Capitolul 11

3.3K 263 26
                                    

Privim prin geamul magazinului , vazand cum ploua torential. Cand am intrat aici abia daca cadeau cativa stropi de apa. Acum zici ca vine sfarsitul lumii. Un tunet puternic se aude , urmat de un fulger care a luminat cerul pentru cateva secunde.

- Cum ajungem acasa ? intreaba Ruth , stiind ca nu o sa ne simtim bine daca mergem printr-o ploaie ca asta.

- Ne teleportam ? propun eu , privindu-l pe Kroy.

- Am spus ca ma pot teleporta intre dimensiuni , nu oriunde unde ma duce capul. zice baiatul.

- Oh , stiu eu , stiu eu ! Dam foc la nori ! spun eu , zambind larg.

Cei doi ma privesc surprinsi , de parca sunt un specimen neintalnit pana acum.

- Daca mergem prin ploaie , o sa fim slabiti. E posibil sa nu putem pleca la bal. mormaie Ruth.

- Nu ne mai ramane nici o solutie. Ce facem ? intreaba Kroy.

Chiar in acel moment , o masina luxoasa parcheaza in fata magazinului. Din ea iese minunatul si nemaipomenitul Killian. Baiatul fuge pana la usa magazinului , intrand in el putin palid. Il privesc suspicios , insa nu ii spun nimic. Kroy merge pana la el.

- Omule , iti amintesti de noi ? il intreaba el cu speranta in glas.

- Oh , da. Hei ! spune Killian , zambind usor.

Baiatul asta zambeste atat de mult ! Ce e gresit cu el !?

- Te superi daca iti cerem o favoare ? Avem mare nevoie de tine. spune Ruth , apropiindu-se de baieti.

Killian ma priveste scurt , o sclipire aparand in ochii sai. Imi dau ochii peste cap , observand cum surade.

- Ce favoare ? intreaba el curios.

- Daca nu ai observat , afara ploua. Vrem sa ne duci cu masina ta pana la casa lui Aalyah. Balul e maine si vrem sa mergem la el si sa ne distram. il roaga Kroy.

- Sigur ! zice Killian zambind larg. Insa va trebui sa asteptati cateva minute. Am ceva de cumparat.

- Multumesc mult ! spune Ruth.

- "Insa va trebui sa asteptati cateva minute". il imit pe Killian cu un glas pitigaiat , strambandu-ma.

- Vrei sa ramai aici ? maraie Ruth , intorcandu-se spre mine.

- Logic ca vreau sa raman aici. Cine nu ar vrea ? intreb eu ironica.

- Nu o baga in seama. Mereu e asa. se scuza Ruth , dandu-si ochii peste cap.

- Mi-am dat seama. zice Killian.

- Bravo. Nota zece. Felicitari. spun eu , incepand sa aplaud.

- Mda , mersi. mormaie Killian.

El se indeparteaza de noi , mergand printre haine. Kroy si Ruth il urmeaza , auzind cum incep sa vorbeasca. Oftez exasperata. Ma asez in pozitie turceasca pe jos , langa sacosa cu hainele alese de noi. Chiar va trebui sa ii astept ? Ma stramb enervata , scotandu-mi telefonul din buzunar. Va fi o zi lunga...

Peste o jumatate de ora , nici unul dintre dragii mei prieteni nu au aparut. Nici macar nu stiu daca mai sunt in magazin. Oare chiar m-au lasat aici pentru ca l-am imitat pe Killian ? Ma ridic in picioare , privind in magazin. Nici urma de ei aici. Ma incrunt confuza. Privesc pe geam afara , printre toti stropii de ploaie. Aud un motor pornit , apoi o masina iese incet din parcare. O furie puternica ia nastere in mine. Chiar m-au lasat. Nenorocitii. Ochii mei isi schimba culoarea , urmati de aparitia venelor negre. Scot un marait puternic , simtind cum pamantul vibreaza sub picioarele mele. Intind mana in fata , flacari mici iesind printre degetele mele. Masina ia foc brusc , flacarile marindu-se cu fiecare secunda ce trecea. Urlete puternice se auzeau din masina. Stiam ca Ruth si Kroy sunt imuni la foc , insa Killian nu e. Macar el sa moara.

- Aalyah ? Ce se intampla ? aud un glas venind din spatele meu.

Imi intorc incet capul. In spatele meu stateau insisi prietenii mei , Ruth , Kroy si Killian ce ma priveau confuzi. Privesc din nou la masina ce ardea. Am confundat masina ? Caut cu privirea prin parcare , vazand masina lui Killian chiar langa magazin.

- Credeam ca ati plecat. Dar voi sunteti aici. spun eu bulversata. Asta inseamna...

Si asa eu , Aalyah , tocmai am dat foc unor oameni inocenti. Ce zi minunata !

- Tu ai dat foc masinii aleia !? intreaba Ruth socata.

- Ce masina ? intreb eu zambind inocent , facand focul sa dispara.

Ochii mei revin la culoarea normala. Kroy si Ruth ma privesc dezaprobator.

- Credeam ca voi sunteti in masina aia si plecati fara mine ! ma scuz eu.

- Asta e motivul tau ?

- Doar nu credeai ca am dat foc masinii ca sa vad daca se topeste. spun eu ironica.

- Nu poti sti la ce sa te astepti de la tine. mormaie Kroy.

Baiatul ia sacosa de pe podea , indreptandu-se spre usa. Noi il urmam. Iesim cu totii din magazin , alergand spre masina lui Killian. Kroy si Ruth se duc pe bancheta din spate , Killian pe locul soferului , iar eu langa Killian. Cel din urma porneste masina , indreptandu-ne spre casa mea.

- Eh , ce mai faci ? intreaba Kroy , privindu-l pe Killian.

- Privesc cea mai minunata persoana din lume. zic eu , uitandu-ma la mine in oglinda retrovizoare.

- Nu cu tine vorbeam. spune Kroy.

- Chiar ? intreb eu ranjind. Nu stiam.

Kroy isi da ochii peste cap.

- Daca as spune unor persoane ca tocmai ai omorat pe cineva , nu m-ar crede. spune baiatul.

- Cine te-ar crede pe tine ? intreb eu , strambandu-ma.

Il zaresc pe Killian ce zambea amuzat.

- Tu de ce razi ? intreb eu.

- De prostia ta. zice el.

Kroy incepe sa rada , urmat de Ruth.

- Oooh , ce rekt ti-a dat ! striga Kroy.

- Esti mereu asa tampit sau azi e o ocazie speciala ? il intreb pe Killian , ignorandu-l pe Kroy ce continua sa tipe.

- Azi te-am reintalnit. E o ocazie speciala. spune el , zambind in coltul gurii.

- Acum regret ca tu nu ai fost in masina aia. zic eu.

- Nu scapi tu de mine asa usor. spune baiatul , privindu-ma scurt.

- Aha...

Peste cateva minute , trecem prin fata unei patiserii. Ruth incepe sa tipe , zicand ca ii e foame.

- Opreste masina ! Merg sa imi iau ceva de mancare ! spune ea.

- Vin si eu cu tine ! zice Kroy.

Cei doi ies din masina dupa ce Killian a oprit-o. Oftez exasperata. Chiar m-au lasat singura cu specimenul asta numit Killian ? Nemaipomenit.

- Mergi la bal ? ma intreaba baiatul , privindu-ma.

- Nu merg cu tine. zic eu aroganta.

- De unde stiai ca asta voiam sa te intreb ? Imi citesti cumva gandurile ? intreaba el curios.

- O-Oh... De fapt , nu stiam... spun eu rusinata , rosind.

- Tocmai ai rosit ? zice baiatul surprins. Nu pot sa cred !

- Oh , mai taci. spun eu , rosind si mai tare.

- Aww. zice Killian , zambind.

Ii evit privirea , privind pe geam afara.

- Deci , ai vrea sa fii partenera mea la bal ? Fetele ar face orice ca sa vina cu mine.

- Nu sunt orice fata. Sunt mult mai mult de atat. mormai eu.

- Asta e motivul pentru care te aleg. Esti diferita. Nu am mai intalnit pe nimeni ca si tine. zice el.

Ii vad pe Kroy si Ruth venind in graba spre masina. Il privesc pe Killian.

- Accept.

Elementul CautatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum