Kellemes olvasást kívánok! ❤️❤️
Az ágy felé kezd el tolni, nem sokkal később pedig már a sarkammal megütöm a szélét. Eldőlök, páromat magamra rántva, így már most az összes porcikánk egymásnak simul, aminek jelenleg eszméletlenül hálás vagyok.
Régen voltunk már kettesben, hiszen Minjun náthás lett, és minden időnket ő vette el. Ha Jungkook dolgozott, én vigyáztam a kicsire. Ha pedig neki volt szabadideje, én pihentem, jobbik esetben aludtam.
Jeon elhajol tőlem, majd a homlokomra ad egy hosszú csókot, ezután pedig a pólómat veszi le felsőtestemről. Még most is belepirulok abba, ahogyan ő rám néz ilyenkor, majd, amikor hideg tenyereit forró hasamra helyezi, megborzongok. Simogatni kezd mindenhol, ahova csak elér a keze, ebbe beleértve derekamat, gerincem vonalát, hasfalamat és mellkasomat is. Eközben már szenvedélyesebbnél is sokkal vágyakozóbb csókokban részesíti ajkaimat, nem sokkal később már nyakamat is. Szívásfoltokat hagy maga után nyakam és kulcscsontom különböző részein, majd amikor enyhén izmos hasamhoz ér, végig vezeti nyelvét rajta. Alhasamra csókol, miközben az én kezeim már hajában járnak, és nadrágomat húzza le lábaimról. Enyhén kivehető merevedésemhez ér, pár másodperc után pedig már alsónadrágomon keresztül nyal rajta végig. Műveletét párszor még megismétli, s már éppen venné le rólam ezt is, de megálljt parancsolok. Szégyenlősen elmosolyodok, és egy rövid csók után megfordítom magunkat.
-Én is kényeztetni akarlak, életem.- súgom fülébe mély hangomon, majd füle tövébe puszilok. Nyakához érve alaposan vég nyalogatom az erei mentén, néhol pedig meg is szívom bőrét. Jungkook nyögései füleimnek szinte zeneszó, és életem végéig képes lennék ellhalgatni.
Felsőjét és nadrágját is szinte lerángatom róla. Izmos hasán, majd karjain is végigsimítok, aztán pedig alsóját is leveszem. Péniszét kezdem el markolászni, eztán pedig csontos ujjaimat köréfonva kezdem rajta mozgatni tenyeremet. Néha fel-fellök csípőjével, szinte többért könyörögve, amit miután alaposan benedvesítettem ajkaimat meg is adok neki. Szájüregembe engedem vesszőjét, közben egyik kezemmel alhasát, míg másikkal a heréit cirógatom. Az előbb említettektől elszakadok és belső combját kezdem el kényeztetni, miközben ajkaimmal már heréit nyalogatom. Minden tevékenységemmel felhagyok, amikor megérzem alhasát feszülni ujjaim alatt, és makkjára csókolva ülök fel.Jeon, mint egy kiéhezett fenevad fordít helyzetünkön és csípőmre ül. Mostmár engedem, hogy eltávolítsa boxeremet. Mikor ez megtörténik, lábaimat rögtön terpeszbe húzom, ezzel több helyet biztosítva neki. Tettemen felkuncog, mire én pironkodva fordulok el tőle, de mielőtt még bármit tenne felmászik hozzám és egy szerelemmel telt csókot ad nekem.
Visszamegy lábaim közé és nyelvét kidugva nyal végig egészen bejáratomtól kezdve, makkom hegyéig. Egy erős remegés fut át testemen, ennek kíséretében pedig hangosan fel is nyögök. Párszor megismétli ezt, majd mikor már az orgazmus határán vagyok befejezi, és egyik ujját helyezi fel pici nyílásomba. Egyáltalán nem fáj, rögtön az élvezet kéjes hullámait érzem, ennek okából pedig azonnal második és nem sokkal később harmadik ujját is belém vezeti, hogy kitágítson rendesen. Az utolsó ujj már nem volt kellemes, de amikor a prosztatámat érintette meg, azonnal minden fájdalmam elmúlott.-Kész vagy, cica?- húzza ki ujjait, majd orrom hegyére puszil. Nem tudok megszólalni, hiába nyitom ki számat, ezért csak bólintok. Hatalmas tagját bekeni sikosítóval, majd lassan elkezd belém hatolni, ahogy nyakamba csókol. Hangosan nyögök fel, egy elfolytott sikoly kíséretével együtt. Vár egy kicsit, hogy megszokjam, majd egy hosszas csók közben elkezdi mozgatni magát, szinte azonnal megütve gyönyörközpontomat. Újra felsikítok, s mikor egyik kezével rám markol, szinte pár perc után el is élvezek. Életem még lök párat, majd forró nedvét testembe engedi. Újra felsóhajtok az érzésre, majd mikor szószerint mellém esik, hozzábújok.
-Szeretlek- ölel magához, miközben oldalamat simogatja, és hajam közé ad egy puszit.
-Én is téged- emelem meg fejemet, hogy megcsókolhassam, s ezután már nem sokra emlékszek, csak az édes kis szavak suttogására, majd egy utolsó csókra, s elragadott az álmok világa.
——————
Köszönöm szépen, ha elolvastátok és remélem tetszett! ❤️❤️Kicsit rövidebb lett, mint máskor, ha pedig hibát találtok, nézzétek el nekem! ☺️❤️
Nagyon szeretlek titeket és köszönöm a sok-sok pozitív kommentet! 💘💘💘
Puszi a pocitokra! 💚💚
VOCÊ ESTÁ LENDO
öröklődő fogság | taekook ff (befejezett)
FanficTaehyung egy átlagos 20 éves fiú volt, egészen amíg a szülei nem kopogtak az ajtóján egy ismeretlen férfivel. A fiú élete teljesen megváltozott abban a percben, és nem a legjobb értelemben. Egészen addig, míg megmentője rá nem talál és magához fog...