Capitolul 32

2.6K 230 48
                                    


- Vrei sa te casatoresti cu mine ? ma intreaba Xaphan plin de speranta.

Inspir adanc , simtind cum lacrimile curg pe obrajii mei. Incerc sa mi le sterg cu podul palmei , insa degeaba. Inima incepe sa imi bata rapid.

- D-Da... ma balbai eu , nefiind in stare sa spun ceva.

Xaphan zambeste larg , luandu-mi mana. El imi pune inelul pe degetul inelar. E un inel simplu , insa frumos. Xaphan stie ca nu as purta accesorii mari sau luxoase.

- Nu sta in genunchi in fata mea , idiotule... spun eu incet , luandu-l de brat.

El se ridica in picioare , punandu-si mainile mari pe obrajii mei. Xaphan isi lipeste buzele de ale mele intr-un sarut lung. Vrajitorii care erau in jurul nostru au inceput sa aplaude. Ma ridic pe varfuri , punandu-mi bratele in jurul gatului lui Xaphan. El se desprinde din sarut , imbratisandu-ma cu putere.

- Nu plange , frumusete. spune el , sarutandu-ma pe par.

- Te iubesc. soptesc eu , lipindu-ma de Xaphan.

- Si eu te iubesc ! Acum , gata , linisteste-te. spune el bland.

Expir si imi sterg lacrimile. . Xaphan ma saruta pe frunte. El ma ia de mana , noi incepand sa mergem spre casa. Nu m-am asteptat sa ma ceara in casatorie. Credeam ca pur si simplu o sa imi spuna ca ma iubeste sau o sa imi dea un cadou. Dar nu asta ! Stiu ca am plans , insa sunt atat de fericita incat imi vine sa sar in sus si sa dau foc orasului. Mda , nu ar fi o idee buna.

- Sa stii ca o sa vin sa iti fur frigiderul pentru ca nu ai venit de dimineata. mormai eu.

- Vrei sa raman flamand si sa mor ? ma intreaba Xaphan "ranit".

- De ce mai intrebi cand stii raspunsul ? spun eu amuzata.

Xaphan isi da ochii peste cap , strangandu-ma de mana. Ne continuam drumul , in scurt timp ajungand la cativa metri departare de casa mea. Deschid usa , intrand inauntru. Xaphan ma urmeaza. Si eu speram sa ramana afara ca sa ii pot inchide usa in nas si sa il enervez...

- Uite cine a venit acasa ! zice Kroy ranjind.

El si Ruth se apropie de noi.

- Sincer , ma asteptam sa refuze. spune Ruth , privind inelul de pe degetul meu.

- Nu a refuzat. zice Xaphan zambind.

- Imi pare rau pentru tine , frate... zice Kroy , privindu-l pe Xaphan cu mila.

- Are dreptate. De azi inainte o sa fac pe iubita geloasa si de fiecare data cand o sa vorbesti cu o fata , o sa primesti o palma ! spun eu zambind inocent.

Xaphan ma priveste ingrozit. Surad si plec in bucatarie , facandu-mi un ceai. Inca mi-e foame. Ma asez la masa. Il aud pe Xaphan intrand in bucatarie si asezandu-se langa mine. Imi las capul pe umarul lui.

- Stii... Ma gandeam la ceva , insa nu stiu daca o sa fii de acord. zice el.

- Ce e ? intreb eu curioasa.

- Daca iti place atat de mult frigiderul meu , ma gandeam ca poate o sa vrei sa te muti la mine acasa. spune Xaphan , muscandu-si buza emotionat.

Raman pe ganduri. Sa ma mut la el acasa ? As vrea sa stau cu el mereu , insa am trait aici aproape toata viata mea. Mi-ar fi dor de casa mea. Dar daca ma gandesc mai bine , aceasta casa le va ramane lui Kroy si Ruth. Isi vor avea si ei intimitatea lor. Iar eu o sa stau cu Xaphan.

- Esti sigur ca ma vei suporta ? intreb eu amuzata.

- Ma descurc eu cumva. zice el , zambind larg.

Chicotesc. Arata ca un copil mic , chiar daca nu mai e un copil de mult timp.

- Accepti ? intreaba Xaphan fericit.

- Ma mai gandesc. spun eu cu buzele tuguiate.

Xaphan ma imbratiseaza strans. Zambesc si ma apropii de el , punandu-mi bratele in jurul sau.

- Nu aici , voi doi ! Ruth e minora ! il aud pe Kroy tipand.

Pufnesc amuzata , Xaphan incepand sa rada.

- Minora !? striga Ruth din living. Am mai mult de o mie de ani !

- Dar ai fost teleportata in Atax Obitus la saptesprezece ani. spune Kroy , zambind triumfator.

- Aalyah , da-l afara din casa ! se plange Ruth.

* * *

Peste cateva ore , cand afara era deja incepea sa se intunece , eu am terminat de impachetat toate lucrurile mele. Xaphan a plecat sa isi ia masina. Hainele mele sunt in doua geamantane mari , iar celelalte chestii sunt in cateva cutii. Mai am o multime de lucruri magice ce sunt in alta camera , insa pe alea le las aici. Iau cutiile si geamantanele , ducandu-le in hol. Merg pana la Kroy si Ruth ce stateau in living.

- Nimeni nu se atinge de camera mea , ati inteles ? intreb eu incruntata.

- Deja ne-ai spus asta de sute de ori. mormaie Kroy plictisit.

- Daca aflu cumva ca unul dintre voi mi-a umblat prin camera , o sa va rup capul ! ii amenint eu , privindu-i urat.

Aud usa casei deschizandu-se , Xaphan intrand inauntru. El imi ia lucrurile , ducandu-le in portbagajul masinii. Il ajut si eu. Dupa ce terminam , Xaphan se urca in masina , asteptand sa vin si eu. Kroy si Ruth stau in tocul usii , facandu-mi cu mana. Ii privesc , apoi merg rapid spre ei. Ii imbratisez pe rand. Intru in masina , asezandu-ma langa Xaphan.

In cateva minute am ajuns in fata casei lui Xaphan. Afara e deja noapte , singura sursa de lumina fiind luna si stelele. Ies din masina , privind cerul. Simt doua maini pe talia mea.

- E frumos , nu-i asa ? spune Xaphan incet.

- E superb. zic eu.

O briza rece pe face sa tremur de frig , eu fiind imbracata doar intr-un tricou si pantaloni scurti.

- Sa mergem in casa pana nu racesti. spune Xaphan zambind.

El imi ia cele doua geamantane , eu luandu-mi cutiile. Intram in casa , Xaphan incepand sa urce scarile.

- Stai la mine in camera ? intreaba el.

- Pot sta si in bucatarie , multumesc. zic eu amuzata.

Elementul CautatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum