Chapter 34

70 7 1
                                    

Y/n P.O.V

'Jij gaat haar niet aanraken... als je dat doet... dan heb je problemen met ons 2...' zei Jungkook heel boos tegen Ha Joon. Ik hoorde hem lachen. En wanneer hij lacht is het nooit goed... 'Weet je wel wat er allemaal gebeurd is in onze liefdes leven?!' Ze schudden allebei hun hoofden. Ik keek hem boos aan maar kon niks doen... Ik probeerde weer los te komen van het touw... voor de tweede keer.

'Y/n en ik wouden bijna trouwen voor dat ze weg ging van haar huisje!' schreeuwde hij opeens. Iedereen keek mij aan met grote ogen... Ik durfde ze niet meer in hun ogen te kijken... 'Ja... Trouwen ja! Maar voor dat we dat gingen doen... kidnapte ik haar... ik zei dat ik haar nooit kwijt wou raken... en liet de andere jongens hun ding doen... want ik wou helemaal niet met haar trouwen! Ik wou dat ze zwanger werd van iemand anders en dan voor haar moeders gezicht zeggen dat ze vreemd is gegaan! Maar nee hoor... ze was gevlucht... ZE WAS FUCKING GEVLUCHT DOOR EEN ANDERE GOZER DIE HAAR GING HELPEN! En nu Y/n... schatje van mij... nu krijg je karma... wat je allemaal met mij gedaan hebt!' Ik schud snel mijn hoofd heen en weer. 'Nee! Ik verdien dit helemaal niet! Wat jij verdient is de hel! Daar pas jij bij Ha Joon! Ik dacht dat je een jongen was net als mijn broer... mijn broer is een aardig en rustig persoon... en zo was jij ook vroeger... maar later werd je erger! En erger! En mijn moeder haatte mij! Mijn vader mishandelde mij! Iedereen deed anders! Na dat jij zo vreemd ging gedragen! Mijn leven is al een hel! En na vandaag... Word jouw leven ook een hel...' zei ik tegen hem. Ik sneed het touw weer los met een glasscherf en ging mijn benen ook bevrijden. Ik stond op en liep zijn kant op. Jungkook en Yoongi hielden mijn benen vast maar ik liep gewoon door. Ha Joon ging steeds een stapje achteruit maar later kon hij geen kant meer op.

'Ben je nu bang? Voor mij?' vroeg ik aan hem. En hij knikte. Ik kwam dichterbij hem staan maar viel snel op de grond... 'Ah...' Jungkook en Yoongi rende mijn kant op. 'Gaat het?' vroeg Yoongi en ik knikte naar hem. Hij deed mijn vest uit en zag overal glas in mijn arm... even later hoorde we de politie aankomen. Ik zag opeens zwart voor mijn ogen... 'Ik denk... dat ik... heel veel... bloed verlies... heb...' zei ik voor het laatst en deed mijn ogen dicht.

'Het is niemands schuld okay?!' schreeuwde iemand. Ik deed mijn ogen open en keek wie er ging schreeuwen. 'Ji-woon?' zei ik. Iemand hield mijn hand vast. Ik keek recht voor me uit en zag de jongens voor mij. 'Ik ben hier... maak je maar geen zorgen...' zei Ji-woon tegen mij. Ik probeerde recht op te zitten en keek naar mijn linker arm... 'Het is al goed... Ha Joon is er niet meer...' zei hij en ik knikte. Al de jongens hadden wondjes... ik zag Taehyung met een mitella lopen. Jimin heeft iets gekneusd. Namjoon heeft allemaal wondverband om zijn hand... Hoseok zijn mooie gezicht is helemaal verpest... Yoongi heeft een blauw oog en heeft ook een wondverband om zijn armen. En Jungkook.... Hij heeft sowieso heel veel pijn bij zijn buik... en zijn benen... Tranen kwamen uit mijn ogen... 'Nee... waarom huil je?' vroeg Taehyung aan mij. Ik veegde mijn tranen weg.

'Door mij hebben jullie allemaal pijn...'



SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu