Capitolul 39

2.3K 200 17
                                    


- E fascinant cum un obiect atat de vechi a ramas intact pana acum. mormaie Decimus , privind una dintre cartile lui Xaphan.

- Ti-am dat cartea ca sa cauti informatii in ea , nu ca sa o analizezi. spune Xaphan , dandu-si ochii peste cap.

- Oh , da ! Uitasem.

Zambesc amuzata cand vad fata exasperata a lui Xaphan. Noi trei stam in living si cautam informatii despre ultimul obiect pe care trebuie sa il gasim , adica inelul. Xaphan si Decimus citesc ceva in limba aia straveche , iar eu am luat cateva carti de la biblioteca. Mi-ar lua prea mult timp ca sa invat acea limba , asa ca fac ce pot.

- Baieti , cred ca am gasit ceva ! zic eu , incepand sa citesc. "De cele mai multe ori , obiectele puternice sau rare sunt ascunse in locuri periculoase si sunt pazite de o creatura".

- Dar oricum nu stim unde e. Ne-ar lua o eternitate sa cautam in toate orasele periculoase. zice Xaphan.

- Eu cred ca toate orasele sunt periculoase. spune Decimus.

- Daca incercam sa prindem un vanator si sa obtinem informatii de la el ? intreb eu.

- Odin nu ar spune unui simplu vanator informatii atat de pretioase. zice Xaphan oftand.

- Nu spuneai ca ai un glob magic care gaseste orice cauti ? intreaba Decimus.

- Gaseste persoane , nu obiecte. pufneste Xaphan.

Decimus se intinde pe canapea , mormaind ca a ramas fara idei. Xaphan continua sa citeasca. Eu inchid cartea din mainile mele , punand-o pe masa. Nu o sa gasim nimic in carti. Am gasit celelalte obiecte pentru ca eu si Xaphan am avut viziuni cu ele. Ar fi logic sa avem o viziune si cu inelul. Dar daca vanatorii gasesc inelul inaintea noastra ? Asta ar fi o problema mare. Trebuie sa fie o alta cale... Decimus isi mareste brusc ochii si se ridica in picioare.

- Gata ! Stiu ! striga el.

Il privesc , asteptand sa vorbeasca. Decimus isi lasa privirea in jos , incruntat.

- Voiam sa spun ca stiu o vraja care gaseste anumite obiecte , insa trebuie sa stiu cum arata obiectul. zice el.

- Aalyah , tu ai avut viziunea in care ai vazut toate obiectele. spune Xaphan , privindu-ma.

Incerc sa imi amintesc cum arata ultimul obiect. In viziune eram mult prea departe ca sa pot vedea inelul.

- Scuze , nu imi amintesc. zic eu stanjenita.

- Oh...

Imi musc obrazul , incercand cat de mult pot sa imi amintesc cum arata inelul. Dar imi amintesc altceva. Tatal meu avea o carte in care erau desene cu cele mai puternice obiecte existente. Asta ar putea sa ne ajute.

- Trebuie sa plecam la mine acasa. Am o carte in care e posibil sa gasim cum arata inelul. zic eu , ridicandu-ma in picioare.

- Cum o sa il gasesti in carte daca nu stii cum arata ? intreaba Xaphan amuzat.

- Il voi recunoaste cand il voi vedea. spun eu , dandu-mi ochii peste cap.

Iesim din casa , urcandu-ne in masina lui Xaphan. Asa o sa ajungem mai repede acasa. Eu stau langa Xaphan , care conduce masina , iar Decimus sta pe bancheta din spate.

- Imi amintesc cand stateam aici si tu m-ai intrebat daca vreau sa vin la bal cu tine , Killian. zic eu ranjind.

- Oh , nu imi aminti. mormaie Xaphan.

- Nu stiai sa te prefaci. Am banuit ca ceva nu e in regula de cand te-am intalnit. zic eu.

- Imi venea sa arunc cu ceva in tine cand m-ai folosit ca sa il faci gelos pe Andrew. maraie Xaphan.

- Asta ai meritat pentru ca m-ai mintit. spun eu zambind draceste.

- Cine sunt Killian si Andrew ? intreaba Decimus pierdut.

- E o poveste lunga. zice Xaphan oftand.

Xaphan parcheaza masina in fata casei. Iesim afara si mergem spre casa , eu deschizand usa. Intram inauntru. Kroy si Ruth stateau imbratisati pe canapea , privind un film.

- Aww. zic eu ranjind.

Cei doi tresar , privindu-ne socati. Ruth roseste , iar Kroy o priveste amuzat. Xaphan ma impinge usor.

- Credeam ca nu o sa fie impreuna niciodata. M-am inselat. imi sopteste el amuzat.

- C-Ce faceti aici ? intreaba Ruth , balbaindu-se.

- Am venit sa luam o carte. zice Decimus zambind.

- Decimus ? intreaba Kroy surprins.

- Sunt faimos ! Toata lumea ma cunoaste ! striga el fericit.

Il las pe Decimus sa discute cu cei doi si plec in camera mea. Xaphan ma urmeaza. Merg pana la birou si deschid un sertar unde aveam chestii vechi. Scot de acolo cartea ale carei coperti mai aveau putin si cadeau. Incep sa rasfoiesc cartea , vazand zeci de desene cu diferite lucruri. Mai multe desene cu niste inele apar. Le privesc pe fiecare in parte. Intr-un colt de pagina zaresc un desen cu un inel de fier ce are niste inscriptii ciudate pe el.

- Asta e. spun eu.

- Sa mergem la Decimus. zice Xaphan.

Iesim din camera mea , plecand in living. Ii dau cartea lui Decimus , aratandu-i inelul. El il priveste atent.

- Liniste. Trebuie sa ma concentrez. zice el.

Decimus isi inchide ochii , incepand sa sopteasca niste cuvinte in limba aceea straveche. Vantul incepe sa bata prin living , eu apropiindu-ma de Xaphan. O lumina slaba apare in jurul lui Decimus , apoi el isi deschide ochii brusc.

- Inelul e in Tebalov. zice el ingrozit.

Xaphan s-a albit la fata cand a auzit ce a spus Decimus. Kroy si Ruth isi maresc ochii speriati.

- Teba... Ce ? intreb eu confuza.

De ce sunt singura care nu stie de acest oras ?

- Tebalov. Nu poate sa fie acolo ! spune Decimus incruntat.

- De fapt , poate sa fie acolo. Inelul a fost ascuns acum mult timp ! zice Xaphan.

- Dar cum poate sa fie acolo !? Nu o sa gasiti inelul niciodata in orasul ala ! spune Ruth.

- Ce naiba e gresit cu Tebalov ? Ce e acolo ? intreb eu confuza.

- Tebalov e cel mai intunecat oras existent. E plin cu magie neagra. Se spune ca toate creaturile malefice au luat nastere acolo. Nu stii ce poti gasi in Tebalov. Toate fiintele si plantele sunt atat de pline cu magie intunecata incat iti poti pierde mintile in cateva minute. Nimeni nu mai traieste acolo de secole intregi ! imi povesteste Xaphan.

Elementul CautatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum