Y/n P.O.V
Ik werd wakker door een hardde gebonk uit de woonkamer. Ik stond op en liep naar mijn woonkamer. Ik zag daar opeens iemand op mijn bank liggen. Mijn benen gingen trillen en ik pakte een paraplu voor als wapen. Ik liep naar de bank en keek wie het was. 'Henry?! Wat doe jij hier?! En hoe ben jij nou weer binnen gekomen?!' vroeg ik schreeuwend aan hem. Hij reageerde niet op mij. Ik draaide zijn lichaam en zag overal bloed op zijn lichaam. 'Yah?! Wat heb jij nou weer gedaan?!' Hij reageerde nog steeds niet. Ik rende naar de keuken en pakte de EHBO-doos en wat ijs. 'Yah! Praat! Ik weer dat je wakker bent...' ik legde de zak met ijs op zijn hoofd. 'Je help mij?' vroeg hij aan mij en ik knikte zachtjes. 'Tuurlijk help ik je! Ook al ben je mijn ex... Ik geef om je als een vriend...' zei ik terwijl ik zijn wondjes behandel. Hij glimlachte zachtjes. 'Je bent nog steeds de Y/n die ik ken...' zei hij snel. Hij kwam dichterbij met zijn hoofd naar die van mij. Ik viel naar achter op de bank. Hij lag op mij en ik kon geen kant op. 'Henry... Nee...' zei ik tegen hem en hij ging weer gewoon zitten.
Ik ging weer recht op zitten en stond op. 'Okay... je mag voor heel even hier blijven... Als ik klaar ben met school ben je al weg hier... begrepen?' vroeg ik aan hem en hij knikte. Ik knikte terug en liep naar mijn kamer. Ik nam een snelle douch en ging me snel omkleden. Ik keek naar de tijd en had nog 5 minuten om naar school toe te gaan rennen. Ik liep weer naar mijn woonkamer en zag Henry slapen op de bank. Ik legde een dekentje om zijn lichaam heen en liep de duur snel uit. Ik viel bijna van de trap af maar rende nog steeds voor mijn leven.
Ik kwam aan en zag dat ik te laat was... Ik liep het lokaal binnen en zag de leraar praten samen met mijn "Moeder"... 'Sorry, dat ik te laat ben...' zei ik tegen de leraar en boog naar hem. Hij knikte naar mij en wees naar mijn plek. Maar mijn moeder hield mijn pols vast. 'Jij gaat met mij mee!' schreeuwde ze naar mij. Ik sloeg haar arm weg van mijn pols. 'Sorry, mevrouw... maar ik ken u niet. U heeft de verkeerde persoon...' zei ik beleefd en boog naar haar. Ik liep naar mijn plek. Ik zag dat ze boos werd en liep mijn kant op. 'HOE DURF JE WEER ZO TE PRATEN TEGEN MIJ SUNG Y/N?! Jij gaat nu mee met mij anders moet je weer terug naar huis!' Ik antwoorde niet en keek gewoon voor mij uit. De leraar keek mij raar aan. Ik ging nog steeds voor uitstaren maar voelde opeens een hand in mijn nek. Mijn moeder kneep hard in mijn nek en ik schreeuwde. 'Laat me los rot wijf wat je bent! Ik heb niks verkeerd gedaan! Ga weg!' Iedereen keek geschrokken mij aan. Ik zag dat mijn moeder zich schaamde en liet mij los. Ik wou mijn tas pakken maar Jimin had die. 'Geef mijn tas terug...' zei ik terwijl een traantje over mijn wang viel. Taehyung stond opeens op en liep naar mijn moeder. 'Gaat u geen sorry zeggen tegen haar?' vroeg hij aan haar. Mijn moeder kreeg opeens een lachje op haar gezicht. 'Ik? Sorry zeggen tegen haar? Waarom zou ik dat doen?! Ze is toch niks van mij?' ze keek me boos aan. Taehyung liep naar haar toe en hield haar pols vast zodat ze nergens heen kon gaan. Ik keek met grote ogen naar hem.
'U gaat nu sorry zeggen of ik bel de politie voor mishandeling...'
:
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanficNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?