Capitolul 41

2.3K 206 19
                                    

Privesc in spatele meu , simtind ca ceva nu e in regula , insa prea intuneric ca sa pot vedea ceva. Xaphan continua sa sopteasca o vraja in latina ca sa formeze un portal. Vantul bate cu putere , miscand crengile copacilor. Imi mijesc ochii. Ma apropii de Xaphan cand aud niste pasi in departare.

- Am terminat. Sa plecam. spune Xaphan.

Un urlet puternic ma face sa tresar. Vad printre copaci minotaurul pe care noi l-am prins. El alerga furios spre noi. Xaphan ma ia rapid de mana si ma trage prin portal , el inchizandu-se in urma noastra.

In urmatoarea secunda , eu si Xaphan suntem trantiti pe podea. Pufnesc enervata si ma ridic in picioare. Il vad pe Decimus ce voia sa iasa din camera secreta a lui Xaphan. El isi mareste ochii socat cand ne vede aici.

- Dar... Tocmai ati plecat ! striga el bulversat.

Il privesc confuza.

- Ba nu. Deja am gasit inelul. spun eu , aratandu-i inelul.

- Cu cateva secunde in urma ati trecut prin portal. zice Decimus.

- Probabil ca timpul trece mai greu in Tebalov. Insa nu asta conteaza acum. Important e ca avem toate obiectele si ca il putem omori pe Odin. spune Xaphan.

El ma trage pe mine si pe Decimus afara din camera secreta , incepand sa urcam scarile. In scurt timp ajungem in camera noastra. Xaphan ia telefonul , zicand ca ii cheama pe Kroy si pe Ruth. Baietii pleaca in living , lasandu-ma pe mine singura in camera. Ma asigur ca nimeni nu ma priveste. Incep sa soptesc vraja cunoscuta doar de mine. In maini imi apar toate obiectele si acea hartie pe care urmeaza sa apara vraja. Zambesc.

Ies din camera si cobor la parter , plecand in living. Observ ca Ruth si Kroy au ajuns. Ma asez pe canapea langa Xaphan. Intind foaia pe masa , apoi pun inelul pe ea. Desenul in care e aratat inelul incepe sa lumineze , facandu-se auriu. Privesc spre locul unde ar fi trebuit sa apara vraja , insa nimic nu se intampla.

- Incearca sa pui toate obiectele pe foaie. spune Xaphan.

Aranjez restul obiectelor pe foaie conform desenelor. Zambesc cand vad cum literele de pe foaie isi schimba locul. O vraja de o culoare aurie apare pe foaie.

- Este ! striga Kroy fericit.

- In sfarsit ! zice Decimus.

Bucuria ne este intrerupta atunci cand intreaga camera este luminata puternic de ceva. Imi inchid ochii strans. Atunci cand deschid ochii , observ patru siluete mici plutind deasupra obiectelor. Sunt transparente , asta insemnand ca sunt spirite. Cand le analizez mai atent , imi dau seama ca sunt posesorii obiectelor.

- Mai , mai , ce avem noi aici ? intreaba o femeie curioasa , privindu-ne pe rand.

- Cine indrazneste sa ne cheme !? intreaba un barbat morocanos.

Cei patru vrajitori raman impietriti cand ne vad pe mine si pe Xaphan. Ii privesc confuza. De ce sunt atat de socati ?

- Oh, Doamne ! striga o fata.

- Asta sunt chiar Xaphan si Aalyah ? Vad eu bine ? intreaba femeia.

- Ma cunoasteti ? intreb eu uimita.

- Pai cum sa nu , fetito ! Toate spiritele stiu ca vei salva toate fiintele supranaturale. imi raspunde femeia.

- Eu ?

- Ce esti asa uimita !? De parca nu stii profetia ! striga enervat barbatul.

Ce profetie ? Despre ce naiba vorbesc ?

- Daca nu iti tii gura inchisa in secunda asta , o sa te trimit inapoi ! tipa femeia.

Barbatul mormaie ceva inteles doar de dansul , insa nu imi mai spune nimic. Il privesc pe Xaphan care avea aceeasi fata confuza ca a mea.

- Imi pare rau , copii. Avem chestii mai importante de discutat. zice femeia.

- Vad ca ati gasit toate obiectele. Presupun ca vreti sa il omorati pe Odin ? intreaba un baiat , noi aproband. Va spun de pe acum ca lupta cu vanatorii este grea. Sunt numerosi si puternici.

- Odin in sine este aproape indestructibil. Trebuie sa fiti foarte atenti. El si-ar putea da seama de toate planurile voastre.

- Folositi obiectele doar cand aproape toti vanatorii sunt morti.

Cei patru vrajitori ne mai privesc inca o data , apoi ne zambesc si dispar inapoi in foaie.

- Okay , ce tocmai s-a intamplat ? intreaba Kroy total confuz.

- Spiritele alea sunt posesorii obiectelor. I-am vazut in una dintre viziunile mele. spun eu.

- Oh... Acum are sens. zice Kroy.

- Vrajitorii aia ne-au spus despre Odin si obiecte , insa noi nu stim cand va ataca el ! Daca ne ataca atunci cand noi nu suntem pregatiti ? intreaba Decimus.

Ramanem cu totii pe ganduri la spusele lui Decimus. Are dreptate. Odin ne poate ataca oricand. Ranjesc brusc.

- Il controlam noi. spun eu ranjind.

- Ce ? intreaba Xaphan.

- Il facem pe Odin sa vina in Dabrus si atunci il atacam. zic eu.

- Cum il facem sa vina in Dabrus ? intreaba Ruth.

- Vanatorii au , de obicei , un fel de telefon prin care pot vorbi cu Odin. Prindem un vanator si ii transmitem ceva lui Odin. spune Xaphan, zambind draceste.

* * *

Merg prin padure de parca nimic nu s-ar intampla. Privesc in sus , spre cer , si zambesc. Am hotarat sa pastram planul meu. Am decis ca eu ar trebui sa prind un vanator pentru ca ei ma cauta pe mine si asa va fi mai usor. Xaphan merge invizibil in spatele meu ca sa ma ajute daca ceva nu merge asa cum trebuie.

- Aalyah... aud eu o voce.

Ma prefac speriata. Privesc in jurul meu , cautand cu privirea vanatorul.

- C-Cine esti ? intreb eu "speriata".

- Vino dupa mine... sopteste vanatorul.

Cateva crengi dintr-un copac se misca. Merg incet spre acele crengi. Simt cum cineva vine cu viteza spre mine. Ranjesc si ma feresc , apoi sar peste vanator si il imobilizez la pamant.

- Chiar ma credeai atat de proasta ? intreb eu razand.

Intind mana spre buzunarul hanoracului pe care il poarta , scotand un aparat pe care era un buton rosu. Cred ca daca apesi pe buton poti vorbi cu Odin. Formez un pumnal de foc. Apas butonul rosu , apoi il tai adanc pe vanator , el incepand sa urle de durere.

- Ce naiba se intampla acolo , Scott ? aud glasul alarmat a lui Odin.

Infing pumnalul in spatele vanatorului , el tipand din nou.

- Scott , ma auzi ? intreaba Odin.

Dau foc vanatorului , ridicandu-ma de pe el. Xaphan vine in dreptul meu. Ranjesc cand aud respiratia greoaie a lui Odin.

- Ai face bine sa vii in Dabrus sa iei cadavrul lui Scott. spun eu.

- Ai chef de joaca , Aalyah ? Bine , atunci o sa primesti ce vrei. maraie Odin , apoi inchide apelul.

- Acum doar asteptam. zic eu ranjind , privindu-l pe Xaphan.

Elementul CautatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum