Y/n P.O.V
'Henry?!' zei ik hard op. Jin keek naar mij geschrokken. Yoongi keek heel boos naar Henry toe. 'Wat doe jij hier?!' vroeg ik aan hem terwijl ik allebei de handen van hun los wouden hebben. Henry glimlachte zachtjes naar mij. 'Ik wou met jouw praten babe...' Hij ging met zijn vingers over mijn gezicht heen. Ik deed een stapje naar achter en sloeg hem op zijn gezicht. 'Noem mij nooit meer babe! Je weet wat je mij hebt aan gedaan Henry! Het doet nog steeds pijn wanneer ik je zie!' tranen begonnen op mijn wangen te vallen. Henry wou voor mij staan maar Jin en Yoongi gingen meteen voor me staan. 'Het is beter dat je gaat, jonge man... voordat ik je pijn ga doen...' zei Yoongi op een gemene toon. Henry keek me aan en gaf me nog snel een knipoog. Ik verstopte me onder Jin. Hij knuffelde me en ging mij geruststellen. 'Maak je geen zorgen... Ik bescherm je wel... van hem...' zei hij tegen mij en hij veegde mijn tranen weg.
'Wie was dat gozer?' vroeg Yoongi aan mij. 'Dat is een vriend van haar.' Zei Namjoon opeens. Ik keek hem eerst raar aan maar bedacht me weer dat hij hem al ontmoet had. Yoongi keek me aan en ik knikte maar snel. 'Ja... gewoon een vriend.' Zei ik en Jin knikte mee. Op een gevend moment kwam Jungkook naar binnen lopen. Hij liep mijn kant op, maar Jin en ik gingen weg lopen. 'Hey! Y/n! Wacht!' hoorde ik Jungkook nog schreeuwen. Maar we liepen snel het lokaal in. Ik ging weer op mijn plek zitten en zag dat Jimin naar me toe lachte. 'Wat lach je?' vroeg ik aan hem en zijn lach ging meteen weg. Ik opende snel mijn boek en ging alvast werken.
Vandaag had ik weer beelden vorming. Ik ging weer een nieuwe tekening maken van mijn toekomstige jongen. Jin keek de hele tijd mee met mij. Ik voelde zijn oogballen op mijn tekening richtte. 'Kijk je mee?' vroeg ik terwijl ik nog steeds bezig was met het tekenen van de jongen. Ik hoorde een klein lachje. 'Weet je wie dat is?' vroeg hij aan mij. Ik stopte met tekenen en keek hem verwart aan. 'Waar heb je het over? Ken je deze persoon?' vroeg ik aan hem maar hij schudt zijn hoofd. 'Nee, ik ken hem niet hoor...' zei hij beetje zenuwachtig. Ik knikte naar hem en ging verder tekenen.
Na een tijdje was ik eindelijk klaar met tekenen. Ik legde mijn potlood neer en keek trots naar mijn tekening. 'Eindelijk klaar!' riep ik... maar niemand was in het lokaal. 'He, he dat werd tijd...' zei iemand achter mij. Ik draaide me om en zag Jungkook achter me zitten. 'Wat doe je hier nog?' vroeg ik aan hem. Hij kwam naar mij toe lopen en ging naast me zitten. 'Ik wachtte tot dat je klaar was. En je bent eindelijk klaar...' zei hij. Ik knikte langzaam en keek weer om me heen. 'Waar is de rest?' vroeg ik aan hem en hij lachte. 'Ze zijn naar de andere lessen gegaan. Ik zei tegen Jin dat hij moest zeggen dat je je niet lekker voelde en dat je niet naar de les kan komen.' Ik keek met wijde ogen hem aan. 'Je hebt wat?!' schreeuwde ik naar hem maar hij legde snel zijn hand op mijn lippen. 'ssst... anders horen mensen ons hier...' zei hij en ik knikte weer zachtjes. Hij keek naar mijn tekening en hield het vast.
'Wie is deze jongen?'
3
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanficNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?