*Din perspectiva lui Xaphan*
- Nu trebuie sa iti iei haine sau chestii de genul ? ma intreaba Aalyah , sprijinindu-se de perete.
- Nu. Pot sa am orice cu ajutorul puterilor. spun eu.
- Dar iti risipesti energia degeaba. spune ea.
- Ai uitat ce ti-am povestit ieri ? In Atax Obitus pot sa folosesc oricat de multa energie vreau si nu o sa patesc nimic. zic eu zambind.
Eu si Aalyah suntem in camera secreta din casa mea. Tocmai am terminat de aranjat toate cartile la locul lor pentru ca mi-a fost prea lene sa fac ordine data trecuta cand am studiat. Urmeaza sa plec in Atax Obitus si sa gasesc colierul. Nu stiu unde ar putea fi , insa am cateva idei. Poate fi printre lucrurile vechi pe care le-am lasat acolo sau in cladirea principala in care am stat eu acum zece mii de ani. Din fericire , pentru ca am trait atat de mult timp , pot simti un lucru foarte puternic de la distanta. Iar colierul este , intr-adevar , foarte puternic.
- Sa nu stai prea mult acolo. Stii ca timpul trece mai greu in Atax Obitus decat in Dabrus. spune Aalyah , privindu-ma.
- Iti va fi dor de mine ? intreb eu ranjind.
- Nu. Dar risti sa ramai fara casa daca ma mai enervezi. ma ameninta iubita mea , zambind malefic.
Surad si ma apropii de ea , punandu-mi bratele in jurul ei. Aalyah ma imbratiseaza si ea. O sarut pe par , bucurandu-ma de imbratisare. Eu nu o sa o vad o zi , insa Aalyah nu o sa ma vada o saptamana.
- Sa ai grija. sopteste ea.
- Totul va fi bine. O sa vezi. Oricum nu pot muri acolo. zic eu zambind.
- Cred ca a venit timpul sa iti dau asta. spune ea , departandu-se de mine.
Aalyah isi impreuneaza mainile , mici scantei sarind in jur. O lumina rosie se raspandeste in intreaga camera. Sabia mea apare in mainile ei. Aalyah imi inmaneaza sabia rupta.
- Am si uitat ca sabia mea e la tine. zic eu razand.
- Niciodata nu mi-ai spus de ce e rupta.
- E o poveste lunga. Vinovatul e Odin. Ne luptam. El avea o sabie facuta din apa , iar cand Odin mi-a lovit sabia , ea s-a rupt. Inca imi aduc aminte cum aproape am fost prins de vanatori in acea zi , insa am scapat. povestesc eu.
- L-ai intalnit pe Odin ? intreaba Aalyah uimita.
- Odin e de aceeasi varsta cu mine , frumusete. zic eu , mangaindu-i obrazul.
- O sa lupt contra un batran , avand un batran langa mine. spune Aalyah ranjind.
Zambesc si imi apropii fata de a ei , sarutand-o lung. Si mie imi va fi dor de ea. As vrea sa vina si Aalyah cu mine , insa voi gasi mult mai rapid colierul daca voi fi singur.
- Ne vedem peste putin timp. Te iubesc. spun eu , sarutand-o scurt pe frunte.
- Si eu te iubesc. zice Aalyah.
Ma intorc pe calcaie , mergand spre portal. Apas cu degetul pe micul dreptunghi , mai multe optiuni de orase aparand. Apas pe "Atax Obitus" , portalul schimbandu-si culoarea. Merg prin portal fara sa o privesc pe Aalyah , stiind ca asa imi va fi mai usor sa plec.
Cand simt pamant sub picioarele mele , deschid ochii. Vad din nou orasul meu , cu templele si puterea ce radiaza din el. Incep sa merg pe strada , vazand in departare cateva Focuri. Nu stiu daca ma vor recunoaste. M-au vazut doar de cateva ori in forma mea de demon. Nu stiu daca Aalyah stie , insa si ea are o forma de demon. Atunci cand a omorat-o pe Ana in Yroni , s-a enervat atat de tare incat corpul si puterea i s-au transformat.
- Cine e el ? sopteste o femeie.
- Pare atat de puternic ! zice alta femeie.
Dintr-un templu s-a ivit un baiat care privea confuz in jur. Il cunosteam. El a fost urmatorul Foc dupa mine. E al doilea Foc.
- Xaphan ? intreaba el socat , clipind des.
- In carne si oase , Decimus. zic eu zambind.
L-am vazut pe Decimus cand era un bebelus , un adolescent si un om matur. Am fost prieten bun cu el. Eu stateam mai mult in Atax Obitus ca sa nu imbatranesc , iar cand el avea nevoie de mine , plecam in Dabrus. Merg pana la baiat , dand mana cu el. Intru in casa lui si ma asez pe o canapea , Decimus asezandu-se pe un fotoliu.
- Doamne , nu te-ai schimbat deloc in ultimii zece mii de ani. Ma rog , mai putin coafura si hainele. zice el.
- Pot spune acelasi lucru despre tine.
- Ce te aduce pe aici ? intreaba Decimus.
- Am fost aici toata viata mea si nici nu stiai. zic eu razand.
El isi intoarce privirea spre mine socat , apoi ma injura pentru ca nu l-am vizitat.
- In ultimele luni am iesit din groapa mea , dupa cum ar zice Aalyah.
- Te-ai cam imprietenit cu cel mai nou Foc , huh ? intreaba el pervers.
- Imprietenit ? Am cerut-o in casatorie , Decimus. spun eu mandru.
- Norocosule ! striga el , lovindu-ma usor in umar. Singura fata pe care am iubit-o cu adevarat m-a parasit.
Decimus se lasa pe spate , privind in gol. Probabil isi amintea de vechile vremuri.
- Frate , nu ai murit , nu-i asa ? Esti inca viu. zic eu , privindu-l.
Decimus ma priveste confuz.
- De ce nu vii cu mine in Dabrus ? Ai fi de mare ajutor. ii propun eu.
- Stii ca nu e o idee atat de rea ! zice el.
- Ii cunosti pe Kroy si Ruth , nu-i asa ? intreb eu , el aproband. Cei doi cauta informatii despre vanatori si stiu cat de mult iti place tie sa cercetezi. I-ai putea ajuta.
- Ah , vanatorii aia blestemati ! maraie Decimus.
- Din cauza asta sunt aici. Am aflat ca in Atax Obitus e unul dintre obiectele care il pot omori pe Odin.
- Odin e inca viu ? se mira Decimus.
- Din nefericire , da. Insa eu si Aalyah am gasit deja niste obiecte care il pot omori. Mai trebuie sa gasim colierul , care e aici , si un inel , care nu am idee unde e.
- Sincer , m-am cam saturat sa stau aici toata ziua. O sa vin cu tine , Xaphan. spune Decimus zambind.
CITEȘTI
Elementul Cautat
FantasyContinuarea cartii "Elementul Disparut" Trezindu-se intr-o lume complet diferita , Aalyah afla lucruri noi. Afla raspunsuri la niste intrebari pe care nimeni niciodata nu le-a inteles. Isi face noi prieteni si noi dusmani. Demonul din ea se trezeste...