Capitolul 8

3.6K 288 72
                                    

Dupa cateva zile de gandit , am ajuns la concluzia ca eu , Ruth si Kroy sa ne intoarcem in Atax Obitus si sa incercam sa rezolvam problema creata de minunata si incredibila eu. Nu stiu unde se afla Xaphan si tot ce pot sa fac e sa sper ca nu va ataca Dabrusul. Apropo , Ruth mi-a zis ca in timp ce in Atax Obitus a trecut o luna , aici au trecut aproximativ sase luni. Timpul trece diferit acolo. Asta explica de ce in Dabrus e sfarsitul primaverii.

- Cel mai apropiat portal de cel de langa palat. O sa mergem acolo. zic eu.

- Ba nu. zice Kroy incruntat.

- Esti proasta ? intreaba Ruth amuzata.

- Ti-am spus sa nu mai vorbesti singura cu tine , Ruth. spun eu.

- Aalyah , nimeni nu stie de existenta lui Atax Obitus. Portalele alea nu te pot duce acolo. spune Kroy.

- Adica din Atax Obitus poti veni aici , insa din Dabrus nu poti pleca acolo ? Nasol. spun eu dezamagita. Cum ajungem acolo ?

- Ne teleportam. Puterea mea speciala e teleportarea intre dimensiuni. Asa am ajuns aici. Doar nu credeai ca am mers pana la portal , nu-i asa ? spune Kroy pufnind.

Imi intorc brusc capul spre el. Kroy isi mareste ochii speriat.

- Te poti teleporta si nu mi-ai spus !? Daca stiam , puteam sa ajung aici cu mult timp in urma ! tip eu.

Kroy se ridica de pe canapea si incepe sa fuga. Alerg dupa el enervata. Baiatul intra in bucatarie , apoi fuge inapoi in living. Merg dupa el. Kroy sta ascuns in spatele lui Ruth , tinand-o strans. Eu imi scot cureaua de la pantaloni doar ca sa il sperii. Kroy incepe sa tipe , chiar daca nu i-am facut nimic. Ma apropii amenintator de el , ranjind diabolic. Lovesc usor cureaua de palma mea. El incepe sa urle.

- RUTH , AJUTA-MA ! MA VIOLEAZA ASTA !

Eu incep sa rad malefic. Ruth ranjeste. Il apuca pe Kroy de brat , impingandu-l spre mine. Eu il iau de talie , muscandu-mi buza. Ruth incepe sa rada , eu urmand-o. Simt cateva lacrimi curgand pe obraji. Kroy se departeaza de noi , speriat de moarte.

- Dorm afara la noapte. zice el.

- Sa stii ca iarba e comoda. zic eu ranjind , amintindu-mi de ziua in care l-am lasat pe Andrew sa doarma in padure.

- Nu la fel de comoda ca patul lui Aalyah. spune Ruth , zambind malefic.

Kroy o priveste dezgustat.

- Te credeam altfel. zice el. Nu mai stau cu tine in camera.

- Si unde o sa te duci ? La Aalyah ? intreaba ea ranjind.

- Doamne fereste ! Nu v-ar strica o vizita la medic ! spune Kroy. Sa mergem in Atax Obitus pana nu imi pierd mintile.

Kroy isi pune mainile pe umerii nostri , inchizand ochii. In jurul corpului sau apar mici scantei portocalii. Kroy se incrunta , parand ca incearca sa faca ceva incredibil de greu. Corpul sau se incordeaza , scanteile facandu-se mai mari. Fata lui straluceste , fiind transpirata. Kroy isi deschide ochii , respirand greu.

- Nu ma pot teleporta. Nu simt Atax Obitus. E ca si cum nu ar exista. Ma tot lovesc de un perete cand incerc sa ajung la oras. Nu inteleg. mormaie el.

Okaaay , nu are sens ce zice. Ruth il priveste bulversata. Kroy isi da ochii peste cap.

- Cand ma teleportez intre dimensiuni , mai intai trebuie sa ma gandesc la locul respectiv. Il caut printre celelalte dimensiuni. Atunci cand il gasesc , il simt , intrand in el. Atunci ma pot teleporta. Daca am mai fost intr-o dimensiune , ma pot teleporta mai usor. Insa nu pot simti Atax Obitus. Ceva ma blocheaza si nu pot intra in el. explica el.

- E o bariera pusa in jurul orasului. Nimeni nu poate intra , nimeni nu poate iesi. spune Ruth. Probabil a fost pusa recent. Noi am putut iesi.

- Daca... Xaphan a vazut ca voi ati plecat si a pus bariera aia. zic eu.

Cei doi isi intorc capul spre mine.

- Daca ce zici tu e adevarat , inseamna ca Xaphan e in Dabrus. spune Ruth.

* * *

Eu si dragii mei prieteni am venit la o cafenea din oras ca sa ne punem gandurile in ordine. In casa se aduna prea mult tensiune. Ne-am ales o masa afara ca sa supraveghem orasul. Daca vedem ceva suspect , adica Xaphan , plecam dupa el. Dabrus e in pericol daca el e aici. Cine stie ce pune la cale. Suntem clone , el e la fel de diabolic ca mine. Oare si Xaphan poate sa se faca invizibil ? Daca poate , ar fi o mare problema.

- Mai vreau ceva de mancat. zice Kroy ganditor.

- Comanda o inghetata. spun eu amuzata , stiind ca inghetata ne face rau pentru ca , ei bine , e rece.

El ma priveste urat.

- Tu chiar vrei sa ma omori !

- Adevarat. Poate ca ti-am otravit cafeaua cand nu te uitai. Nu poti sa stii. zic eu ranjind.

Kroy priveste suspicios cafeaua. Pfft , ce prost ! Chiar crede ca i-am otravit cafeaua ? Daca as vrea sa moara , l-as speria pana ar avea un atac de cord. Asa cum am facut azi dimineata. Poate si mai rau. Probabil as intra in baie cand el e la dus si i-as fura hainele si toate prosoapele de acolo. As lasa un biletel pe care scrie "Te astept in camera". Insa in camera l-as lasa pe Andrew legat de un scaun. Ce idee buna !

Gandurile imi sunt intrerupte de un glas strain mie.

- Scuze , pot sa stau aici ? Toate locurile sunt ocupate.

Imi ridic privirea , vazand un baiat. Parul ii este castaniu inchis , ridicat in sus , putin ciufulit. Ochii ii sunt negri , el purtand niste ochelari. Pielea ii este bronzata. Baiatul zambeste politicos. E inalt si pare destul de puternic. E dragut. Stai , ce !? Nu pot sa cred ca tocmai am gandit asta !

- Sigur. M-am saturat sa stau cu nebunele astea doua. zice Kroy.

Baiatul se aseaza in fata mea. Il privesc plictisita , incercand sa ascund faptul ca tocmai m-am holbat la el ca o obsedata. Sper ca nu a observat.

- Eu sunt Kroy.

- Si ce ? intreaba baiatul.

Ranjesc , Ruth imitandu-ma. Baiatul zambeste amuzat.

- Eu sunt Killian. spune el.

- Credeam ca te cheama Aalyah. mormaie Kroy.

Rad scurt. Aud niste pasi in dreapta mea. Privesc scurt acolo , vazandu-l pe Andrew. Hmm , de ce sa pierd oportunitatea de a-l face gelos ? Zambesc malefic. Intind mana spre Killian.

- Eu sunt Aalyah. spun eu.

Il observ pe Andrew privind spre mine.

- Mi-am dat seama. zice Killian , zambind.

El imi ia mana si o duce spre buzele lui , sarutand-o usor. Rosesc neintentionat. Imi retrag mana rusinata. Aud maraituri. Andrew vine rapid spre noi , omorandu-l pe Killian din priviri.

- Indraznesti sa te dai la iubita mea ? maraie Andrew.

Il privesc incruntata.

- Cine naiba esti ? fac eu pe nestiutoarea.

Imi intorc privirea spre Ruth.

- Il cunosti ? intreb eu , incercand sa imi ascund ranjetul.

- Nu am idee cine e. zice Ruth , intrand in jocul meu.

- Probabil a scapat din spital. Nu iti face griji , baiete , te duc eu inapoi. spune Kroy.

- Va bateti joc de mine !? Aalyah , ne stim de un an ! zice Andrew enervat.

- Delirezi. Nu te cunosc si nu vreau sa te vad. zic eu , referindu-ma la ce se intampla intre noi.

Furia lui Andrew se transforma in tristete. Si-a dat seama ce vreau sa spun. El ma priveste , cerandu-si iertare din priviri. Pufnesc si ma intorc spre masa. Andrew se indeparteaza , tinand capul in jos.

- Ce dracu' s-a intamplat ? intreaba Killian confuz.

- Dragostea. zice Kroy , visand cu ochii deschisi.




Elementul CautatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum