Yoongi P.O.V
'JI-WOON! We hebben het num-...' schreeuwde Jungkook maar we zagen al snel de jongen naast Ji-woon zitten... 'Hey, Jongens? Wat doen jullie hier?' vroeg Ji-woon aan ons. Ik keek Jungkook aan en hij was de hele tijd voor uit aan het staren. 'We zochten naar Y/n... is ze toevallig hier?' vroeg Taehyung aan hem. Ji-woon schudt zijn hoofd. 'Ik heb haar vandaag niet gezien... Jij?' vroeg hij aan Ha Joon. Hij schudt ook zijn hoofd... 'Ik moet je wat vertellen Ji-woon... en natuurlijk mogen jullie het ook weten, want het gaat over Y/n...' zei Ha Joon tegen ons. De jongens en ik gingen goed zitten voor dat hij zijn verhaaltje ging vertellen. 'Het is dus zo... ja ik heb haar gezien vandaag... en ik zwaaide naar haar... maar toen werd ze...' zijn telefoon ging opeens af. '1 momentje...' zei hij en hij liep naar de gang. Jungkook en ik gingen naar Ji-woon lopen. 'Geef de nummer van Ha Joon...' zei ik nog aardig tegen hem. Hij pakte zijn telefoon en liet zijn nummer zien. 'Wat is hier aan de hand?' vroeg hij. Ik keek naar Jungkook. 'Wat Ha Joon ook zegt... vertrouw hem niet...' zei Jungkook en we liepen weg...
'Waar gaan jullie heen?' vroeg Ha Joon aan ons. We stopte met lopen en draaide ons om. 'We gaan Y/n zoeken... we hebben haar nu hard nodig...' zei Jimin en we gingen snel weer weg lopen.
'Dat was op het nippertje...' zei Jungkook. We gingen naar Y/n's appartement... 'Wie weet de code?' vroeg Jungkook. Iedereen keek Namjoon aan en hij liep naar de knopjes. Hij pakte wat poeder uit zijn tasje en blies het op de knoppen. 'Okay... laten we het in toetsen...' zei Jimin en hij typte de toetsen in. De deur ging open en we liepen samen naar binnen.
'Y/n je bent... Wat doen jullie hier en wie zijn jullie?' vroeg een rare man aan ons... 'U moet vast weer de vader zijn van haar?' vroeg Jungkook. Hij liep naar die man en legde zijn arm op zijn schouders. 'Ja... dat klopt... ik ken jullie nog wel... wat doen jullie hier?' vroeg hij. Ik ging naar hem toe lopen. 'Het is veel beter als u weg gaat hier...' Hij pakte zijn jas en rende de deur uit. 'Zo dat was makkelijk...' zei Taehyung en ik knikte.
'Later we hem bellen met de huis telefoon van haar.' Zei Hoseok en we liepen met z'n alle naar de telefoon. Ik toetste de nummers in en belde hem. 'Hallo? Met Kim Ha Joon... met wie spreek ik nu?' vroeg hij aan ons. 'Hallo, ja u spreek nu met een pizza bedrijf van domino's...' zei Jungkook heel erg random. 'Ja... wat kan ik voor u betekenen?' vroeg Ha Joon aan ons. 'Wij willen een gratis pizza aan u bezorgen omdat u op onze lijst staat!' zei Jungkook enthousiast. Het was heel even stil aan de andere kant van de telefoon. 'Gaat u het brengen? Of moet ik het ophalen?' vroeg hij opeens. 'Wij brengen het naar u, want dan hoeft u geen moeite te doen voor het rijden!' we gingen hopen dat hij er in trapte... 'Okay... uhm ***** **** ******** is mijn adres... u kan het daar bezorgen...' zei hij. 'Okay! We bezorgen het zo snel mogelijk voor u!' zei Jungkook en hing snel op... 'We hebben een adres!' schreeuwde Hoseok. Ik pakte het blaadje en keek naar het adres... 'Jongens is dat geen winkelcentrum?'
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?