Warning το σηγκεκριμενο κεφάλαιο θα έχει συγκεκριμένη περιγραφή βίας και αίματος. Αν δεν θέλετε να διαβάσετε αυτό το κομμάτι θα είναι σταμπρισμενο πιο κάτω από την αρχή μέχρι το τέλος. Μόλις δείτε για δεύτερη φορά την γραμμή από παυλες μπορείτε να διαβάσετε χωρίς να περιμένετε κάτι τραγικά gory. You have been warned. 😂 😂 😂 😂
----------------------- Keith -----------------------
Όπου και αν ήμουν ήταν σκοτεινά. Δεν ήταν ότι ήμουν αναίσθητος, αλλά το ότι δεν υπήρχε φως στα αλήθεια που με έκανε να το λέω αυτό. Φυσικά μπορούσα να δω μια άρα μέσα σο σκοτάδι αλλά δεν μπορούσα να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά για πολύ ώρα. Ήμουν κουρασμένος και είχα βαρεθεί όλο αυτό το πράγμα που έχουν όλοι να χτυπάνε και να κόβουν τους κρατούμενους τους για να παρουν πληροφορίες που δεν υπάρχουν. Από τη στιγμή που ξύπνησα ήξερα ότι είχα κάνει τεράστιο λάθος. Δεν έπρεπε να αφήσω όποιος και αν ήταν να με χτυπήσει και να με βγάλει εκτός. Μέχρι να ξυπνήσω με είχανε δέσει σε ένα από τα κελιά τα οποία κοιτούσα και με είχαν ναρκωσει και χρησιμοποίησαν wolvesbane για να με αποτρέψουν από το να φύγω.
Δεν είχαν μπει καν στον κόπο να με δέσουν, απλά με είχαν πετάξει σε ένα από τα κελιά και ερχόντουσαν που και που να κανουν τους νταήδες. Είχα ξεχάσει πόσες φορές με κάρφωσαν με τις ενέσεις στον λαιμό και κάθε φορά ήθελα να τους σπάσω τα χέρια. Δεν ήταν το γεγονός ότι απλά κάποιος σου καρφώνει μια βελόνα στον λαιμό αλλά νιώθεις και το υγρό για το οποίο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα να σου καίει το σώμα. Αν έπρεπε να μαντέψω τι ήταν μέσα στις ενέσεις θα έλεγα ότι ήταν το ναρκωτικό που χρησημοποιουσαν. Σίγουρα είχαν περάσει περάσει ώρες από τότε που με πιάσανε και μετά από ένα σημεία άρχισα να ακούω μουσική τόσο δυνατή που ήθελα να κλείσω τα αυτιά μου αλλά με τι ζόρι μπορούσα να κουνήσω τα χέρια μου πλέον. Παρακολουθούν καθώς ερχόντουσαν δύο συγκεκριμένο άντρες και έπαιρναν έναν έναν όσους ήταν στα κελιά και τους πήγαιναν έξω στην τρύπα όπου ή θα αντιμετοπιζαν κάποιον άλλον σε μια μάχη μέχρι να μην μπορεί να συνεχίσει κάποιος ή κάτι που ήταν πολύ χειρότερο. Αν και το είχα δεν να γίνεται μόνο μερικές φορές υπήρχαν περιπτώσεις που έβαζαν έναν από τους κρατούμενους στην τρύπα και μετά από την άλλη πλευρά έβγαζαν μερικούς πεινασμένος λύκους, λυκάνθρωπους που είχαν κρατήσει πεινασμένος για καιρό και τώρα έμοιαζαν περισσότερο σαν να είχαν να φάνε για μήνες καλά. Όταν γινόταν αυτό οποίος και αν πήγαινε εκεί γινόταν γεύμα για τα θηρία και οι λύκοι ήξεραν να μην τον σκοτώσουν γρήγορα καθώς έτρωγαν. Άκουγες τις κραυγές μέχρι να πεθάνει από τον πόνο ή από τα τραύματα τους.
YOU ARE READING
Retribution (Mortal Enemies Book 2) (Now Completed)
Science FictionΥπάρχει μια ιστορία, για την εποχή πολύ πριν τον άνθρωπο όπου τα θηρία κυριαρχούσαν στην γη. Λένε πως δυο δράκοι κάποτε αχώριστοι ξεκίνησαν έναν πόλεμο μεταξύ τους, που κράτησε για δεκαετίες. Ήταν λες και ο ένας έφτανε σε ένα σημείο διεστραμμένης ευ...