Chapter 46

62 6 1
                                    

peeps... het kan zijn dat ik heel laat gaat uploaden bij dit verhaal... Want ik heb heel veel te doen... in mijn leven... dus hoop dat jullie het begrijpen <3

Y/n POV

"We gaan het over Yoongi en Jungkook hebben..." Ik keek hem raar aan... Want ik heb het nooit over hun met hem... Hij keek me heel eng aan en ik knikte heel zachtjes na dat hij dat gezegd had. "Okay... Wat is daar mee?" vroeg ik erbij. Hij kwam dichterbij zitten en legde zijn arm om mijn nek heen. "Wist je niet dat de jongens op jou zijn?!" vroeg hij aan mij. Ik rolde met mijn ogen naar hem. "Ik ben niet zo dom... tuurlijk wist ik dat!" schreeuwde ik in zijn oor. Hij sloeg me zachtjes op mijn rug terwijl ik aan het lachen was. "OKAY! Maar okay... je weet dat ze je leuk vinden... maar wie vind jij leuk? Ik weet dat je 1 van hun leuk vind!!!" Ik sloeg op zijn arm. "Je lijkt mijn broer wel... Ik weet het niet... ik vind ze beide nog leuk... dus ik kan niet kiezen." Hij keek mij aan met zijn mond open. Hij had het dus geen eens door dat ik ze allebei leuk vond... "Okay... Luister baby'tje van me... Jij en Yoongi passen echt bij elkaar! Like... ECHT GEWOON BAM! Maar Jungkook is mijn beste vriend... en ik wil hem ook niet zien huilen..." Ik knikte heel lichtjes... en leunde naar achter op de bank.

"Ik weet niet wat ik moet doen... Ja... ik denk dat ik Yoongi ook leuker vind... Hij lijkt gewoon op mij... Maar Jungkook is echt een schatje... en heeft me ook heel vaak geholpen..." Taehyung was de hele tijd aan het knikken. Hij stond op en ging naar de keuken lopen. Ik liep achter hem aan. "Een keuze maken is moeilijk... Ik moest ook een keuze maken... Yoongi... of Jungkook. Ik heb toch voor Jungkook gekozen omdat Yoongi al Namjoon had en Hoseok." Ik was de hele tijd aan het staren naar Taehyung terwijl hij een fleswater ging drinken. "Wat kijk je?" vroeg hij aan mij. Ik lachte opeens. "Ik vroeg me gewoon af waarom jij opeens zo doet tegen mij? Like... ik kan het geen eens uitleggen..." Hij liep naar me toe. Hij duwde mij tegen de muur aan. Mijn ogen werden groter en ik keek diep in zijn ogen aan. Ik was niet bang... en meestal ben ik dat eigenlijk wel.

"Je bent niet bang... interessant..." zei hij opeens en liep weg. "WTH WAS DAT?!" vroeg ik aan hem. Hij draaide zich op en keek me aan. "Meestal ben je bang als iemand dat doet... Je ziet me dus als vriend!" Ik knikte heel snel op en neer en hij begon te lachen. "HAHAHAHA! Wat ben je toch schattig Y/n... Ik weet dat je meer op Yoongi valt dan Jungkook... dat kan ik zien aan je... Maar je moet het binnenkort vertellen... want we gaan allemaal een andere richting op..." Ik ging op de bank liggen en ging na denken over alles... "Weet je het zeker dat ik het echt binnenkort het moet vertellen?" vroeg ik aan hem en hij knikte terwijl hij een appel ging eten. Ik knikte daarna ook mee. Hij tilde mijn hoofd op en legde mijn hoofd op zijn schoot. Hij keek mij de hele tijd aan. "Maar alsjeblieft... zeg het niet te hard tegen hem... want je kan soms heel hard zijn tegen iedereen..." Hij begon met lachen en ik sloeg hem hard. "Ik doe dat helemaal niet!" schreeuwde ik naar hem.

Wanneer Taehyung weg was ging ik meteen in mijn bed liggen. Ik was aan het denken over wat hij zei tegen mij...

"Ik denk echt dat ik op Yoongi ben ja... Maar hoe ga ik het zeggen tegen hem?" 


SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu