Veel lees plezier :) xx Angel <3
Y/n P.O.V
'Y/n... je moet naar buiten... iemand wacht daar op je...' zei de leraar tegen mij. Ik keek hem raar aan en dacht even na. 'Is het mijn vader en moeder... als ja... zeg dat ze weg mogen gaan.' Ik keek naar de leraar en hij schudt zijn hoofd. Ik keek hem raar aan. 'Neem je spullen maar ook mee... voor de zekerheid...' zei hij. Ik pakte mijn spullen weer in en liep naar de gang. Ik zag eerst niemand daar staan maar opeens kreeg ik een zak over mijn gezicht heen.
'HEY! LAAT ME LOS! HELP!' Schreeuwde ik door die gang maar niemand hielp me. 'Hou je bek dicht! Anders vermoord ik je hier! Dan later!' zei een man. Ik bleef stil en liet me mee gaan naar hun auto? Ik weet wel dat ik heel veel mannen hoorde... is dit weer een kidnap?
Wanneer ik in de auto zit probeerde ik mijn handen los te krijgen. Er zaten 2 mannen naast mij. Ik weet dat omdat ik dat voel en hoor. 'Wat zijn jullie van plan?' vroeg ik aan hun voor de afleiding. Ze reageerde niet... 'Hallo?! Ik praat tegen jullie! Wat gaan jullie doen met mij?!' vroeg ik weer als herhaling. Een man sloeg me opeens op mijn achter hoofd. 'AU! Dat doet zeer!' schreeuwde ik. 'Hou je mond dan ook eens!' schreeuwde hij terug. Ik probeerde nog steeds mijn handen los te krijgen maar het lukt niet...
'Okay, neem haar mee... ik wil niet dat onze boss boos word op ons...' zei een man. Ik was echt bijna los maar de man tilde mij opeens op. 'Hey! Leg me neer! Ik kan zelf lopen!' schreeuwde ik en hij sloeg opeens om mijn kont... 'Stil zijn nu!' schreeuwde hij en ik zei niks meer.
Ik werd op een stoel gezet. En werd nog een keer vast gebonden door de mannen. De zak op mijn hoofd werd weg gehaald. Ik was in een verlaten winkelcentrum... en ik herkende deze winkelcentrum... ik was hier best wel vaak geweest... maar alles was al verwoest. Ik keek naar de mannen en ze zagen er best wel eng uit. 'Okay... van wie moesten jullie dit doen?!' vroeg ik aan hun. Ze gingen de hele tijd rondjes maken om mij heen. 'Wij verraden onze meester niet lieve schat...' zei een man en hij was disgusted... Hij kwam voor me zitten op zijn knieën. 'Wees maar niet bang jong meisje... ik ga je niks doen... tenminste nu niet...' hij stond weer op en liep weer rondjes om mij heen. Ik werd duizelig van hun geloop en deed net alsof dat ik flauwgevallen was.
'Ik zei toch dat het werkt!' schreeuwde een man en ze liepen weg. Ze lieten mij alleen in die verlaten winkelcentrum. Ik deed mijn ogen weer open en keek weer om me heen. 'Welke winkelcentrum was dit?' vroeg ik mezelf af. Ik keek naar al die borden en kreeg opeens herinneringen in mijn hoofd... 'Ik was hier altijd met Ji-woon en Mama...' zei ik en ik hoorde opeens geklap achter mij. Ik kon me niet om draaien maar zag al snel wie het was. 'Je hebt het helemaal goed meid! Je bent ook heel vaak hier geweest samen met je mammie en je broer...' Ik keek hem boos aan.
'Wat wil je nog meer van mij?'
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?