Capitolul 13

3.4K 279 92
                                    

Andrew se departeaza putin de mine , privindu-ma cu o sclipire ciudata in ochii. Il privesc rece. Nu zambeam. Nu roseam. Nimic. Cum indrazneste sa ma sarute dupa cate a facut ? Pufnesc enervata , tot corpul fiindu-mi incordat. Il plesnesc puternic peste obraz. Capul lui se intoarce spre stanga , urmele degetelor mele fiind pe fata sa. Andrew are o fata socata. Nu se astepta la asa ceva. Asta merita , idiotul ! Ma intorc pe calcaie , departandu-ma de Elemente. Alissa si Aaron pareau la fel de bulversati. Ce prosti ! Nici nu vreau sa ii vad ! Ii aud soptind ceva , insa ii ignor , continuand sa merg.

Ajungand in spatele conacului , ma sprijin de perete. Inspir si expir adanc , incercand sa ma calmez. Il mai astept cinci minute pe Killian. Daca nu vine , ma fac invizibila si intru in conac fara probleme. Si asa seara asta a fost stricata de Andrew. Mai mult ca sigur ca nu voi avea dispozitie deloc daca nu vine Killian. Deja a intarziat destul de mult. Aud pasi puternici venind din padure , o silueta cunoscuta aparand. Marai , apropiindu-ma de baiat , fiind gata sa il plesnesc si pe el.

- Inainte sa ma omori in bataie , lasa-ma sa iti explic. zice Killian , apucandu-ma de incheieturi ca sa nu il lovesc.

- Ascult. spun eu , aruncandu-i priviri acide.

- Am plecat de acasa cu mult timp in urma , insa ca prin magie motorul masinii mi s-a defectat. Am fost nevoit sa vin pe jos la conac si ca sa ajung mai repede , am ales sa merg prin padure. Pam pam pam , in padure erau niste creaturi ciudate cu chip de om care m-au atacat de cum m-au vazut. M-am luptat cu ele vreo jumatate de ora pana am reusit sa scap si sa ajung aici. explica baiatul.

Abia acum observ ca pe corp are cateva taieturi si lovituri. Are o taiatura urata pe obrazul stang ce se intinde de la ureche pana la coltul gurii. Imi ridic mana , atingand rana cu varful degetelor.

- C-Ce faci ? intreaba Killian confuz.

Imi concentrez energia in mana , incepand sa ii vindec taietura. Rana dispare incet sub firele de energie , obrazul lui fiind ca nou. Killian isi pune mana de obraz , simtind ca nu mai e nimic acolo.

- De ce ai facut asta ? Nu ma deranja. spune el.

- O sa ma faci de rusine cu loviturile alea. Un baiat si-a luat bataie de la cineva ? Toti vrajitorii o sa ma barfeasca. dramatizez eu totul.

Killian ma apuca brusc de talie , lipindu-ma de peretele conacului. Il privesc surprinsa. El isi apropie fata periculos de mult de a mea.

- Eu o sa te fac de rusine sau tu o sa ma faci de rusine cu comentariile tale stupide ? intreaba el incet , privindu-ma.

Killian e destul de inalt , eu fiind nevoita sa imi tin capul in sus ca sa ii pot vedea fata. Mana lui pe talia mea aproape ca ma face sa tremur din cauza fiorilor. Nu o sa primeasca satisfactia de a ma vedea atat de slaba in fata lui.

- Probabil a doua varianta. zic eu impingandu-l.

Incep sa merg spre intrarea din conac , auzind cum ofteaza exasperat. Killian fuge spre mine. Intram inauntru , dand de un hol intunecat si lung. Cateva sageti desenate pe pereti ne arata directia in care sa plecam. La sfarsitul holului , sagetile ne arata sa o luam la dreapta.

- Daca mergem in stanga ce se intampla ? intrebam eu si Killian in acelasi timp.

Ne privim amuzati. Zambim larg. Incepem sa fugim in stanga , ignorand muzica ce se auzea din sala de bal. De ce facem asta ?Eh , oricum nu conteaza. In fata noastra se arata niste scari care duc la al doilea etaj. Le urcam rapid , incercand sa facem cat mai putin zgomot. Ajungem intr-un living imens , plin de lucruri luxoase. Toate luminile sunt stinse. Numai cateva lumanari de pe o masuta lumineaza putin camera. Niste sunete ciudate se aud de dupa canapea. Ma apropii incet , vazand doua persoane ce aveau o sesiune de lins pe fata. Cine erau persoanele ? Organizatorii balului , William si Madeleine.

Elementul CautatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum