Chapter 45

69 7 0
                                    

Y/n POV

Na school liep ik samen met Ji-woon naar mijn appartement. Het was de hele tijd stil want we hadden elkaar niet echt gesproken op school... Het was best wel lang geleden... "Wat deed papa op school?" vroeg ik aan hem. Hij keek me aan met een onschuldige gezicht. "Hij was er voor mij... Maak je maar geen zorgen over hem... Hij gaat je niks doen... hoop ik..." Ik knikte naar hem. Ik was nog steeds aan het na denken over van alles en nog wat... De toets... Straks wanneer Jungkook een onvoldoende heeft mag hij niet meer praten tegen mij?! Nou... lekker gepland Y/n... "Y/n? mag ik je wat vragen?" vroeg Ji-woon heel random. Ik keek hem aan en glimlachte. "Ja tuurlijk mag je wat vragen! Wat is er?" Hij keek naar de grond. "Wie vind je nou leuk? Jungkook of Yoongi?" Ik schrok van zijn vraag... Maar ik kon niet kiezen... "Wat b-bedoel je?" Ji-woon stopte op een gevend moment met lopen. "Je weet waar ik het over heb Y/n... Ik weet dat je 1 van de jongens leuk vind... maar wie?" vroeg hij weer. Ik keek naar de grond en ging op een bankje zitten die ik zag. "Weet je Ji-woon... Ik weet het nog niet... Yoongi is heel cold... maar kan ook echt heel aardig zijn... Hij is echt een schatje vind ik... Maar Jungkook is gewoon een badass en is ook eens schatje... Ik weet niet wie ik leuk vind... Ik denk hun beide..." Ji-woon pakte mijn hand vast. Ik keek hem recht in zijn ogen aan. Hij keek mij heel serieus aan.

"Y/n... Mijn advies is ga op je gevoel af... Kijk jij bent een meisje die echt gewoon stoer doet tegen vrienden... Je hebt het zelf niet door... maar ik wel. Jij blijft mijn zusje... en ik wil niet dat je de verkeerde gaat kiezen..." Ik kreeg tranen in mijn ogen en knuffelde mijn broer. Ik heb dit wel gemist thuis... Praten met mijn broer over privé dingen. "Ik moet naar huis gaan... anders word mama weer boos op jou..." Ik knikte naar hem en zwaaide naar hem.

Even later kwam ik bij mijn appartement aan en zag Taehyung voor de deur al wachten. "Hey! Je bent er!" zei hij tegen mij en ik knikte zachtjes. Ik pakte mijn sleutels en opende de deur. "WELKOM THUI-..." Ik was in shock toen ik naar binnen kwam lopen... "Wat doe jij hier?!" vroeg ik aan mijn vader. Taehyung duwde me achter hem. "Wilt u alstublieft uw kleding aan doen en WEG GAAN VAN HAAR APPARTEMENT?!" Schreeuwde hij tegen hem. Mijn vader trok zijn lange jas aan en keek me aan. "Je weet dat ik binnenkort weer kom..." zei hij en knipoogde naar mij. Ik keek hem eng aan wanneer hij naar buiten liep. Taehyung deed de deur dicht. "Wat was dat?!" vroeg hij... ik ging op mijn bank zitten en wist niet meer wat ik moest doen. Taehyung ging naast me zitten en omhelsde mij. "Het komt goed... Hij word binnenkort opgepakt... dat beloof ik..." Ik knikte naar hem en gaf heb automatisch een knuffel. Tranen vielen op zijn shirt wat niet gepland was. "H-Het spijt me..." zei ik tegen hem en hij aaide mijn hoofd. "Maak niet uit! Maar nu moeten we even kletsen over een andere onderwerp dan je vader!" zei hij heel enthousiast. "En dat is?" vroeg ik bang aan hem. Hij lachte met een eng gezicht naar mij toe.

"We gaan het over Yoongi en Jungkook hebben..."



SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu