Peeps! mededeling voor jullie allemaal! Gebby de schrijfster van dit boek natuurlijk heeft ook een andere boek gepubliceerd voor jullie! Het heet The Real Me! het gaat over haar en het is echt haar levens verhaal! wil je meer weten over haar moet je het zeker lezen! GEEF HAAR ALLEMAAL LIEFDE!
Y/n P.O.V
'Waar ga jij heen?' vroeg een bekende stem aan mij. Ik draaide me om en zag Yoongi daar staan met zijn badjas. Ik lachte naar hem en boog. 'Ik ga naar huis... ik zie je op school!' zei ik en deed de deur snel achter me dicht. Ik rende naar de lift en drukte snel op begaande grond. De deur ging open en het was opeens donker in de lobby. Ik liep naar buiten en zag heel veel dronken mensen. Ik probeerde ze te ontwijken maar een man had me weer te pakken. 'Waar ga jij heen?!' vroeg een man aan mij. Ik duwde hem van mij weg. De man was van plan om mij te slaan maar iemand hield hem tegen. Ik keek naar de jongen en zag dat het Jungkook was... 'Jungkook...' zei ik zachtjes maar hij vocht nog rustig met de man. De man had al heel veel pijn maar hij ging gewoon door. 'Jungkook stop maar! Hij hoeft niet dood te gaan...' zei ik tegen hem en hij stopte meteen. 'Ben je okay?' vroeg hij bezorgd en ik knikte. Ik liep samen met Jungkook naar mijn appartement. Het was de hele tijd heel erg stil...
'Ben je boos op mij?' vroeg ik aan hem. Hij keek me verwart aan. 'Je keek boos naar mij in de klas...' zei ik snel en hij keek mij niet meer aan. Hij keek recht door en lachte lichtjes. 'Ja, ik hoorde dat je met Yoongi hebt geknuffeld...' zei hij verdrietig. Ik keek hem aan en zag een klein traantje vallen op zijn wang. Ik stopte met lopen en keek recht in zijn ogen. 'Ja... maar waarom huil je nu? Heb ik wat verkeerds gezegd?' vroeg ik aan hem. Hij veegde zijn tranen weg. 'Nee... Je hebt helemaal niks verkeerds gedaan...' zei hij snikkend. Ik gaf hem een knuffel. 'Niet huilen... ik kan daar niet tegen...' zei ik tegen hem. Hij bevroor en zei niks meer.
Wanneer we er waren wou ik gedag zeggen tegen Jungkook... maar opeens ging de deur van mijn appartement open. 'Ya! Y/n!' schreeuwde Ji-woon naar mij. Ik schrok van zijn geschreeuw en viel naar achteren. Jungkook ving me op. Ik keek recht in zijn ogen. En hij die van mij. Mijn wangen werden heel erg rood. 'Yah! Laat haar los!' riep Ji-woon naar Jungkook. Jungkook duwde me weer overeind. Ik boog naar hem en bedankte hem. 'Dankjewel Jungkook... voor het redden van mij...' zei ik tegen hem. Hij kreeg een glimlachje op zijn gezicht en liep weg. Ik zwaaide naar hem en duwde Ji-woon naar binnen. 'Wat doe jij hier in mijn appartement?!' vroeg ik schreeuwend aan hem. Hij krapte zijn achter hoofd en glimlachte. 'Ik wou niet bij onze ouders slapen. Dus ging ik maar hier heen... alleen ik denk dat Mama jou zo gaat bellen...' Ik rolde met mijn ogen en ging naar mijn kamer. Ik deed mijn pyjama aan en ging weer naar de woonkamer lopen. 'Waar was je?' vroeg Ji-woon aan mij. Ik antwoorde zijn vraag terwijl ik wat water ging inschenken in mijn glas. 'Ik was bij Yoongi. Henry was hier voor mijn deur en ging mij lastig vallen. Namjoon nam mij mee naar hun appartement... en ik viel daar in slaap... Nu ga ik slapen... doei!' zei ik tegen Ji-woon en hij ging op de bank slapen. Tijdens toen ik sliep hoorde ik mijn telefoon afgaan ik nam op. 'Stoor me niet! Ik ben aan het slapen!' schreeuwde ik naar mijn telefoon.
'Hoe durf je zo tegen jemoeder te schreeuwen?!'
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?