16. Catching Up

30 7 0
                                    

Στο τέλος θα έχει μια μικρή έκπληξη και το επόμενο κεφάλαιο θα είναι κάπως πιο περίεργο από ότι αυτά μέχρι τώρα.

------------------------- Nathan -------------------------

Κοιτούσα γεμάτος έκπληξη όσο ο Keith έκανε κομμάτια τόσα πολλά άτομα. Δεν ήξερα καν γιατί δεν ένιωθα ότι θα ήμουν ο επόμενος αλλά απλά δεν ήμουν τόσο φοβισμένος όσο όσοι ήταν εδώ πέρα. Φυσικά ήμουν έκπληκτος δεν υπήρχε αμφιβολία για αυτό. Φαινόταν όχι μόνο να θέλει να το κάνει αλλά να το απολαμβάνει κιόλας επειδή από ότι έβλεπα τα είχε χάσει και δεν του άρεσε ότι του είχαν κάνει. Δεν κουνήθηκε καν όταν τον είχαν στα σαγόνια τους πέντε λυσασμενοι λύκοι ταυτόχρονα και εκείνος απλά τελείωσε με το να χωρίζει το κεφάλι από αυτόν που κρατούσε ο ίδιος. Όταν τελικά δεν είχε μείνει κανένας εκεί κστω ζωντανός εκτος από το ίδιο βγήκαν ξανά οι φρουροί και πήγαν κοντά του αλλά δεν φαινοντουσαν να τον βλέπουν. Θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του όπως πριν? Σίγουρα το έκανε γιατί όταν σκότωσε τον έναν ο άλλος δεν κουνήθηκε καν και απλά κοιτούσε κάτω. Μόνο όταν ήρθε η σειρά του φώναξε και στο τέλος ο Keith τον άφησε να πεθάνει μόνος του με ένα κομμένο χέρι και ένα πόδι.

Μετά πηδηξε ψηλά και ήρθε στο πατομα που βρισκόμουν εγώ με την σύντροφο του και την αδερφή της? Δεν γινόταν υπόθεση μου να μην ήταν σωστή οπότε έτσι πρέπει να ήταν. Είχε ήδη πιάσει ένα άτομο και τον έκανε κομμάτια τα οποία πετούσε από εδώ και από εκεί σαν να ήταν ένα παιχνίδι και η ουρά του χτυπούσε τον αέρα κοντά σε όποιον πήγαινε πολύ κοντά σαν να τον προειδοποιουσε να φύγει μακριά. Όλοι άρχισαν να τρέχουν φωνάζοντας για τη ζωή τους και ο Keith άρχισε να ψάχνει σε ποιον θα βυθιζε τα δόντια του μετά όταν ξαφνικά ήρθε κοντά μας. Οι μια από δίδυμες προσπάθησε να κάνει πίσω αλλά την έπιασα από τον καρπό και της κούνησε το κεφάλι. Αν το έβαζε στα πόδια τότε σίγουρα θα γινόταν το επόμενο του θήραμα. Σε αυτή την κατάσταση δεν ήταν αρκετά στα καλά του για να ξεχωρίσει ανάμεσα σε κάποιον που ξέρει και εμπιστεύεται και έναν ξένο που θέλει να κατασπαραξει. Και ήρθε πολύ κοντά στο να κάνει ακριβώς αυτό. Αυτό το βλέμμα στα μάτια του ήταν πραγματικά τρομαχτικό έτσι όπως τα κοκκινα ματια του έλαμπαν καρφωμένα επάνω μας. Πάνω όμως που ήταν έτοιμος να κάνει ένα βήμα ακόμα σταμάτησε με το πόδι στον αέρα κια ξεκίνησε να μυρίζει τον αέρα.

Αμέσως το βλέμμα μου στράφηκε προς την κοπέλα που δεν κρατούσα από τον καρπό που είχε ένα ίχνος από χαμόγελο στα χείλη της αν και το άτομο που ήξερε πριν από μήνες είχε αλλάξει τρομερά. Και όμως δεν έμοιαζε να την πειράζει που έχει αυτή την ακανόνιστα μορφή, σχεδόν παντού στο σώμα του λέπια και καρφιά στην πλάτη του αλλά μαύρο τρυχωμα σε μόλις μερικά σημεία. Ήταν σαν το σώμα του να μην μπορούσε να αποφασίσει τι ήθελε να είναι. Συνέχισε να μυρίζει για λίγο και μετά έστριψε το κεφάλι του προς την κοπέλα χωρίς να φαίνεται ότι την κοιτάει επειδή τα μάτια του είχαν θολώσει κάπως και μετά ξάπλωσε στο πάτωμα και έκλεισε τα μάτια του. Λίγες στιγμές μετά ακούσαμε την βαριά αναπνοή του που σήμαινε ότι είχε πέσει για ύπνο μετά από την καταστροφή που έκανε.

Retribution (Mortal Enemies Book 2) (Now Completed) Where stories live. Discover now