Capitolul 33

2.7K 233 44
                                    

Casc lung , deschizand ochii somnoroasa. Trag patura peste mine. E destul de racoare in camera. Ieri seara am privit stelele din casa si probabil am uitat geamul deschis. Simt o respiratie calda lovindu-se de spatele meu , facandu-mi corpul sa tremure. Abia acum vad ca bratul lui Xaphan e incolacit in jurul taliei mele. Imi intorc capul in spate , vazandu-l pe Xaphan dormind linistit , tinandu-ma in brate. Tot parul lui e ciufulit... si e fara tricou. Imi dau ochii peste cap. S-a culcat cu tricou pe el ! S-a dezbracat de el intentionat ca sa ma faca sa rosesc. Dar nu de data asta !

- Iti place ce vezi ? mormaie Xaphan zambind arogant , inca avand ochii inchisi.

- Parca mi s-a turnat acid peste ochi cand te-am vazut ! zic eu , dramatizand totul.

- Oh , mai taci ! maraie el , strangandu-ma la pieptul lui.

Ranjesc , in cap venindu-mi o idee geniala. O sa incep sa il enervez pe Xaphan de dimineata. Vreau sa vad cat va rezista.

- Abia daca am putut dormi azi noapte. Patul meu era mai comod. spun eu incercand sa nu rad.

- Poti sa dormi pe podea. Nu am nimic impotriva. zice el.

- Pun pariu ca podeaua din casa mea e mai comoda ! spun eu ranjind.

Xaphan ofteaza , dandu-si ochii peste cap.

- Ew , e prea multa lumina in camera ta ! ma plang eu.

- Jaluzelele sunt inchise. zice el amuzat.

- Si nici geamul nu se potriveste cu designul camerei ! Nu ar trebui sa ai un geam aici. spun eu "dezgustata".

Xaphan intinde mana in aer , aruncand spre geam cu o sfera de foc. Geamul se sparge in zeci de bucatele.

- Nu mai am geam. Fericita ?

- Hai sa vindem casa si sa ne mutam in Atax Obitus ! propun eu.

- Ma exasperezi , femeie ! Taci ! striga Xaphan.

Incep sa rad. El pufneste si se ridica din pat , mergand spre dulap. Xaphan isi ia niste haine si pleaca in baie , inchizand usa. Ma ridic si eu in picioare. Deschid usa dulapului urias , luand de acolo niste colanti si un hanorac negru de-al lui Xaphan. El a eliberat jumatate de dulap pentru mine , insa eu nu am atat de multe haine. Sunt multe spatii libere si dulapul arata ciudat. Dau din umeri si ies din camera , indreptandu-ma spre cealalta baie din casa.

Dupa un dus scurt , am imbracat hainele si mi-am terminat rutina de dimineata. Imi prind parul intr-un coc si ies din baie. Cobor scarile , ajungand la parter. Plec spre bucatarie , vazandu-l acolo pe Xaphan ce pregatea niste clatite.

- IUBITULE ! tip eu , vazandu-l pe Xaphan cum tresare.

Fug spre el , insa il ocolesc. Imbratisez frigiderul , lipindu-mi obrazul de usa lui. Xaphan ma priveste socat , avand gura putin deschisa.

- Esti nebuna. zice el.

- Nebuna dupa mancare. spun eu visatoare.

- Imi amintesti de ce te-am primit in casa mea ? mormaie Xaphan.

- Pentru ca te-am amenintat ca iti fur frigiderul. ii reamintesc eu.

Zambesc inocent si ma asez la masa , asteptand ca Xaphan sa termine de facut clatitele. Mor de foame !

Peste cateva minute , Xaphan pune pe masa o farfurie plina de clatite cu ciocolata si capsuni. Mananc cu pofta , dragul meu iubit privindu-ma amuzat.

- Mi-e foame ! spun eu cu gura plina.

- Vad. zice el.

Dupa ce terminam micul dejul , spalam farfuriile si plecam in living. Xaphan se aseaza pe canapea , iar eu stau langa el.

- O sa plec azi in oras. imi spune el.

- De ce ? intreb eu curioasa.

- Treaba de oameni mari. zice el.

Imi ridic o spranceana , privindu-l plictisita.

- Si ce o sa faci ? intreb eu suspicioasa.

- E treaba e oameni mari. Nu o sa iti spun. zice el.

- Oh , mi-am dat seama ce faci. Am banuit asta inca de la inceput ! Te intalnesti cu Kroy , nu-i asa ? spun eu serioasa , privindu-l.

- CE !? tipa el , privindu-ma dezgustat.

Incep sa rad cand ii vad expresia.

- Nu iti place de Kroy ? intreb eu amuzata.

- Desigur ca nu imi place ! spune el indignat.

- De ce nu ? V-ar sta bine impreuna. zic eu.

- Eu doar pe tine te iubesc. spune Xaphan zambind , sarutandu-ma pe obraz.

- Si eu ! Sunt incredibila.

* * *

Cu cateva minute in urma , Xaphan a plecat in oras si mi-a spus sa stau acasa si sa imi gasesc o ocupatie. Insa mie mi-a venit in minte un plan fenomenal. O sa il urmaresc pe Xaphan , insa o sa am infatisarea unei batrane. Stiu o vraja care ma face sa arat ca orice persoana doresc.

Imi pun mainile in jurul corpului meu , soptind vraja in latina. Simt cum ceva fin apare peste corpul meu. Deschid ochii pe care ii tineam inchisi , mergand rapid pana la o oglinda. Surad cand ma vad. Arat ca o batranica draguta care face complimente tuturor.

Ies din casa , cautandu-l cu privirea pe Xaphan. Il vad in departare , langa un bloc. Merg spre el , asigurandu-ma ca nu ma aude. Ma intreb ce "treaba de oameni mari" are.

Peste ceva timp , am ajuns in oras. Xaphan a intrat intr-un super market. Asta e treaba lui de oameni mari ? Cumparaturi ? Pfft , sper macar sa cumpere ceva gustos.

- Buna ziua , doamna ! aud pe cineva spunand.

Privesc in stanga mea , vazand acolo un batranel ce ma privea zambind slab. O , Doamne...

- E o zi foarte frumoasa. De ce stati aici si asteptati ? intreaba el.

- Imi astept... nepotelul sa iasa din magazin. Face niste cumparaturi pentru logodnica lui. Of , tinerii din ziua de azi ! Numai la iubire se gandesc. spun eu oftand.

- Foarte mare dreptate ai ! spune domnul.

Il vad pe Xaphan iesind din magazin cu o punga in mana.

- Oh , uite-mi nepotul ! Trebuie sa plec. Mi-a promis ca ma duce la zoo. spun eu , incepand sa ma departez de acel domn.

- O zi frumoasa ! zice el , apoi pleaca.

Incep din nou sa merg pe Xaphan. El se opreste brusc , apoi se intoarce spre mine. Eu ma prefac ca sunt socata.

- Asta e chiar...Xaphan ? intreb eu , analizandu-l.

Xaphan se incrunta confuz.

- Doamne , Xaphan ! spun eu fericita , apropiindu-ma de el.

- Va cunosc ? intreaba el.

- Cat de mare ai crescut , puiule. zic eu , incepand sa il trag de obraji.

- Va rog... Nu am idee cine sunteti.

- Cum sa nu stii cine sunt ? Sunt ghicitoarea in palma ! Te-am vazut ultima data cand erai un prunc , puisor.

- Dar am fost un prunc cu zece mii de ani in urma. spune Xaphan bulversat.

Eu ignor ce spune el , continuand sa vorbesc fara sens. Il iau de mana , luandu-mi in serios job-ul de ghicitoare in palma.

- Vai , vai , vai ! Ce viitor frumos vad ! O sa te casaroresti cu o fata incredibil de frumoasa , Xaphan. Insa o sa ramai fara frigider.

- Doamne fereste. mormaie el , privindu-ma de parca sunt un extraterestru.

- Tot nu imi vine sa cred cat de frumos te-ai facut , puisor. Sfanta Aalyah sa te binecuvanteze !

Xaphan isi intoarce brusc privirea spre mine cand aude ce am spus. Oh... Cred ca tocmai am dezvaluit cine sunt cu adevarat. Xaphan ma apuca brusc de brat. Simt cum acea chestie fina de pe corpul meu dispare. Zambesc inocent cand el maraie enervat. Xaphan se apleaca brusc , luandu-ma pe umarul sau si incepand sa mearga spre casa in timp ce eu tipam sa ma lase jos.

Elementul CautatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum