Chapter 41

67 8 4
                                    


Jungkook P.O.V

Y/n liep weg en liet ons alleen in haar appartement. Ik ging rustig op haar bank zitten en Yoongi was nog steeds half dronken. 'Wat... Doe jij hier?!' vroeg hij aan mij. Ik rolde met mijn ogen. 'Ik ging haar achter volgen... en wat doe jij hier?' vroeg ik aan hem. Hij had zijn ogen dicht en deed net alsof dat hij sliep. 'Ik weet dat je niet slaapt Yoongi... doe je wel vaker wanneer je dronken bent...' zei ik tegen hem. Hij glimlachte en ging recht op zitten. 'Okay nu echt... waarom ben je hier?' vroeg hij weer aan mij. 'Ik ben hier omdat ik Y/n ging achter volgen... en ik miste haar... nu jij...' zei ik heel snel. Hij kwam naar mij toe lopen. Ik ging een stuk schuiven en hij zat opeens naast mij. 'Ik ben hier... om te.... Zeggen... dat ik haar.... Leuk vindt...' zei hij op een dronken manier. Ik maakte automatisch een vuist van mijn hand. Yoongi ging mij uit lachen en uitdagen. 'Ben je nu boos Kookie?' vroeg hij aan mij maar ik reageerde niet. 'Awh... wat ben je toch een poeperd...' zei hij weer tegen mij. Ik kon er niet meer tegen en keek hem boos aan. 'EN JIJ DAN?! JIJ HEBT JIMIN'S ZUSJE GEDUWD VAN HET DAK! HET WAS ALLEMAAL JOU SCHULD YOONGI! ALS JE NIET ZO DEED WAS ZE ER NOG EN HADDEN WE GEEN RUZIE! WAREN WE NOG VRIENDEN! EN WAREN WE ALLEBEI HAPPY! MAAR...' Ik kon mijn zin niet meer afmaken en hij duwde mij meteen op de grond.

Hij ging boven op mij zitten en had tranen in zijn ogen. 'Je moet dat nooit meer zeggen Jeon Jungkook! Ik was niet de enigste! Jij was er ook bij!' hij wou me slaan maar de deur ging opeens open. Y/n en Namjoon stonden bij de voor deur. Ze liet haar boodschappen vallen en wou Yoongi naar achteren duwen. Maar Yoongi duwde haar naar achter. Namjoon rende naar haar en vroeg of het goed ging met haar. Na dat ging hij Yoongi van me af halen. Ik stond op en keek Yoongi weer aan. 'Zie... je doet alle meiden pijn... kan je dat niet zien Yoongi? Merk je het niet?' vroeg ik aan hem. Hij keek naar Y/n doe bloedde op haar hoofd. Hij kreeg tranen op zijn wangen. Hij liep langzaam naar haar toe en ging voorover buigen... 'Het spijt me... Ik wou je geen pijn doen Y/n... het spijt me...' zei hij en Y/n gaf hem een knuffel. Ik werd een beetje jaloers maar ik accepteerde de knuffel. Ik keek naar Namjoon en zwaaide naar hem. Ik liep langzaam naar de deur maar al snel hoorde ik mijn naam. 'Jungkook! Wacht! Ga niet weg!' riep Y/n naar mij. Ik draaide me om en zag dat ze ook tranen in haar ogen had.

'Verlaat me niet... nietalweer...' zei ze en ik liep naar haar toe. Ik ging hurken en ging haar ookknuffelen. Yoongi was flauwgevallen op de grond en Namjoon legde hem op debank. 'Waarom was hij zo?' vroeg ze aan mij. Ik keek in haar ogen. 'Hij heeftJimin's zusje geduwd... en hij weet dat... hij weet dat hij al de meiden pijn doet...'ik zag dat Y/n in shock was. Ik legde mijn handen op haar wangen en keek haarrecht in der ogen. 'Luister... Yoongi is geen slechte jongen... hij is echt eenaardig jongen als je hem echt kent. Je moet hem niet haten... net als wat Jimin'szusje wel deed...' zei ik tegen haar. Ze knikte naar mij en Namjoon kwam naastons staan. Hij gaf ons een hand en we accepteerde zijn hulp. 'Goed gezegdJungkook... ik ga dat onthouden wat je gezegd hebt...' zei Namjoon en ik lachtenaar hem en knikte. 'Thanks Hyung...' :

SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu