Ik upload nu, omdat ik vandaag alleen wil zijn. Dus Angel gaat reageren op reacties van jullie en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!
Niemands P.O.V
Iedereen liet Y/n nog slapen. Ze wouden haar nog niet wakker maken, omdat Ji-woon zelf ook nog niet wakker is. Jungkook was de hele tijd aan het staren naar jou. De andere gingen op een bank zitten. Maar opeens ging je praten in je slaap. 'Ha Joon-ah! Laat me niet hier alleen... alsjeblieft! AH!' Je werd wakker en iedereen stond op. Een traantje viel op je wang. 'Wat was er aan de hand?' vroeg Jungkook aan jou. Je keek naar iedereen en sloeg op je voorhoofd. 'Sorry... ik had een nare droom...' zei je zachtjes tegen iedereen. 'Ja, dat weten we... wat was er gebeurt?' vroeg Yoongi aan jou. Je keek naar je voeten.
'Ha Joon... Ik was gekidnapt door een paar jongens... ze deden mijn blinddoek af en ik zag Ha Joon daar staan. Hij glimlachte naar mij en zei dat hij mij niet kwijt wou... Hij liep daarna weer weg en liet de jongens mij aanraken... hij verliet mij...' Je knuffelde Jin en Jin knuffelde jou terug. 'Weet je... laten we dat vergeten... en gewoon hem vergeten...' Je schudt je hoofd. Iedereen keek je verwart aan. 'Het is Ji-woon's beste vriend...' 'Ik hoorde mijn naam?' je keek naast je en zag Ji-woon daar liggen. Je sprong uit je bed en liep naar hem toe. 'Ji-woon ah! Je bent er weer... heb je pijn? Haal de dokter!' Ji-woon hield je hand vast en schud zijn hoofd. 'Het gaat goed met mij... je ziet er moe uit... ga naar huis... en ga rusten...' Jungkook hield je schouders vast en je knikte naar Ji-woon.
De deur ging open en iedereen was is shock behalve Ji-woon. 'Ha Joon! Je bent er!' riep Ji-woon hard. Ha Joon kwam zijn kant op lopen en ging naast hem staan. 'Ik vergeet nooit mijn beste vriend natuurlijk!' Je staarde de hele tijd naar hem en hij merkte dat. 'Kan je het zien schatje van me?' vroeg hij aan jou maar je reageerde niet. Ji-woon keek je raar aan. 'Hey! Gaat het?' vroeg hij bezorgt en ik knikte. 'Ja... het gaat... Ik moet maar eens gaan...' zei ik en liep naar de deur. Ha Joon ging voor me staan en mijn weg blokkeren. 'Wat wil je?' vroeg ik aan hem. Hij kreeg een glimlachje op zijn gezicht. 'Kus me.' Zei hij straight to the point. Hij kwam dichterbij met zijn gezicht naar jou toe. Je deed een stapje achteruit. 'STOP! Ha Joon... ze wilt het niet!' schreeuwde Ji-woon.
Ha Joon stopte met lopen. 'Deze keer heb je geluk prinses. De volgende keer krijg ik je nog wel...' Je keek met grote ogen hem aan en liep zijn kant op. Je pakte zijn pols en draaide hem naar jou toe. Hij keek recht in je ogen maar je sloeg hem op zijn gezicht. 'Ha Joon... jij was degene die mij verlaten had. Jij was degene die mij gekidnapt had! Jij was degene die mij ook pijn deed! Nu is het mijn beurt om jouw pijn te doen... Na al die jaren kan ik het eindelijk zeggen... Het is uit tussen ons twee!' Je liep de deur uit en smijt de deur achter je dicht. 'Wat was dat?' vroeg Ji-woon aan Ha Joon. Hij glimlachte en liep naar Ji-woon toe. 'Helemaal niks... ze meende het niet...' Yoongi liep naar Ha Joon en pakte zijn kraag vast. 'Wat ze net zei meende ze! Ze wilt jou niet meer... heb je dat begrepen?' vroeg hij aan hem en hij lachte zachtjes. 'Wat denk je zelf? Dat ik ga stoppen met van haar houden? Natuurlijk niet!' Yoongi wou hem slaan maar Jungkook stopte hem...
'Laat hem, we gaan...'
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?