Hey Peeps!!! Angel hier!! Ik moest zeggen van Gebby dat ze het best wel nog moeilijk vind om dit verhaal af te maken! dus het kan zijn dat het weer weken duurt voor dat er weer een nieuwe chapter komt! ik hoop dat jullie haar even begrijpen! love youuu!!!!
Y/n P.O.V
~Na school~
Ik was de hele tijd aan het na denken wat die jongen zei... Ik weet zijn naam geen eens meer... Ji-woon sprong opeens op mijn rug. 'YAH! Je bent zwaar!' schreeuwde ik naar hem. Hij lachte en Jin ook. 'Laten we gaan!' riep hij. We gingen eerst naar mij appartement, omdat ik me wou omkleden. 'Wow... je appartement is groot!!' riep Ji-woon terwijl ik naar mijn kamer liep. 'Dat weet ik!' Schreeuwde ik nog naar hem.
Wanneer ik klaar was met omkleden gingen we samen naar een café. We liepen samen naar binnen en gingen koffie bestellen. 'Mag ik een Caramel Macchiato?' vroeg ik aan haar. En ze knikte. Jin en Ji-woon gingen ook bestellen. 'Dat wordt dan... ₩17.527 (€13,50.-).' Ik pakte mijn portemonnee en wou het geld geven maar opeens kwam Jimin voor me staan. 'Nog 3 Caramel Macchiato graag...' zei hij opeens. Ik keek hem aan en hij glimlachte naar mij. 'Dan wordt het... ₩35.055 (€27.-)" Jimin gaf het geld en ik tikte hem op zijn schouder. 'Waarom betaal je voor mij? Ik heb zelf ook geld hoor...' vroeg ik aan hem. Hij aaide over mijn hoofdje heen. 'Vrienden betalen voor elkaar.' Zei hij opeens. Het meisje was klaar met de koffie maken. 'Ik zie je later!' zei Jimin tegen mij en zwaaide. Ik liep naar de jongens en ging zitten. 'Hoeveel koste het? Ik Betaal terug...' vroeg Jin. Ik schud mijn hoofd. 'Je hoeft niet te betalen... Jimin heeft het gedaan voor mij...' zei ik verlegen. Jin verslikte in zijn koffie. 'Gaat het?' vroeg ik en hij knikte. 'Jimin?!' vroeg hij en ik knikte. 'Y/n... weet je wel wie hij is?' vroeg hij aan mij maar ik schud mijn hoofd. 'Hij is 1 van de gangster member van school...' zei hij angstig. Ik keek hem verward aan. 'Waar heb je het over?' vroeg ik aan hem.
Hij ging alles uitleggen aan mij... 'Okay, op onze school heb je 2 gangster groepjes... 1 groep is met Jungkook, Jimin en Taehyung. En de andere is Yoongi, Namjoon en Hoseok. Ze zijn de engste van de school... je wilt nooit problemen met ze hebben...' ik keek met mijn mond open naar Jin toe. Hij dronk rustig zijn koffie op. 'Waarom staar je mij zo aan?' vroeg hij. Ik sloeg mijn voorhoofd. 'Ik ben dood...' zei ik tegen de jongens. Ze keken me raar aan. 'Wat bedoel je?' vroeg Ji-woon aan mij. Ik legde mijn koffie neer en streste. 'Ik heb ze allebei ontmoet... Ik deed een beetje rude tegen beide mensen! Ik ga dood! Letterlijk en figuurlijk!' schreeuwde ik door het café heen.
Na 2 uur daar gezeten te hebben liep ik in mijn eentje naar huis. Ik dacht nog steeds aan die twee jongens... Yoongi en... Jungkook? "Wat willen die twee jongens van mij?!" Ik liep naar een steegje en zag daar opeens dronken mannen staan. Ik wou terug lopen maar daar stonden ook alweer mannen. 'Sorry, mag ik er door?' vroeg ik aardig aan hem maar ze lieten me niet gaan. 'Wat doet een lief, mooi meisje nog alleen op straat?' vroeg hij aan mij. Hij duwde mij tegen de muur aan. Ik probeerde ze weg te duwen maar ze waren te sterk. De man die voor mij stond scheurde mijn shirt. Tranen liepen al over mijn wangen heen. Ik duwde de man naar achteren maar al snel ging zijn vriend mijn vast houden... Ik schreeuwde kei hard.
'HELP ME! ALSJEBLIEFT!?'
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanficNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?