------------------------ Nathan ------------------------
Δεν περίμενα ότι η κατάσταση θα ήταν τόσο άσχημα όταν δέχτηκα αυτή τη δουλειά. Σίγουρα περίμενα ότι θα ήταν άσχημα αλλά όχι να έπρεπε να περιμένω να βρω στοιχεία πάνω σε πτώματα και έτσι να πρέπει να περιμένω το επόμενο. Και ήξερα ότι θα υπήρχε και επόμενο, πάντα υπήρχε επόμενο σε αυτά. Και σε αυτή την περίπτωση θα ήταν πιο σύντομα από όσο θα ήθελα. Ο λόγος που τα ήξερα όλα αυτά ήταν πως όταν έφυγα από εδώ έπρεπε να βρω μια δουλειά για να μπορέσω να ζήσω και το μόνο που μπορούσα να κάνω καλά ήταν να βρησκω κακούς. Οπότε έγινα σύμβουλος στην αστυνομία όταν τους βοήθησα με μια υπόθεση που δεν θα είχαν λύσει ποτέ. Αν και είχα την προϋπόθεση ότι θα πήγαινα στην αστυνομική σχολή με την βοήθεια του καπετάνιου.
Εδώ υπήρχαν πολλά θέματα αλλά έπρεπε πρώτα να λύσω το πιο επείγον και αυτό ήταν ο Keith. Δεν ήξερα κατά πόσο ήταν το ίδιο αλλά αν ο δράκος μέσα του ήταν έστω και λίγο σαν τους λύκους τότε ήμουν σίγουρος ότι δεν θα το δεχόταν το όλο θέμα. Ήθελε να σταματήσει τον αδερφό του τόσο πολύ που ήξερα ότι θα έκανε κάτι χαζό και επικίνδυνο και είχα την απόδειξη από τον πατέρα του για αυτό. Πήρε ώρα και προσπάθεια μέχρι να τον πείσω να επιστρέψει μαζί μου στο ξενοδοχείο και ακόμα και τότε δεν ήξερα αν θα με άκουγε και δεν θα πήγαινε να κάνει τα πράγματα χειρότερα από ότι είναι ήδη. Παρόλα αυτά με εξέπληξε που με άκουσε και στο τέλος επιστρέψαμε πίσω αν και μπορούσα να καταλάβω ότι κατέβαλε τεράστια προσπάθεια να μην βγει εκεί έξω για να ψάξει. Μπορούσα να τα καταλάβω από τον τρόπο με τον οποίο περπατούσε από εδώ και από εκεί μέσα στο δωμάτιο και έκανε οτι μπορούσε για να κρατήσει τον εαυτό του απασχολημένο.
Δεν μπορούσα να φανταστώ τι περνούσε από το μυαλό του σκι το τι παίρνουμε γενικά ο ίδιος εδώ πέρα. Δεν είχα αδέρφια οπότε δεν μπορούσα να ξέρω το πως είναι το να πρέπει να βρεις τον αδερφό σου για να τον σκοτώσεις. Ήξερα όμως πως αν το έκανε δεν θα ήταν ποτέ ξανά ο ίδιος. Από ότι μου είπε δεν έχει σκοτώσει ποτέ του. Ήξερα πολύ καλά πως τη στιγμή που θα πάρεις τη ζωή κάποιου με τα ίδια σου τα χέρια χάνεις ένα κομμάτι του εαυτού σου το οποίο δεν έχεις καμία ελπίδα να πάρεις πίσω. Αν ακολουθήσει αυτό τον δρόμο τότε θα είναι χειρότερα από ότι ήμουν εγώ για εκείνους τους πρώτους μήνες. Δεν θα συγχωρήσει ποτέ τον εαυτό του αν τον σκοτώσει και το ξέρει καλά και ο ίδιος.
Όλη τη νύχτα αναρωτιόμουν αν έκανα το σωστό που δεν τον άφησα να φύγει για να ψάξει και όσες φορές και αν ρωτούσα τον εαυτό μου η απάντηση ήταν πάντα ίδια. Αν δεν το έκανα τότε θα έκανε κάτι ανόητο στα σίγουρα. Μέχρι τη στιγμή που με πήρε ο ύπνος αργά τη νύχτα ήθελα να είμαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν και τώρα που είχε ξημερώσει νόμιζα πως είχε γίνει θαύμα. Ήταν αρκετά ήσυχος σήμερα, τόσο που δεν είχε ξυπνήσει ακόμα εδώ και ώρες. Ήξερα πως ήταν μέσα στο δωμάτιο του και δεν ήθελα να τον ενοχλήσω μιας και θα μπορούσε να μην είναι καλό αυτό αλλά όταν πήγε μεσημέρι και ήταν ακόμα στην θέση του είχα αρχίσει να ανησυχώ.
YOU ARE READING
Retribution (Mortal Enemies Book 2) (Now Completed)
Science FictionΥπάρχει μια ιστορία, για την εποχή πολύ πριν τον άνθρωπο όπου τα θηρία κυριαρχούσαν στην γη. Λένε πως δυο δράκοι κάποτε αχώριστοι ξεκίνησαν έναν πόλεμο μεταξύ τους, που κράτησε για δεκαετίες. Ήταν λες και ο ένας έφτανε σε ένα σημείο διεστραμμένης ευ...