Capitolul 1

5.4K 317 41
                                    

Privesc total bulversata in jurul meu. Sunt asezata pe un pat negru cu ornamente rosii , de parca e scos din povesti. In partea stanga e o usa neagra ce probabil duce spre baie. In fata patului sta un covor gri pufos , iar peretii sunt si ei gri. In fata patului sta un dulap urias. Imi intorc privirea spre fereastra. Tot ce vad e cerul albastru si niste stelute plutitoare. Unde naiba sunt ? Incerc sa ma ridic , insa o durere cumplita imi acapareaza pieptul. Renunt si ma las inapoi pe pat. Nu stiu unde sunt , insa vreau inapoi in Dabrus. Elementele mai mult ca sigur sunt distruse.

Marai enervata. Ignorand durerea , ma ridic cu greu din pat. Corpul incepe sa imi tremure , iar pe tricoul pe care il port apare o pata rosie. Rana a inceput sa imi sangereze. Merg aplecata din cauza durerii pana la geam. Ma sprijin de perete si privesc afara. Maresc ochii. In fata mea se aratau zeci de cladiri gigantice ce semanau cu niste temple. Cladirile sunt acoperite cu muschi si diferite plante. In spatele cladirilor se zaresc niste munti foarte ciudati. Niciodata nu am auzit de existenta acestei lumi. Pe o carare vad o fata si un baiat vorbind , mergand spre cladirea in care stau eu. Ii analizez atenta. In scurt timp ii recunosc. Sunt fata si baiatul cu care am vorbit cand mi-am pus colierul elementelor la gat. Imi ciulesc urechile si ascult.

- Totusi , au trecut cateva zile. Ar fi trebuit sa se trezeasca. zice fata.

- Pumnalul aproape i-a atins inima. Rana e grava. E posibil sa fie inca inconstienta. spune baiatul.

- Voi o sa ramaneti inconstienti daca nu imi spuneti unde sunt. ii amenint eu maraind.

Cei doi isi intorc capul spre mine. In geam se reflecta rosul aprins al ochilor mei. Sunt furioasa. Vreau sa stiu ce naiba mi-au facut. Fata si baiatul incep sa alerge spre mine. Imi dau ochii peste cap. O sa le rup capul. In scurt timp , usa camerei se deschide. Imi intorc privirea spre ei plictisita. Ei vin in fata mea.

- Cum te simti ? intreaba fata.

- Nemaipomenit. zic eu sarcastica.

- Lasa sarcasmul. zice ea , dandu-si ochii peste cap.

- Ce o sa faci daca nu o sa il las ? intreb eu ironica.

- Nu uita ca esti ranita si te pot invinge in cateva secunde. spune ea amenintator.

- As vrea sa te vad incercand. zic eu ranjind.

- Gata , fetelor. Incetati. zice baiatul.

Ii arunc fetei o privire ucigatoare , ea imitandu-ma.

- Nu ar fi trebuit sa te ridici din pat. spune baiatul. Apropo , eu sunt Kroy.

Kroy imi intinde mana. Pufnesc si ii strang mana.

- Aalyah. zic eu.

- Stim. spune Kroy.

- Eu sunt Ruth. spune fata.

Ii zambesc fals. Ochii ei se fac portocalii. Ranjesc , stiind ca ochii mei sunt rosii. Simt un junghi puternic in piept , sangele scurgandu-se pana pe abdomenul meu. Imi musc limba ca sa nu tip.

- Ti-am spus eu sa stai in pat ! zice Kroy indignat.

- Nu am nevoie de opinia ta. spun eu cu greu.

Sprijinindu-ma de tot ce imi iese in cale , merg spre pat , asezandu-ma pe el. Ma relaxez , simtind cum durerea se mai diminueaza.

- Okay. zic eu oftand. Unde sunt ? Cum am ajuns aici ? De ce sunt aici ? Cum ma pot intoarce inapoi ?

- Mai usor. Pui prea multe intrebari. zice Kroy.

- Clar ca o sa pun multe intrebari ! zic eu enervata. M-am trezit intr-o lume complet diferita !

- Suntem in Atax Obitus , numit si orasul de foc. spune Ruth.

- Atax... ce ? intreb eu bulversata.

- Atax Obitus. spune Ruth din nou.

- De ce nu am stiut de el pana acum , daca e numit "orasul de foc" ?

- Putini stiu de acest oras. O sa afli pe parcursul sederii tale aici mai multe despre el. Acum tot ce trebuie sa faci e sa te odihnesti pana ti se vindeca rana. spune Kroy zambind.

Cei doi se departeaza de mine.

- Stati ! Vreau sa aflu mai multe ! strig eu.

Insa Ruth si Kroy au iesit din camera fara sa ma asculte. Inchid ochii exasperata. Vreau inapoi in Dabrus ! Deja urasc locul asta ! Pufnesc si imi pun o perna peste fata. Ma fac mai comoda , in scurt timp adormind.

*  *  *

- O omoram in somn ? aud un glas de fata spunand.

- Ruth !

- Ce ? E atat de enervanta.

- De parca tu nu esti ! In plus , cu totii avem nevoie de ea ! Doar Aalyah il poate opri !

Mormai enervata , facand idiotii aia doi sa taca. De ce vin in camera si nu ma lasa sa dorm ?

- Nu aveti treburi mai bune de facut decat sa palavragiti cand eu dorm ? spun eu cu glasul ragusit.

Imi iau perna de pe fata , privindu-i. Kroy are in maini o tava cu mancare pe care o pune pe noptiera de langa pat.

- Te lasam sa mananci. zice baiatul si o trage pe Ruth spre usa.

- Auzi ? Usa asta se inchide mai strans ? intreb eu.

Cei doi isi dau ochii peste cap.

- Ma rog. O sa bat scanduri de usa si perete daca nu exista alta posibilitate. spun eu , incercand sa raman serioasa.

- De unde o sa iei scanduri ? intreaba Ruth amuzata.

- Din spatele tau. zic eu.

Ruth isi intoarce privirea confuza in spatele sau. Acolo nu era nimic. Ranjesc , ea aruncandu-mi cateva injuraturi. Cei doi ies din camera , lasandu-ma singura. Ma ridic in sezut si iau tava , observand ca mancarea e la fel ca cea din Dabrus. Nu e nimic mai neobisnuit.

Dupa ce mananc , ma ridic usor in picioare. Merg spre geam si privesc afara. Langa o cladire o vad pe Ruth plimbandu-se. Ridic mana si dau usor din degete. In fata piciorului ei apare o creanga. Ruth se impiedica si aproape cade. O aud injurand. Mai mult ca sigur o sa ma trimita inapoi in Dabrus dupa cateva zile , la cat de tare ii enervez.

Elementul CautatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum