---------------------- Keith ---------------------
Η μέρα μετά την πανσέληνο πέρασε ήρεμα όπως ακριβώς την χρειαζόμουν. Δεν έκανα τίποτα πέρα από το να βάλω το μυαλό μου σε μια τάξη και είχα την εντύπωση πως και ο Nathan έκανε το ίδιο αν η μυρωδιά από το ουίσκι που είχε φέρει μαζί του ήταν σημάδι. Όχι πως θα μπορούσε να μεθύσει τόσο εύκολα, πρέπει να θες να φτάσεις στα άκρα για να το καταφέρεις αυτό και το ήξερα καλά.
Την επόμενη μέρα ήταν να ξεκινήσουμε να ψάχνουμε τον αδερφό μου, ή τουλάχιστον το άτομο που ήμουν σχεδόν σίγουρος πως ήταν ο αδερφός μου. Το σχέδιο ήταν να βρούμε την ομάδα που είχε αναλάβει πριν την ανυχνευση και αφού μας ενημερώσουν να δουλέψουμε μαζί τους με τον Nathan ως αρχηγό στην ουσία. Εγώ απλά θα ήμουν εκεί για να είναι σίγουρος πως ψάχναμε το ίδιο άτομο και σε περίπτωση που τον βρίσκαμε θα ήμουν αυτός που θα τον έπιανε. Φυσικά αυτό ήταν στην θεωρία, στην πράξη θα ήταν πιο δύσκολο στα σίγουρα. Πριν ξεκινήσω να κάνω το οτιδήποτε όμως έπρεπε να κάνω ένα κρύο ντους γιατί ένιωθα σαν να με είχαν βάλει σε φούρνο.
Δεν πέρασαν πάρα μόλις λίγα λεπτά αφότου βγήκα από το μπάνιο πριν χτυπήσει η πόρτα. Ήμουν ήδη ντυμένος οπότε άνοιξα και βρήκα τον Nathan να στέκεται από έξω σαν να μην είχε συμβεί τίποτα την προηγούμενη ημέρα. "Έτοιμος να φύγουμε"? Κούνησε το κεφάλι μου και πήγα να βάλω τα παπούτσια μου και να πάρω τα γυαλιά και το ραβδί μου μιας και για το υπόλοιπο κόσμο είμαι τυφλός και ξεκινήσαμε. Στο ασανσέρ όσο έβαζα τα γυαλιά θέλησα να μάθω τι ακριβώς θα κάναμε. "Τι ακριβώς θα κάνουμε τελικά"? Με κοίταξε λίγο ενώ ισιαζε την κοντομάνικη μπλούζα του και μετά μου εξήγησε. "Θα βρεθούμε με την ομάδα που είχε αναλάβει την υπόθεση μέχρι τώρα και θα μας που τι έχουν βρει μέχρι τώρα. Αν δω ότι υπάρχει κάτι που πρέπει να δω ο ίδιος θα δω την ανάμνηση από πιθανότατα πόλους για να έχω πολλές απόψεις και μετά θα αναλάβω εγώ. Θα βοηθήσεις έτσι"? Η απορία που είδα δεν ήταν εντελώς αθώα στα μάτια του. Ένιωθα πως αν έλεγα όχι θα ήταν σαν κατηγορία από μέρους του αλλά έτσι και αλλιώς δεν μπορούσα να μην κάνω κάτι. "Δικός μου αδερφός είναι οπότε δεν μπορώ να τον αφήσω να τρυγυρναει έτσι. Έκανε ήδη αρκετά". Δεν είπε κάτι αλλά το πρόσωπό του σκοτείνιασε φανερά σε αυτά που είπα πράγμα που δεν κατάλαβα. Ένιωθε άσχημα για κάτι? Ένιωθε άσχημα επειδή έπρεπε να κάνω αυτό το πράγμα? Όταν το ασανσέρ σταμάτησε και αφού βγήκαμε από το κτήριο ήταν που μίλησε ξανά. "Δεν ξέρεις ότι είναι εκείνος. Θα μπορούσε να είναι ένας εντελώς άσχετος άνθρωπος, θα μπορούσε να είναι και γυναίκα από ότι ξέρουμε". Αυτό που είπε μόλις τώρα δεν έβγαζε νόημα. Από τα θύματα καταλάβαινε κάνεις ότι είναι άντρας. "Αν ήταν γυναίκα τότε οι γυναίκες που βρέθηκαν δεν θα είχαν σημαδια βιασμού".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retribution (Mortal Enemies Book 2) (Now Completed)
Bilim KurguΥπάρχει μια ιστορία, για την εποχή πολύ πριν τον άνθρωπο όπου τα θηρία κυριαρχούσαν στην γη. Λένε πως δυο δράκοι κάποτε αχώριστοι ξεκίνησαν έναν πόλεμο μεταξύ τους, που κράτησε για δεκαετίες. Ήταν λες και ο ένας έφτανε σε ένα σημείο διεστραμμένης ευ...