Chapter 43

64 7 0
                                    


Y/n POV

Ik ging snel alles doen en liep rustig naar de keuken waar ik Namjoon zag. "Goed geleerd?" vroeg hij aan mij. Ik knikte naar hem en ging zitten. "Ik weet zeker dat je een goed cijfer krijgt. Je bent slim... je zit niet zomaar in klas 4A." zei hij en ik kreeg een lachje op mijn gezicht. Namjoon gaf mij een bord met eieren. Ik bedankte hem en ging het eten. Jungkook en Yoongi kwamen ook erbij zitten. "Heb je goed door genomen?" vroeg ik aan Jungkook. Hij schudt zijn hoofd en gaf geen F*ck. "Als jij een onvoldoende hebt... mag je nooit meer praten tegen mij!" zei ik tegen hem en liep naar de deur toe.

Ik liep in mijn eentje naar school. Ik was gewoon happy aan het lopen tot dat mijn vader weer voor me stond. "Pap..." zei ik en hij lachte naar mij. Ik werd een klein beetje bang en wou terug lopen naar mijn appartement... Maar al snel zag ik de jongens naar mij toe lopen. "Wat doet u hier?" vroeg Yoongi aan hem. Ik was bang dat hij juist ruzie zocht... dus trok ik hem naar achter. Ik schudde mijn hoofd naar hem. "Ik ben hier niet voor jou Y/n... Maar voor Ji-woon... dat moest je wel weten toch? Of mis je mij?" vroeg mijn vader. Ik schud mijn hoofd en liep weg de school binnen. Ik zag Jin daar staan samen met Ji-woon. "We gaan naar de klas nu..." zei ik tegen ze en ze liepen achter mij aan. Ik ging meteen op mijn plek zitten. Jimin keek mij raar aan. Ik keek alleen maar naar mijn tafel. Hij vroeg aan Jungkook wat er aan de hand was. "Haar vader was daar net buiten..." zei Jungkook tegen Jimin. Taehyung stond op en liep naar mij toe. "Was hij hier echt?!" vroeg hij bezorgd en ik knikte naar hem. Hij wou naar buiten lopen maar ik stopte hem. "Taehyung... ga niet... het is beter dat je je toets maakt... dan dat je ruzie gaat maken met mijn vader..." hij knikte en ging achter mij zitten.

"Ik blijf bij je... als een vriend..." zei hij. Ik keek de andere ook aan en ze knikte mee. De leraar kwam naar binnen gelopen en gaf ons de toetsen. Ik keek naar het blaadje... en snapte letterlijk alles. Ik was best wel trots op me zelf dat ik het snapte. Ik was binnen een half uur klaar gelukkig. De leraar zei dat ik uit de klas mocht gaan en pauze mocht houden. Iedereen keek met grote ogen naar mij toe omdat ik zo snel was met de toets.

Ik ging bij de kantine zitten. Ik zat op mijn telefoon en zag dat ik een appje kreeg van Yoongi. "Heb je tijd?" vroeg hij aan mij. "Ja, ik ben bij de kantine nu..." schreef ik terug en legde mijn telefoon weg. Ik wachtte op hem en zag hem ook komen. "Hey, wat is er?" vroeg ik aan hem. Hij keek me schuldig aan. "Het spijt me nog van gisteren... heb je pijn?" vroeg hij aan mij. Ik raakte mijn hoofd aan en het deed een beetje pijn. "Het gaat wel... Heb je tussen uur?" vroeg ik aan hem. Hij schudt zijn hoofd. "Nee... ik heb eigenlijk les... maar ik werd er uit gestuurd..." zei hij. Ik keek geschrokken naar hem. "Uitgestuurd?! Hoezo?" vroeg ik aan hem. Hij kreeg een lachje op zijn gezicht.

"Je vader kwam even langs mijn klas..." 

SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu