Chapter 24

81 7 1
                                    

Y/n P.O.V

Ik liep weg naar de gang en ging richting het parkje lopen. Het regende best wel hard en ik had geen jas of een paraplu bij me. Ik wou heel even alleen zijn... wat er allemaal gebeurde net was gewoon te veel voor mij. Ik kon nauwelijks denken aan me zelf... Ik dacht alleen maar aan de gebeurtenis van vroeger... Al mijn trauma's kwamen weer terug. Ik ben weer heel bang voor alles.

Ik ging op een bankje zitten. Iedereen die langs me liep keken me raar aan. Ik zat op het bankje zonder paraplu ja... maar opeens voelde ik geen druppels meer op mijn hoofd. Ik keek naast me en zag een jongen naast me zitten... 'Wat doe je hier in de regen? Straks word je ziek...' zei de jongen. Ik keek hem aan maar zag wazig voor mijn ogen. Op een gevend moment viel ik flauw en zag ik alles zwart.

Na een tijdje werd ik weer wakker op iemands bank. Ik ging recht op zitten en zag een mooi meisje voor me zitten. 'Hey, rustig... ik doe je niks aan. Ik ben Park Shin Hye... noem me maar Shin Hye of Eonni...' Ik knikte naar haar en keek om me heen. 'Is dit jouw huis?' vroeg ik aan haar en ze knikte. 'Ja, ga maar liggen... mijn stiefbroertje komt zo met soep naar je toe.' Ik knikte en opeens kwam de jongen van net naar mij toe lopen. 'Hey... rustig maar... Ik doe je niks... Ik ben Lee Hong Ki. Ik woon hier pas net dus...' ik knikte naar hem en ging weer recht op zitten. 'Waar ben ik?' vroeg ik aan hem. Hij keek me aan met een lachje. 'Je bent dichtbij je school...' Ik keek naar mijn kleding en zag dat ik nog mijn uniform aan had. 'Het spijt me... Ik ben Sung Y/n...' zei ik maar snel en hij knikte naar mij. 'Eet je soep maar snel op... anders is wordt het snel koud.' Ik knikte naar hem en at de soep op.

'Ga je ook naar die school?' vroeg ik aan hem en hij knikte terwijl hij de televisie aan deed. 'Ja, ik kom ook op die school. In welke klas zit jij?' vroeg hij aan mij. 'Ik zit in 4A...' zei ik en ging weer een hapje nemen van mijn soep. Hij keek me aan met grote ogen. '4A?! Je bent dan wel heel slim dan he...' ik lachte door hem en legde de kom soep op tafel. 'Jij bent vast ook slim!' zei ik tegen hem en hij schudt zijn hoofd. Hij pakte zijn schrift en deed het open. 'Dit was mijn wiskunde schrift van een paar maanden geleden van de vorige school...' Ik keek naar de berekeningen en lachte hem uit. Ik zag allemaal fouten in zijn schrift en niet zo'n beetje ook. 'Laat me raden... Wiskunde is niet je lievelings vak?' vroeg ik aan hem en hij schudt meteen zijn hoofd. 'Nee tuurlijk niet! Wie wel?' vroeg hij en ik stak mijn hand op. Hij keek me aan met een geschrokken gezicht. 'Vind jij Wiskunde leuk?!' vroeg hij hard op en ik knikte naar hem. 'Ja, Ik ben best wel goed in Wiskunde... als je moeite hebt... je kan altijd mij zoeken op school...' zei ik en hij knikte. Hij pakte zijn telefoon en gaf het aan mij. 'Mag ik je nummer?' vroeg hij aardig en ik knikte. 'Hier... ik moet nu echt weer gaan naar mijn appartement... dankjewel dat je me geholpen hebt... zie ik je dan morgen?' vroeg ik aan hem en hij knikte.

Wanneer ik thuis aangekomen was zag is 2 jongens voor mijn deur staan. Ze waren aan het slapen en ik nam snel een foto ervan. Na dat ik dat gedaan had... ging ik ze wakker maken... 'Wat doen jullie hier?'

Whahahaha! Gebby houdt nog steeds van Park Shin Hye en Lee Hong Ki XD ze zijn allebei nog steeds geweldig! 


SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu