Xaphan isi strange bratul in jurul meu , strangandu-ma. Imi dau ochii peste cap , lovindu-l incet cu palmele pe spate.
- Da-mi drumul. ma plang eu.
El nu imi raspunde , continuand sa ma tina pe umarul sau. Inteleg ca m-am costumat ca o batranica si ca mi-am batut joc de el , dar chiar merit asta ? E prea dur cu mine !
- O sa te alung din casa ! il amenint eu.
- Realizezi ca stai in casa mea ? intreaba el amuzat.
- Tot ce e al tau e si al meu. zic eu.
Xaphan pufneste. Marai enervata , incercand sa scap din bratele lui. Cand observ ca nu reusesc sa scap , imi amintesc de puterea mea speciala. Pot trece prin orice , chiar si prin oameni. Insa risc sa ma lovesc cu capul de pamant daca imi folosesc puterea. Ehh , am trecut prin mai rele. Imi intind mainile in fata , simtind cum corpul imi devine usor. Trec prin Xaphan , reusind sa aterizez in maini si picioare. Ranjesc triumfatoare. Xaphan ma priveste socat. Nu s-a asteptat la asta. Devin din nou "umana" , luand punga cu mancare si incepand sa fug spre casa. Cat timp am stat pe umarul lui Xaphan , am vazut ca in punga sunt fructe , ciocolata si tot felul de mancare nesanatoasa. Exact ce imi place mie !
Xaphan tipa in urma mea sa ma opresc , fugind dupa mine. Pfft. El m-a lasat jos cand eu i-am spus sa o faca ? Nu. Asa ca acum va indura consecintele. Surad si continui sa alerg , vazand casa in departare.
- Aalyah , ai grija ! tipa Xaphan.
Chiar crede ca o sa il ascult ? Nope , nu sunt atat de... Chiar in acel moment , m-am impiedicat de o piatra si am cazut pe jos. Marai si ma ridic in picioare , continuand sa fug. Sper ca nu este nimic din sticla in punga. Nu vreau sa irosesc mancare. Il aud pe Xaphan foarte aproape de mine. Nu o sa il las sa ma prinda !
Ajung in fata casei. Deschid rapid usa , intrand inauntru. Incui usa cu cheia , auzindu-l pe Xaphan ce batea puternic. Plec fericita in bucatarie , punand alimentele in frigider. Imi iau cateva capsuni , mergand spre usa. Nu mai aud batai in usa. Privesc confuza pe geam , insa nici urma de Xaphan. A plecat ?
Niste maini pe talia mea ma fac sa tresar si sa tip de parca urmeaza sa mi se fure mancarea. Ma intorc in spate , privindu-l acuzator pe Xaphan ce ranjea. Pufnesc enervata si il lovesc in umar , plecand in living. Ma asez pe un fotoliu intentionat , ca sa nu poata sta Xaphan langa mine. El se aseaza pe canapea.
- De unde ai luat capsuni ? Eu nu am cumparat capsuni. spune Xaphan confuz.
Imi maresc ochii , privind bulversata capsunile din mainile mele. Xaphan surade cand imi vede reactia. Ma incrunt. Pun capsunile pe un bol de pe masa , luand o perna si atacandu-l pe Xaphan. Il lovesc in piept , el cazand pe spate pe canapea. Ma catar peste el , continuand sa il lovesc cu perna.
- Stop ! Gata ! Inceteaza ! tipa el razand.
- O sa ma opresc cand o sa iti ceri iertare. zic eu.
- Scuze...ca am ras si ti-ai dat seama ca te-am pacalit. spune Xaphan ranjind.
Il omor din priviri , el zambind inocent. Il lovesc cu perna peste fata. Xaphan isi da ochii peste cap si imi ia perna din maini , aruncand-o prin camera. El isi pune bratele in jurul meu , aducandu-ma mai aproape de el. Rosesc cand vad cat de apropiate sunt fetele noastre.
- DOAMNE FERESTE !
Privesc ingrozita spre hol , vazandu-l acolo pe Kroy. El ne privea speriat , tinandu-se cu mainile de pereti de parca urmeaza sa lesine.
- Nu e ceea ce pare. il linistesc eu.
- Ba este. spune Xaphan ranjind.
- Taci naibii din gura pana nu iti rup capul ! tip eu , ridicandu-ma de pe Xaphan.
Kroy intra incet in living , asezandu-se pe cea mai indepartata canapea. Pufnesc amuzata , muscandu-mi buza ca sa nu rad.
- Deci , de ce ne deranjezi ? intreaba Xaphan.
- Cum ai intrat in casa !? intreb eu.
- Am deschis usa si am pasit inauntru. zice Kroy.
- Dar usa era inchisa. spun eu confuza.
Kroy si Xaphan deschid gura ca sa spuna ceva , insa eu ii intrerup.
- Am stiu eu ! I-ai dat lui Kroy o cheie de rezerva ca sa va puteti intalni aici cand eu lipsesc ! strig eu.
- Nu am cheie de rezerva ! , - Nu mi-a dat nici o cheie ! tipa cei doi in acelasi timp.
Ranjesc cand le vad fetele enervate. Xaphan isi da ochii peste cap si ii face semn lui Kroy sa vorbeasca.
- Azi dimineata analizam toate obiectele magice pe care le are Aalyah pentru ca mereu m-a fascinat asta. Am gasit patru pietre pretioase care pareau foarte puternice. Le-am pus pe o masa ca sa le studiez mai tarziu , insa cand pietrele au stat una langa alta , au inceput sa lumineze. Nu intelegeam ce se intampla. Pietrele parca s-au topit si au disparut , iar in locul lor a aparut asta.
Kroy scoate din buzunar o hartie impaturita. El o desface si pune pe masa. Ma apropii , analizand hartia. In mijlocul foii galbene este un romb , iar la fiecare colt al rombului e desenat cate ceva: o carte , un inel , un colier si trei chei. Astea sunt obiectele pe care trebuie sa le gasim ca sa il omoram pe Odin ! Sub romb , este scris ceva in limba aia straveche pe care doar Xaphan o stie. El citeste ce scrie , spunandu-ne traducerea.
- "Cand toate obiectele vor fi gasite , vraja va aparea aici". spune Xaphan incruntat.
- Vraja care activeaza obiectele ! In asa fel il omoram pe Odin. zic eu.
Privesc bucata de hartie , analizand desenele. Ele sunt negre in totalitate. Deasupra lor este lasat putin loc , de parca ar trebui umplute cu ceva. In minte imi vine o idee. Le spun baietilor sa astepte putin. Urc scarile spre camera mea si a lui Xaphan , intrand inauntru. Imi impreunez mainile , soptind o incantatie. In maini imi apare cartea si cele trei chei. Am venit aici pentru ca doar eu cunosc incantatia care face sa apara obiectele. Chiar daca am deplina incredere in Xaphan , Kroy si Ruth , nu pot risca sa se afle locatia obiectelor.
Plec inapoi in living , mergand spre masa. Pun cartea deasupra acelei hartii. Desenul in care este cartea incepe sa lumineze , devenind auriu. Zambesc si iau cartea , punand cheile in locul ei. Acelasi lucru se intampla.
- Frate , asta e tare. mormaie Kroy , privind fascinat desenele.
Ma asez pe canapea , punand obiectele in poala mea. Xaphan priveste atent hartia. El intinde incet mana spre ea , atingand-o incet. Xaphan isi inchide brusc ochii , incruntandu-se. Il privesc ingrijorata , punandu-mi mainile pe obrajii sai. El isi deschide ochii larg , inspirand adanc.
- Colierul e in Atax Obitus.
CITEȘTI
Elementul Cautat
FantasyContinuarea cartii "Elementul Disparut" Trezindu-se intr-o lume complet diferita , Aalyah afla lucruri noi. Afla raspunsuri la niste intrebari pe care nimeni niciodata nu le-a inteles. Isi face noi prieteni si noi dusmani. Demonul din ea se trezeste...