Chapter 48

65 6 3
                                    

Y/n POV

"Y-Yoongi..." Ik deed voorzichtig mijn ogen weer open. Tranen vielen op Taehyung's gezicht. Ik raakte in paniek... "Yah! Waarom huil je?!" vroeg ik aan hem angstig. Hij deed een stapje naar voren en gaf mij een knuffel. "Ik vind je leuk..." zei hij opeens in het niets. Mijn ogen werden groter en ik hoorde Yoongi en Jungkook. "Hey! Taehyung blijf van haar af!" schreeuwde Jungkook naar hem. Hij liet me meteen los en veegde zijn tranen weg. Hij hield mijn hand vast voor hun gezicht. "Okay... Jungkook ik ben niet eerlijk geweest... Ik ben ook op Y/n... niet alleen jij en Yoongi..." Ik was helemaal bevroren en zei helemaal niks terug tegen de jongens. "Waar heb je het over?!" vroeg Jungkook heel boos aan hem. Hij liet zijn hand en mijn hand zien.

"Kijk... ik vind haar leuk..." Yoongi liep naar mij toe en pakte mijn pols vast... "We gaan hier weg." Zei hij met zijn cold gedrag. Taehyung liet mijn hand los en Yoongi nam me weer mee naar binnen. Hij trok zijn jas uit en ging het om mij heen doen. "Wat doe je?" vroeg ik aan hem. Hij bleef stil maar ik zag zijn rode wangetjes. Ik begon met lachen en hij keek me boos aan. "uhm... Is het waar?" vroeg hij opeens aan mij. Ik keek hem raar aan maar bedacht me dat ik had gezegd dat ik hem leuk vond... "Ja... Ik vind je leuk... maar het probleem is dat ik Jungkook ook leuk vind... En ik weet niet wie ik moet kiezen..." Yoongi knikte zachtjes. Hij kreeg een schattig lachje op zijn gezicht die ik niet mocht zien. Ik keek de hele tijd naar zijn gezicht en wachtte tot dat hij iets zei. "Wat dacht je dat we met zen drieën op date gaan?" vroeg hij heel random. Mijn ogen werden groter en ik was weer in shock. "Date? Met zen Drieën?" Hij knikte heel snel. "De ene keer ga je met hem en de andere keer ga je met mij... Dan kan je kiezen wie veel beter is!" Ik dacht even na... maar het was eigenlijk geen slecht idee...

"Laten we dat doen!" zei ik en liep weer naar het dak toe. "Jung-... YAH! WAT DOE JE?!" schreeuwde ik kei hard naar hem. Ik zag opeens dat Jungkook Taehyung helemaal in elkaar slaat. "YAH! GA VAN HEM AF JUNGKOOK!" schreeuwde ik en probeerde hem weg te halen van Taehyung. "GA WEG!" schreeuwde Jungkook naar mij en duwde mij naar achter. Ik viel op de grond en had bloed op mijn hand... Ik stond weer op en liep naar hem toe. "IK ZEI GA VAN HEM AF! JIJ IDIOOT!" schreeuwde ik weer naar hem terwijl ik hem weg trapte van Taehyung. Ik hielp Taehyung met staan. "Ben je gek ofzo?! Hij is je beste vriend!" zei ik tegen hem. Jungkook keek me onschuldig aan. "Gaat het met je hand?" vroeg Taehyung aan mij. Hij pakte mijn hand vast en keek er na. "Maak niet uit... het doet geen pijn... Wat wel pijn doet is dat hij jou heeft geslagen..." zei ik en we liepen samen weg van Jungkook.

"Wacht Y/n!" schreeuwde Jungkook. Ik stopte met lopen maar draaide me niet om. Ik hoorde dat hij voetstappen ging maken. Ik probeerde tranen in mezelf te houden. "Vergeef het me alsjeblieft... Het was niet de bedoeling... vergeef me..." zei hij heel erg liefjes. Tranen kwamen toch uit mijn ogen. Ik draaide me om en zag hem op de grond de hele tijd buigen voor mij. 

"Alsjeblieft... doe het niet meer..."

Peeps ik heb struggles!!!! ik weet niet met wie Y/n moet eindigen... want Yoongi is schattig en cold... en Jungkook is gwn smexy en perfect... IDK WHAT TO DO!!!!! 

SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu