Kellemes olvasást kívánok ehhez a részhez is!❤️❤️
A holnapi nap hamar itt lett. Reggel annak ellenére, hogy este még a kis drága mellett feküdtem, már hűlt helye sem volt. Igaz, elég későn keltem fel, hisz Jungkook a tegnapi mondatom miatt, olyan boldog lett, hogy muszáj volt egy kis ízelítőt kapnia. Ahogy ő mondta...
Lassan kimásztam az ágyból, és mint máskor most is elindultam a konyha felé. Csend van. Az egész ház csendes, egy ember sincs a folyosókon, aminek most nagyon örülök. A konyhában egy lefőzött kávé és egy cetli fogad, mire az van írva; "az irodámban vagyok <3". Kissé felkuncogok, majd a már picit kihűlt nedűt kezdem el kortyolgatni, közben rákészülve a mai nap történéseire. Tényleg, mindennél jobban akarom már őt, viszont még mindig vannak kisebb kétségeim, és csak remélni tudom, hogy egy kis idő múlva ezek teljesen el fognak múlni. Miután teljesen kifogyasztottam a bögre tartalmát, a mosogatóba helyezve azt indulok el a dolgozószobája felé, és most kivételesen nem is kopogok, csak benyitok és rögtön meglátom, ahogy a széken ülve dolgozik valami nagyon fontos ügyön a gépen.
-Jó reggelt- szólalok meg halkan, és mikor észrevesz rögtön félbe hagyva a munkát gördül hátrébb székével, én pedig értve szándékait azonnal közelebb sétálok és ölében foglalok helyet, karjaimmal nyakát körbeölelve.
-Jó reggelt, cica- csókol meg egy kisebb szenvedéllyel fűszerezve, és mikor kezei már fenekemet masszírozzák az immáron szerelemmel túlpezsdített csókba sóhajtok. -Eszméletlenül kívánlak.
-Akkor miért nem csinálsz végre valamit?- mondom egy kacér mosolyt megvillantva, ő pedig egy pillanatig sem habozik tovább, felpattanva a székből tart ölében és sétál el a hálóig, csókunkat egy perce sem megszakítva.
Ahogy beérünk a szobába az ágyra borít, és fölöttem támaszkodik meg. Lábaimat egy kisebb terpeszbe húzom, ő pedig így közéjük fér, és sokkal kényelmesebben tud letekinteni rám. Testével kissé előre dől, aminek következtében nem csak az ajkaink, hanem ágyékunk is egymáshoz ér. Már most tisztán kivehető a dudor, amit nadrágja takar, és ez egyre jobban kezd engem is feltüzelni. Kívánom őt, vágyok rá, és jelen pillantban csak az érdekel, hogy magáévá tegyen végre.
-Gyönyörű vagy- simít arcomra, majd lekapja rólam az este magamra húzott pólót, ami történetesen az övé, s azután küldi az ő felsőttestét takaró anyagot is.
Szinte nyálcsorgatva nézek végig kidolgozott, izmos mellkasán, hiába nem először pillanthatom meg. Kezemet rögtön emelem, és mind a kettő tenyeremet felhevült testére helyezem, és lassú gyengédséggel cirógatom végig bőrét. Immáron sokkal kiéhezetebben mar ajkaimra, amit alig tudok követni, így egy idő után muszáj felnyögnöm. Elválik tőlem egy pillanatra, majd inkább nyakamat veszi kezelésbe. A puha bőrfelületet mindenhol megkóstolja, s mikor kitapogatja a legérzékenyebb pontom meg is szívja azt, mire én felnyögve túrok hajába, mellkasomat kissé kidomborítva. Tovább folytatja ezt a műveletet, azzal a különbséggel hogy mostmár a kulcscsontomat harapdálja és egyik kezével alhasamat piszkálja. Agyam egyre jobban kezd elködösülni, és szivem szerint minden önbecsülésemet a kukába dobva közölném vele, hogy hatoljon végre belém. Pár nyálas csók után még a mellkasom körül, kézfejét alsónadrágomon keresztül helyezi már most teljes készenlétben álló nemességemre, és lassan masszírozni kezdi, mire nekem egy jóleső nyögés szakad fel ajkaim közül.-A világért se tartsd vissza a hangod most, életem- szólal fel Jungkook olyan mély és rekedtes hangon, hogyha egy picivel többet beszélne ettől el tudnék élvezni jelenleg. Újabbat nyögök, mostmár jóval nagyobbat, amikor alsómat leveszi rólam és végre akadálytalanul ér hozzám. Újra elkezdi kényeztetni tagomat, és mikor már alhasamat puszilgatja, mégis a világért nem érne hozzá, kissé felnyüszítek és hajába markolva tolom lejjebb fejét.
Végre nem csak a kezét, hanem ajkait is beveti, hogy élvezetet nyújtson nekem, amiért jelenleg nagyon hálás vagyok. Szájával teljesen körbe öleli férfiasságomat, és lassan, mégis határozottan bólogat rajta. Imádom.
Hirtelen elválik tőlem, éppen amikor már közel voltam a csúcshoz, de igaza van, nem így akarok ma elmenni. Magáról is lekapkodja az immáron teljesen felesleges ruhadarabokat, és mikor már csak egy boxert visel magamra rántom, és rögtön fordítok helyzetünkön. Pontosan ülök ágyékára, és csípőmet kezdem mozgatni, hogy ingerelni tudjam őt. Ez be is válik, hisz pár másodperc múlva már derekamra helyezi a kezeit és teljesen lenyomja testemet, ezzel belőle egy morgást, belőlem pedig egy hatalmas nyögést tud kicsikarni. Vágyom rá.
Lejjebb kúszok egy picivel és ugyanúgy, mint ő engem, én is elkezdem csókokkal ellepni teste különböző szegleteit. Lassan elérek a combjához is, aminek belső részét alaposan kezelésbe veszem. Megcsókolgatom és néhol meg is harapdálom, sőt egy-két helyen meg is szívom az érzékeny bőrt. Meg van a gyenge pontod, életem. Miután alaposan megkínoztam izmos combjait egy gyors csókot adok ajkaira, majd visszahajolok kisebbik énjéhez. Lassan engedem ajkaim közé, mire ő rögtön egy hatalmasat nyög és hajamba vezeti kezét. Nem kényeztetem így sokáig, hiszen már mind a ketten türelmetlenek vagyunk. Akarom őt.
Felül, és egy hosszú, most kivételesen nem vad, csókba invitál, amit nagy szeretettel viszonzok. Alaposan megízleljük egymás párnácskáit, s mikor elválunk gyengéden fektet vissza az ágyra. Az éjjeliszekrényhez nyúl és egy sikosítót vesz ki, egy óvszer társaságában, amit egyelőre mellénk dob le. Lábaimat kisebb terpeszbe húzza és közéjük fekszik. Nyelvét érzem meg bejáratomnál, mire olyan nyögés tör ki belőlem, amin én is meglepődök. Tovább ízlelgeti rózsaszínes nyílásomat, miközben már kissé be is dugja nyelve hegyét. Egy idő után ezzel a cselekedettel felhagy, és hogy biztosan ne okozzon fájdalmat nyom ujjaira a síkos folyadékból. Vigyáz rám.
Első ujjával kezd el körözni lent, és óvatosan helyezi fel nekem, közben egy szerelmes csókba hívva ajkaimat. Egy picit se feszülök meg, ahogy pedig ő ezt megérzi, a második ujját is csatlakoztatja. Ez már egy kissé fájdalmasabb volt, de egyáltalán nem tudok erre figyelni, hiszen közbe szabad kezével elkezdte bimbóimat morzsolgatni, míg puha szájával nyakamat hinti be lágy puszikkal. Újabb percek telnek el, és ahogy harmadik ujját is belém helyezi szinte rögtön megtalálja azt a pontot, amitől csillagokat látok.-Jhungkhook... elég- sóhajtok szavaim közé, viszont ő ujjaival továbbá is azt az egy pontot simogatja, ami belőlem hatalmas sikolyt vált ki. Szinte már könnyes szemekkel nézek rá az élvezet miatt, amit nyújt nekem és végre kihúzza ujjait, hogy mással helyettesítse.
-Szeretlek, Taehyung- mondja, és miután az óvszert magára görgeti és magát is alaposan bekeni sikosítóval elkezd belém hatolni, miközben megcsókol. Ujjainkat összefűzve helyezi fejem mellé, és én kissé rájuk szorítok ezzel terelve el figyelmem a fájdalomról. Teljesen magamba tudhatom őt, és most vár, hogy megszokjam. Nem sok idő kell mire ez megtörténik, így egy kisebbet bólintva jelzem, hogy rendben vagyok, mehet.
Szinte teljesen kihúzódik belőlem, majd erőteljesen löki magát vissza, mire ő is elkezd kisebbeket nyögni, én viszont egyre hangosabb leszek. Próbálja megtalálni gyönyörközpontom, ami nem sokkal később sikerül is neki, így már céltudatosan lök oda, folyamatosan ingerelve engem. Szinte már fejemet dobálom az élvezettől, amit a felettem tornyosuló nyújt nekem. Újonnan egy szerelmes csókba invitál, immáron sokkal mélyebben elmerülve bennem és egyik kezemet elengedve fog lassan már vörös péniszemre, hogy még nagyobb élvezetet nyújtson. Nemsokára elkezdem érezni azt a csomót az alhasamba, és ezt jelzem is Kooknak, mivel kissé rászorítok, ami miatt fejét hirtelen nyakamba ejti. Veszi a célzást, és gyorsabban kezd mozogni bennem. Végre pedig eljött a pillanat, amikor egy szerelmes csók közben egymás nevét nyögve érjük el a gyönyört mind a ketten, s míg ő a gumiba, addig én markába és hasfalamra élvezek.
Erőtlenül dől rám én pedig rögtön átölelem szabaddá vált kezemmel, hisz a másikat még mindig fejem mellett tartjuk, összekulcsolva.
Hátát kezdem simogatni, és miután rendezte légzését kihúzodik belőlem, amit én egy kissé fájó sóhajjal díjazok. Az óvszert összekötötte, majd a kukába dobta, és egy papírzsebkendőt használva az én ondómtól is megszabadította testemet. Visszafekszik mellém, én pedig rögtön mellkasára hajtom fejem egy puszit hintve a felületre.-Én is szeretlek téged, Jungkook- válaszolok a még aktus közben kijelentett vallomására, mire hajam közé nyom egy puszit.
-Annyira hálás vagyok neked, Tae- mondja Kook, mire én is kissé megemelve fejemet nézek rá kíváncsian. -Itt vagy mellettem. Megtanítottál arra, hogy mi az, hogy szeretni. Mi az, hogy szerelem. Csak Te vagy nekem, akire igazán számíthatok, akár Minjunnal, akár saját magammal. Emiatt pedig eszméletlen hálás vagyok neked, cica. Szebbé tetted az életemet, és te megmutattad nekem, hogy igenis egy embernek lehetnek érzései. Hiszen én is ember vagyok, és vannak érzéseim. Mivel, drága Taehyung, őrülten szerelmes vagyok beléd, és mostmár hivatalosan is az enyém vagy.- fejezi be mondandóját, én pedig kissé könnyes szemekkel hajolok hozzá, és most minden durvaságot mellőzve csókolom meg, közben arcát cirogatva egyik kezemmel.
-Én is hálás vagyok neked, Jungkook. Reményt hoztál nekem, a számomra teljesen reménytelennek hitt életembe. Nagyon köszönöm ezt neked, emellett pedig én is nagyon szeretlek téged.
—————
1389 szó 😍
Nos, remélem tetszett nektek ez a rész, hisz nagyon sokat dolgoztam vele😁 De, ha nem, akkor sajnálom, ezt biztosan nem írom át, mert kivételesen ez nekem nagyon tetszik😍
Kommenteket szívesen várok, hisz most különösen érdekel, hogy mit gondoltok erről!❤️Azért, ha találtok benne hibát elnézést!❤️❤️
Puszi a pocitokra!💚
YOU ARE READING
öröklődő fogság | taekook ff (befejezett)
FanfictionTaehyung egy átlagos 20 éves fiú volt, egészen amíg a szülei nem kopogtak az ajtóján egy ismeretlen férfivel. A fiú élete teljesen megváltozott abban a percben, és nem a legjobb értelemben. Egészen addig, míg megmentője rá nem talál és magához fog...