Chapter 38

60 6 10
                                    

Y/n P.O.V

'Jimin heeft een klein olifantje!' Ik keek hem raar aan terwijl hij helemaal stuk ging over zijn grap? Maar al snel ging ik mee lachen. Ik moest lachen van zijn lach. 'JA! Je lacht!' riep hij en ik knikte naar hem. 'Thanks Taehyung... Je hebt me weer blij gemaakt...' zei ik en stond weer op. Hij ging ook weer staan. We liepen samen weer naar binnen. Ik zag Jungkook en Yoongi naar me staren maar ik negeerde ze voorledig. 'Ik ga naar mijn kluis Taehyung... ik spreek je wel weer...' zei ik snel en liep weer heel snel weg vandaar.

Ik deed mijn kluis open en pakte mijn wiskunde boek... tranen vielen op mijn wangen. Iedereen keek mij raar aan. Ik verstopte mijn gezicht achter mijn boek. Ik liep het klaslokaal in en ging op mijn plek zitten. 'Y/n?' vroeg Ji-woon aan mij. Ik reageerde niet op hem en verstopte nog steeds mijn gezicht achter een wiskunde boek. Jimin kwam aan lopen en ging naast me zitten. 'Y/n? Wat doe je?' vroeg hij aan mij. Ik reageerde nog steeds niet. Tranen bleven maar komen over mijn wangen. De leraar kwam naar binnen en stond voor mij. 'Y/n, leg je boek op de tafel.' Zei hij maar ik negeerde hem. De leraar pakte mijn wiskunde boek en iedereen zag me huilen... 'Gaat het wel met je?' vroeg de leraar. Ik schud mijn hoofd en pakte mijn tas. Ik liep naar de gang en leunde tegen de muur aan. Ik viel langzaam op de grond en ging harder huilen. 'Wat is er met mij?' vroeg ik aan mezelf.

Iemand rende het lokaal uit en het was Jin. Ik keek naar boven en zag hem voor me staan. Hij ging naast me zitten en omhelsde me. 'Waarom ben je nu aan het huilen?' vroeg Jin aan mij. Ik kon zijn vraag niet antwoorden. Ik was nog steeds hard aan het huilen en gaf hem een knuffel... 'Y/n... je kan alles vertellen tegen mij he... ik ben je beste vriend...' zei hij. Ik veegde mijn tranen weg en ging recht op zitten. 'Ik weet niet waarom ik huil... ik heb echt geen idee...' zei ik tegen hem. Hij legde zijn hand op mijn schouder. Ik keek hem aan en we hadden oog contact. 'Het komt goed okay? Ik beloof het...' zei hij en ik knikte. Ik stond op en hield Jin's hand vast en hij hield mijn hand vast. We liepen het klaslokaal weer binnen. Iedereen keek ons aan omdat we hand in hand liepen. Jimin glimlachte naar mij en ik glimlachte terug naar hem.

Na school ging ik heel even snel naar mijn kluisje om wat huiswerk te pakken. Ik keek heel even naar rechts en zag Jungkook met een ander meisje te flirten. En dan keek ik naar links... daar zag ik Yoongi flirten met een meisje. Ik deed hard mijn kluisje dicht en liep naar buiten waar Jin op me wachtte. Ji-woon was al weg gegaan met zijn moeder... 'Je bent er eindelijk...' zei hij en ik glimlachte naar hem. 'Sorry dat het lang deed... Ik heb best wel veel boeken mee...' zei ik tegen hem en hij vond het niet erg. Hij pakte mijn tas en hield mijn hand vast. 'Laten we naar mijn huis gaan... dan gaan we samen huiswerk maken!' riep hij best wel hard. Ik keek achter me en zag Jungkook mee luisteren met mijn gesprek samen met Jin. 'Okay, is goed... laten we samen huiswerk maken...' zei ik en ging zijn arm knuffelen. Ik keek weer half naar achter en zag Jungkook gewoon lachen met iemand anders...

'Ze vinden mij niet meer leuk...'



SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu