- Aalyah , da-mi telefonul ! tipa Xaphan , continuand sa bata in usa.
- Aww , ai poze cu mine. spun eu ranjind.
Stau inchisa in baia din camera lui Xaphan , uitandu-ma la pozele din telefonul lui. Asta e razbunarea mea pentru tachinarile lui Xaphan. El isi batea joc de mine pentru ca am vazut un paianjen in living si am inceput sa tip. Mi-e frica de paianjeni ! Sunt infricosatori !
- Aalyah ! maraie Xaphan de dupa usa.
Imi dau ochii peste cap si ma ridic in picioare , deschizand usa. Arunc in Xaphan cu telefonul , insa , din nefericire , el il prinde. Xaphan ma priveste urat. Ranjesc si merg pe langa el , trantindu-ma in pat.
- Credeai ca scapi atat de usor ? intreaba el , zambind draceste.
- Da. spun eu amuzata.
In urmatoarea secunda ma trezesc cu Xaphan peste mine , lovindu-ma cu perna. Iau si eu o perna de pe pat , incercand sa ma apar de loviturile sale si sa il lovesc in acelasi timp. Xaphan ranjeste si se apleaca brusc , sarutandu-ma apasat. Rosesc puternic , el luandu-ma prin surprindere. Xaphan ia perna din mainile mele , aruncand-o prin camera.
- Nu e corect ! Trisezi ! strig eu.
- Eu nu am trisat. Tu te rusinezi prea usor. spune Xaphan triumfator.
Pufnesc si ma ridic in sezut. Il imping pe Xaphan de pe mine. El ma priveste incruntat.
- Nu iti place sa stai cu mine ? intreaba el.
- Ma omori cu greutatea ta. zic eu amuzata.
- Nu mori tu atat de usor.
Xaphan ramane pe ganduri , privind peretele din spatele meu. Imi intorc capul , insa nu vad nimic interesant pe perete. Imi misc mana prin fata ochilor lui Xaphan.
- Stii , abia acum imi dau seama ca am uitat sa iti spun ceva. zice el.
- Ce ? intreb eu curioasa.
- Cred ca te-ai intrebat cum mai traiesti in urma atacurilor pe care le-ai primit , de exemplu atunci cand ai fost inghetata. spune Xapahn , eu aproband. Pai , noi doi suntem mai speciali si practic suntem invincibili.
- Ce vrei sa spui prin asta ? intreb eu confuza.
- Vezi tu... Tu nu poti muri cat timp eu sunt viu si eu nu pot muri cat timp tu esti vie.
- Si daca cineva iti taie capul , iti creste altul ? intreb eu , incercand sa nu rad.
- Se numeste magie. mormaie Xaphan , sarutandu-ma din nou.
O bataie in usa se aude. Xaphan maraie enervat.
- Deranjez ? se aude glasul lui Decimus.
- Da ! striga Xaphan.
Decimus intra oricum in camera , asezandu-se pe pat langa noi.
- Kroy si Ruth mi-au spus ca au vazut mai multi vanatori prin padure. Cred ca Odin vine.
Il privesc pe Xaphan , el aratand putin ingrijorat. Xaphan se ridica in picioare , iar eu si Decimus il urmam. Iesim din camera , apoi din casa. Xaphan ne-a spus ca e posibil sa fie o lupta mai usoara pentru ca Odin crede ca pur si simplu avem chef de niste lupte , insa nu stiu ce sa cred. Am o presimtire rea. Sper ca nimeni sa nu fie ranit grav sau , mai rau , sa moara. In afara de vanatori , desigur.
In scurt timp , ajungem in fata casei mele. Kroy si Ruth ne asteptau afara. Ii imbratisez scurt pe amandoi.
- Ar trebui sa cerem ajutorul vrajitorilor ? intreaba Kroy.
- Nu stiu cati vanatori vor veni , asta e problema. Daca o sa vina aproximativ o suta de vanatori , le putem face fata. Dar daca vin mai multi , nu stiu daca reusim sa ii invingem singuri. zice Xaphan.
Aud niste zgomote in stanga mea. Nu pare ca ceilalti le-au auzit. Privesc in stanga , printre copaci. Imi mijesc ochii ca sa pot vedea mai bine. Zaresc o silueta mare si foarte inalta. Ranjesc.
- Odin , te vad ! Nu mai incerca sa te ascunzi. spun eu.
- Chiar incepeam sa ma intreb cand o sa ma vedeti. spune el amuzat , iesind de dupa un copac.
A ramas la fel ca data trecuta. Inalt si infricosator , cu intreaga parte dreapta a corpului deformata. Mai multi vanatori apar in spatele lui Odin. Nu sunt foarte multi. Ne descurcam. Pocnesc din degete , iar o flacara uriasa arde cel putin cinci vanatori.
- Ups , asta mi-a scapat. zic eu ranjind.
Odin isi da ochii peste cap.
- Stii , imi place micul vostru grup. Este exact ca in povesti , cand mezinul familiei este cel mai puternic. spune Odin , privindu-ma fix.
Xaphan se pune in fata mea , strangandu-si pumnii enervat. Odin incepe sa rada.
- Mai usor , indragostitule ! Lupta inca nu a inceput. spune vanatorul.
- Esti patetic. Incerci sa ne distragi cu aceasta conversatie stupida cat timp vanatorii se pregatesc sa ne atace. Nu esti prea original. zice Xaphan , zambind in coltul gurii.
Odin maraie enervat. Cu o simpla miscare din mana , vanatorii se indreapta cu viteza spre noi. Imi misc degetele , in mana aparandu-mi sabia. Ridic bratul , taind un vanator in jumatate , la propriu. Ceilalti lupta si ei. Observ ca fiecare are tehica lui de lupta. Decimus isi foloseste mai mult puterile decat sabia. Ruth si Kroy lupta impreuna. Xaphan are cate o arma in ambele maini , astfel omorand de doua ori mai multi vanatori. Iar eu , ei bine , cred ca folosesc cate putin din fiecare tehnica. Tai , lovesc , ard si injunghii. Lovesc cu piciorul un vanator in timp ce dau foc altui vanator. Il zaresc pe Odin in spatele vanatorilor. El mergea incet in spate. Vrea sa scape viu. Nici o sansa !
Imi folosesc puterea speciala si alerg printre vanatori spre Odin. Imi ridic mana si il lovesc cu un mic fulger , trantindu-l de pamant. Imi ridic sabia si il tai pe brat , insa taietura i se vindeca in cateva secunde. Odin se ridica in picioare , privindu-ma batjocoritor.
- Nu stii cu cine te-ai pus , pustoaico. zice el.
- Stiu ca ai zece mii de ani si stiu cum ti-a fost deformata partea dreapta a corpului. Mai stiu ca Onoskelis iti e aliata. spun eu ranjind , vazand cum i se schimba mimica fetei.
Odin maraie enervat. Cat timp el maraia si mormaia niste injuraturi , eu am reusit sa ma intorc si sa dau foc la cativa vanatori. Odin sopteste o incantatie , iar in mana ii apare o sabie albastra. E formata din apa. Asta va fi o problema.
- Probabil ca nu stiai ca sabia asta e a lui Andrew , nu-i asa ? intreaba Odin.
El ma loveste rapid cu pumnul in stomac. Pufnesc si arunc din nou cu un fulger in el , trantindu-l de un copac. Formez mai multe sfere de foc si le arunc in dansul. Odin distruge sferele de foc cu o singura miscare de sabie.
- Se pare ca te-am subestimat. mormaie el , strangand sabia in mana.
Arunc o privire spre ceilalti , vazand ca au mai ramas putini vanatori. Majoritatea sunt morti. Cand il privesc din nou pe Odin , el este la mai putin de un metru de mine. Vanatorul isi ridica sabia si o indreapta spre mine. Incerc sa barez lovitura cu sabia mea , insa de data asta Odin e mai puternic. O parte din sabia mea este rupta. Exact ca sabia lui Xaphan. Imi amintesc de ce mi-a spus el candva.
"Odin avea o sabie facuta din apa , iar cand el mi-a lovit sabia , ea s-a rupt. Inca imi aduc aminte cum aproape am fost prins de vanatori in acea zi"
Xaphan aproape a fost prins de vanatori in acea zi. Ma departez de Odin , vazand ranjetul lui nebun.
- AALYAH ! il aud pe Xaphan tipand.
Odin ma loveste brusc in cap , eu cazand pe jos. El ma apuca de brate si se teleporteaza cu mine undeva , eu lesinand.
CITEȘTI
Elementul Cautat
FantasyContinuarea cartii "Elementul Disparut" Trezindu-se intr-o lume complet diferita , Aalyah afla lucruri noi. Afla raspunsuri la niste intrebari pe care nimeni niciodata nu le-a inteles. Isi face noi prieteni si noi dusmani. Demonul din ea se trezeste...