Dit is een iets kortere deel van de andere delen... Dat komt omdat ik echt ziek ben... en ik weet niet wat ik heb... maar het is denk ik niet goed... en ik hoop dat ik snel weer beter word...
Yoongi POV
Y/n liep weer terug naar het dak. Ik liep achter haar aan. Maar ik bokste tegen een andere meisje aan. "Gaat het?" vroeg ik aan haar. Ze schud haar hoofd. Ik ging op mijn knieën zitten en hielp haar met staan. "Waar heb je les?" vroeg ik aan haar. Ze wees naar haar lokaal en ik tilde haar daar heen. "Ik moet weer gaan..." zei ik tegen haar en rende naar het dak.
Ik liep de trap op en zag Y/n met Jungkook knuffelen... Ik werd opeens boos van binnen... En ik wist niet waarom... Ik liep weer de trap af en ging de school uit lopen. Ik ging naar een rustig plekje waar ik alleen kon zijn en waar niemand mij kan vinden... Ik pakte mijn telefoon erbij en ging muziek luisteren. Enkele minuten laten kwamen er jongens naar mij toe. Ik deed mijn oortjes uit en stond op. "Wat is er?" vroeg ik aan de jongens die ik niet ken. Ze maakte een rondje om mij heen. Ik keek ze allemaal aan. Ze probeerde mij bang te maken... maar ja... dat gaan ze toch niet lukken...
Y/n POV
"Maak je geen zorgen... hij gaat je niks doen... ik bescherm je vanaf nu..." zei Hoseok heel beschermend. Ik knikte naar hem maar maakte mij nog steeds zorgen om Yoongi. Namjoon kwam het lokaal in en gaf mij wat water. "Gaat het weer?" vroeg hij en ik knikte naar hem. De jongen ging de hele tijd naar mij staren en daar werd ik wel bang voor. "Kunnen we hier weg gaan? Ik voel me niet veilig hier..." vroeg ik aan hun. Ze knikte en hielpen mij met opstaan en lopen.
We zagen Jungkook, Taehyung en Jimin op de gang lopen. Mijn buik deed echt heel veel pijn en ik kon bijna niet gaan lopen... "Hey... gaat het?" vroeg Taehyung bezorgt. Ik knikte naar hem. Op een gevend moment kwam mijn broer naar me toe lopen. "YAH! WAT IS ER GEBEURT?" vroeg hij heel erg bezorgt. Ik zei niks want ik wou niet dat hij ruzie ging maken met Jungkook. "Het is mijn eigenschuld... ik viel over een klein paal... en landde er ook op..." zei ik maar heel snel en hij geloofde het ook gelukkig.
"We moeten Yoongi gaan vinden..." zei ik tegen iedereen. Ze keken mij heel raar aan en verward. "Ga maar eerst naar je eigen gezondheid kijken Y/n! Je gaat nu naar huis en rusten!" schreeuwde Jungkook naar mij. Maar ik schudde mijn hoofd. Ik wou niet zwak zijn net als de andere meiden. Ik wil sterk zijn en laten zien dat het gewoon niks is de pijn...
"Als jullie mij niet willen helpen... ga ik zelf wel zoeken!" Jimin pakte mijn pols vast. "We gaan je helpen! Okay?" zei hij en ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. "Yoongi wilt vaak alleen zijn... maar waar is hij dan?" vroeg Jimin aan Namjoon en Hoseok...
"Wij hebben ook geen idee..."
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?