Y/n P.O.V
'Stop... met dit...' zei ik tegen hem. Hij aaide nog steeds mijn wang. 'Jungkook... wat doe je hier?' vroeg ik aan hem. Hij keek geschrokken. Ik trok zijn pet af en deed zijn mondkapje af. 'Wat wil je van mij? Waarom ga je niet naar je vriendinnetje?' vroeg ik aan hem. Hij keek me verdrietig aan. 'Ik kan jou niet vergeten Y/n... het is al een maand geleden dat ik niet gepraat heb met jou! Dat is te lang!' zei hij. Ik kreeg een fake glimlachje op mijn gezicht. Ik duwde Jungkook naar achter. 'Jij en Yoongi hebben mij verlaten... Ik heb helemaal niks gedaan... ik wachtte op jullie de hele tijd! Maar ik zag jullie beide al met een andere meisjes...' schreeuwde ik naar hem. Hij hield mijn handen vast. 'Luister... het spijt me... voor alles... ik was gewoon bang dat je net als Jimin's zusje ging eindigen... en daar ben ik nog steeds bang voor...' zei hij. Hij kreeg een traantje op zijn gezicht. Ik duwde Jungkook's handen weg. 'Ik ga naar huis...' zei ik tegen hem en liep weg.
Ik weet dat hij achter mij liep. Maar ik liep gewoon verder. Wanneer ik bij mijn appartement was zag ik Yoongi voor mijn deur staan... Ik denk dat hij dronken is... 'Y/N-AH! Je bent er eindelijk!' schreeuwde hij. Ik legde mijn handpalm op zijn mond. 'Stil! Iedereen probeert te slapen idioot!' zei ik tegen hem. Hij begon stom de lachen. Ik keek achter me en zag Jungkook kijken. Ik deed de deur open en zei dat hij naar binnen moest gaan samen met Yoongi. 'Ik ga even naar de supermarkt beneden... blijf hier!' zei ik en Jungkook knikte naar mij.
Ik liep over straat en ging naar een kleine supermarkt. 'Y/n!' hoorde ik iemand schreeuwen. Ik keek achter me om en zag Namjoon daar staan. Hij rende mijn kant op. 'Heb jij Yoongi gezien?' vroeg hij. Ik zuchtte en liep de supermarkt in. Namjoon achter volgde mij. 'Echt?! Waar is hij nu dan?' vroeg hij aan mij. Ik pakte een mandje en ging boodschappen doen. 'Hij is in mijn appartement samen met Jungkook nu...' zei ik rustig. Hij keek met grote ogen mij aan. 'Jouw appartement?! Wat doet hij daar?' vroeg hij. Ik tilde mijn schouders op. 'Weet ik veel... ik kwam thuis en hij stond daar... dronken...' Namjoon sloeg zichzelf op zijn hoofd. Hij wou het nog een keer doen maar ik stopte hem.
'Stop met slaan... je doet je zelf pijn...' zei ik en hij was meteen gestopt. Ik liep naar de kassa en ging alles afreken. Ik liep samen met Namjoon naar het appartement. Ik deed de deur open en zag dat Yoongi Jungkook wou slaan. Ik liet mijn boodschappen los en rende naar hun toe. 'Jongens! Wat doen jullie!' schreeuwde ik naar hun. Ik probeerde Yoongi weg te duwen maar hij sloeg mij naar achteren.
'Ah!..' Namjoon kwam naar me toe rennen. 'Gaat het?' vroeg hij aan mij. Ik knikte en hij duwde Yoongi naar achter. 'STOPPEN! BEIDE!' schreeuwde Namjoon naar hun. Ze keken mij aan. 'Y/n...' zei Jungkook. Hij probeerde op te staan maar viel heel snel weer op de grond. Yoongi had hem al heel hard geslagen...
'Kunnen jullie 1 keer gewoon geen ruzie maken?'
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
Fiksi PenggemarNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?