

Retribution (Mortal Enemies Book 2) (Now Completed) Where stories live. Discover now