Chapter 28

75 7 0
                                    

Jungkook P.O.V

Y/n liep het lokaal uit en ik keek naar de leraar. Hij was klein beetje zenuwachtig. Ik keek naar Jimin en Taehyung en ze knikte naar mij. 'Meneer? Waarom kijkt u zo zenuwachtig?' vroeg ik aan hem. Iedereen ging aandachtig naar hem kijken. 'Nee, er is helemaal niks...' zei hij zenuwachtig. Ik keek naar Jimin en knikte. 'Meneer, U kunt ons alles vertellen... Wat gaat Y/n doen?' vroeg hij aan de leraar. De meneer gooide zijn laptop op zijn bureau en ik zag een zak geld in zijn tas liggen. Ik liep naar hem toe en pakte zijn tas. 'Jeon Jungkook! Wat ben je aan het doen?!' schreeuwde de leraar naar mij maar ik ging nog steeds door. Ik draaide de tas om en alles viel op de grond. Ik zag 2 zakjes waar geld in lag. Ik pakte het op en liet het aan iedereen zien. 'Hoe komt u aan dit?' vroeg ik aan hem. Hij pakte de zakken af en verstopte het. 'Gekregen... van collega's!' riep hij door de klas. Ik ging een signetje geven aan Taehyung en Jimin. Ze stonden op en hield de leraar vast. Iedereen ging achter het lokaal staan en werd bang voor ons behalve Jin. Hij hielp ons ook mee.

'U weet waar Y/n is... of niet?' vroeg ik aan hem. Hij schudt zijn hoofd en probeerde weg te gaan. Jimin en Taehyung ging hem laten zitten. 'Als u het nu niet zeg... bel ik de politie... en zeg ik dat u Y/n heeft...' De leraar keek ons bang aan en knikte. 'Okay! Ik zeg het! Er kwamen net 5 mannen naar mij toe en vroegen waar ze was. Dus ik zei dat ze nu les heeft van mij. Ze gaven mij opeens geld en vroegen of ik Y/n naar de gang moest sturen... en dat heb ik gedaan... ik weet niet waar ze zijn... echt waar!' schreeuwde hij van angst. Taehyung en Jimin lieten hem los. 'Wat moeten we nu doen?' vroeg Jin aan ons. Ik dacht na en rende de gang op. Maar niemand was daar meer...

'We hebben Yoongi's hulp nodig... we kunnen hun niet alleen aan.' Zei ik tegen iedereen. Ik keek naar Jin en hij keek ook naar mij. 'Wat?' vroeg hij aan mij. Ik liep zijn kant op en legde een hand op mijn schouder. 'Jij kan niet mee... Je moet hier blijven en na school tijd naar Ji-woon gaan... Hij mag niks weten over dit... dus zeg maar dat ze bij mij en Yoongi is okay?' Jin keek eerst teleurgesteld maar daarna knikte hij. Hij liep het lokaal weer binnen en wij rende naar de klas van Yoongi.

Ik klopte op de deur van klas 5B. 'Sorry, maar wij hebben Yoongi, Hoseok en Namjoon nodig... mogen we ze de hele dag lenen?' vroeg ik beleefd aan de leraar. Iedereen keek me raar aan in de klas maar het boeide mij totaal niet. 'Voor wat en welke klas zijn jullie?' vroeg de leraar. Ik keek de jongens aan en had een idee. 'Wij als klas 4A moeten een project doen met 5de klas... en wij met z'n drieën hebben gekozen voor hun drie, omdat we bijna op elkaar lijken...' zei ik maar als smoesje. De leraar knikte. 'Okay, jullie mogen mee...' De jongens pakte hun spullen en ging met ons mee lopen naar buiten. 'Wat is er aan de hand?' vroeg Yoongi aan mij. Ik zei nog niks tegen hem en ik wou ook nog niks zeggen tegen hem tot dat we buiten zijn. 'Hey! Wat is er? En wie zeg dat je opeens mij mag mee nemen van de les? Als mijn ouders dit te horen krijgen he...' zei Hoseok stressend.

'Y/n is net weg gegaan met 5 andere mannen! We weten niet waar ze nu is...' 


SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu