Hey mensen... Ik ben het weer Gebby voor deze dag... uhm... Vandaag upload Angel niet omdat ze hoofdpijn heeft door het drinken van alcohol... Ik zelf drink niet dus ik heb helemaal niks... dus daarom upload ik alleen vandaag... OH JA! Btw ik ga een nieuwe boek over mij starten vandaag of morgen idk... het heet The Real Me... ik hoop dat jullie het ook gaan lezen en mij kunnen begrijpen<3 Love you guys!
Y/n P.O.V
'Ken je mij nog Y/n?' vroeg een bekend gezicht aan mij. Ik zag dat Namjoon naar mij keek met grote ogen. 'Wat wil je van mij Henry?' vroeg ik aan hem. Hij liep mijn kant op maar Namjoon ging opeens voor mij staan. Henry keek hem aan met een glimlach. 'Is dat je vriendje?' vroeg hij aan mij en ik schud zachtjes mijn hoofd. 'Nee, hij is mijn vriend... beantwoord mijn vraag Henry... wat doe je hier?' vroeg ik weer aan hem. Hij duwde Namjoon weg en duwde mij tegen de muur aan. 'Ik heb je gemist...' zei hij en ik probeerde hem weg te duwen van mij... maar hij was te sterk... 'Ga weg... ik wil je nooit meer zien!' schreeuwde ik naar hem. Ik deed mijn ogen dicht en voelde zijn adem niet meer op mijn gezicht. Ik deed langzaam mijn ogen weer open en zag dan Namjoon hem op de grond heeft geduwd. Hij pakte mijn hand vast en we rende naar een heel groot appartement...
'Waar zijn we?' vroeg ik aan hem. Hij glimlachte naar mij en zei niks. We stapte in de lift en we gingen 15 verdiepingen omhoog. We liepen samen naar een deur en hij belde aan. Iemand deed open. Ik keek hem aan en het was Yoongi. 'Wat doen jullie hier?' vroeg hij aan ons. Namjoon trok me mee naar binnen. 'Het is nu niet veilig bij haar appartement... ze moet hier blijven...' zei Namjoon tegen Yoongi. Ik keek met grote ogen naar Namjoon. Hij lachte en ik keek hem boos aan. 'Hij liegt... het is gewoon veilig hoor... ik ga maar weer...' Ik liep naar de deur maar Yoongi stopte mij. Hij hield mijn pols vast en duwde mij naar hem toe. 'Ik wil jou niet in gevaar brengen.' Zei hij op een bezorgde toon. Mijn wangen werden weer rood en warm. Ik duwde hem van mij af en verstopte mijn wangen. 'Namjoon, laat haar kamer zien...' zei Yoongi en Namjoon knikte. Ik volgde hem. 'Hier... voel je thuis...' zei hij en hij liep weg. Ik plofte meteen op het bed en keek naar het plafond. "WAT IS ER MIS MET MIJ?! VAL IK NOU OP YOONGI?!!!!" schreeuwde ik in mijn hoofd. Ik ging onder mijn deken liggen en deed meteen mijn ogen dicht... Ik wou niet meer wakker worden...
Ik werd opeens wakker... Ik keek op de klok en zag dat het half 4 in de nacht was. Ik liep naar de keuken om wat te drinken. Mijn telefoon ging opeens af. Ik keek op mijn telefoon en zag dat Ji-woon een berichtje ging sturen... 'Y/n?!!!! waar ben je?!!! Je bent niet thuis!!! Ik maak me heel erg zorgen!!!! Bel me!!! Of app mij!!!' Ik drukte op zijn nummer en ging hem bellen. Hij nam op. 'Y/N!!!! WAAR BEN JE?!' vroeg hij bezorgd. Ik nam snel een slokje van mijn water en beantwoorde zijn vraag. 'Ik ben nu bij Yoongi? Ofzo... ik heb geen idee waar ik ben eigenlijk...' zei ik tegen hem. Het was stil aan de overkant maar hij begon weer snel te praten. 'Yoongi?! Waarom?!!!' vroeg hij en ik zuchtte. 'Ji-woon... maak je maar geen zorgen... het komt goed met mij... Ik zie je zometeen...' zei ik tegen hem en drukte snel op de rode knop. Ik probeerde heel zachtjes te doen... maar zag opeens Hoseok uit zijn kamer komen... 'Wie ben jij?' vroeg hij aan mij. Ik keek hem aan en hij keek mij aan. 'Y/n? Wat doe jij hier?' vroeg hij en ik lachte. 'Yoongi heeft het niet verteld?' vroeg ik aan hem en hij schudt zijn hoofd. Ik hield zijn schouders vast en duwde hem terug naar zijn kamer. 'Ga maar lekker slapen...' zei ik en hij knikte. Ik deed zijn deur dicht. Ik liep naar de voordeur en probeerde het zachtjes te openen tot dat ik een bekende stem achter me hoorde... 'Waar ga jij heen?'
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?