Chapter 42

64 8 10
                                    

Y/n POV

Yoongi sliep op mijn bank. Jungkook sliep op de grond naast Yoongi en Namjoon sliep op een stoel. En ik ging in mijn bed slapen. Maar ik kon helemaal niet slapen... Wat er gebeurde net in mijn woonkamer kan ik eigenlijk niet vergeten... Ik ging op mijn telefoon kijken en zag dat Jin een berichtje had gestuurd... "Hey... ben je nog wakker?" vroeg hij aan mij. Ik glimlachte en ging typen. "Ja... waarom ben jij wakker?" vroeg ik aan hem. Ik zag dat hij ging typen. "Ik denk dat ik de toets ga verpesten morgen..." zei hij tegen mij. Ik keek met grote ogen naar het woord toets. 'TOETS?!' schreeuwde ik door mijn appartement. Iedereen werd wakker en ze liepen opeens mijn kamer binnen. 'Wat is er met jou aan de hand?' vroeg Jungkook aan mij terwijl hij in zijn ogen wrijft. Ik pakte snel mijn boeken en schrift erbij. 'Wist je dat we een toets hebben morgen?!' vroeg hij gespannen aan hem. Hij keek me geschrokken aan en liep meteen naar mij toe. 'TOETS?! Wat voor toets?!' vroeg hij aan mij. Ik wist het zelf niet. Ik keek op mijn agenda en zag dat we een wiskunde toets hadden. Ik luchtte meteen op. 'Het is maar wiskunde...' zei ik tegen Jungkook en hij keek mij aan met grote ogen.

'Wiskunde toets?! Serieus?! Ik heb niet geoefend of iets gemaakt van die hoofdstuk!' riep hij. Opeens kwam Yoongi naar binnen gelopen. 'Kan het wat stiller?!' vroeg hij aan ons en wij keken hem raar aan. 'Yoongi? Ben je weer okay?' vroeg ik aan hem en hij wreef in zijn ogen en keek ons aan. Hij keek ons met grote ogen aan en schrok. 'WAT DOE IK HIER?!' vroeg hij aan ons. Namjoon stond achter hem en tikte Yoongi aan. 'Kan jij wat stiller zijn?' vroeg Namjoon aan Yoongi. Hij rende naar voren en keek Namjoon aan. 'Namjoon? Wat doe jij hier?!' vroeg hij. 'Kort samengevat. Jungkook achtervolgde mij als eerst. Ik kwam hier aangelopen en jij stond voor mijn deur dronken. Je viel. Jungkook en ik gingen je op de bank leggen. Ik ging wat boodschappen halen. Toen zag ik Namjoon en hij ging met mij weer mee naar mijn appartement. Ik deed de deur open en jij wou opeens Jungkook slaan. Ik wou je weg duwen van hem maar jij sloeg mij naar achteren. Mijn hoofd bloedde en je ging sorry zeggen. We gingen elkaar knuffelen en toen viel je flauw.' Yoongi keek me heel moeilijk aan maar knikte toch. 'Ga weg en laat ons leren!' riep Jungkook naar hun. Namjoon hield Yoongi vast en liepen terug naar de woonkamer.

'Moet ik je helpen met leren?' vroeg ik aan Jungkook en hij keek me aan met zijn puppy ogen. 'Dat is dus een ja... Okay laten we dan beginnen...' zei ik tegen hem en we gingen samen Wiskunde door nemen....

Om 7 uur ging mijn wekker af. Ik werd wakker en zag opeens Jungkook naast me liggen. Ik stond snel op en maakte Jungkook ook wakker. 'Jungkook... wordt wakker... we moeten opstaan...' zei ik tegen hem. Hij werd wakker en keek om zich heen. 'Heb ik naast je geslapen?' vroeg hij aan mij en ik knikte. Ik zag een glimlach verschijnen op zijn gezicht. 'Nu kan je de deur uit gaan!' riep ik naar hem en hij stond meteen op en ging naar de woonkamer lopen. Ik deed mijn deur op slot en ging mijn hartslag voelen...

'Het gaat zo tekeer...'



SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu