Chapter 25

73 7 2
                                    

Y/n P.O.V

'Wat doen jullie hier?' vroeg ik aan de 2 jongens. Ze werden wakker en keken elkaar aan. 'AHH!' schreeuwde ze allebei en gingen opstaan. 'Waar was je de hele tijd?! We zochten de hele tijd naar je...' Zei Yoongi bezorgd. Ik keek ze aan met een lachje. 'Gingen jullie mij samen zoeken?' vroeg ik aan hun. Ze keken elkaar aan en haalde diep adem. 'Ja...' zeiden ze tegelijkertijd. Ik glimlachte en liep naar hun toe. 'Ik ben zo blij dat ik jullie als vrienden heb!' zei ik tegen hun en knuffelde ze allebei. 'Ja... alleen vrienden...' zei Jungkook teleurstellend.

Ik deed de deur open van mijn appartement en zag een briefje op tafel. Ik liep daar heen en las het briefje op. 'Lieve Y/n, dankjewel voor het zorgen van mijn wonden. Ik heb je zolang niet zo gezien net als vroeger. Ik denk dat ik opnieuw weer verliefd op je ben... Maar ik weet ook dat je mij niet meer leuk vind. En ik begrijp dat heel goed en ik accepteer dat ook heel goed. Ik wou alleen nog zeggen dat ik van je hou... en dat ik nu voor altijd weg ben... kusjes Henry...' Een traantje kwam op mijn wang vallen maar ik veegde het weer meteen weg. 'Van wie is dat brief?' vroeg Jungkook aan mij. Ik liep naar de prullenbak en gooide het briefje weg. 'Van Henry... hij is nu voor altijd weg...' zei ik en hij knikte.

'Jullie maken geen ruzie meer?' vroeg ik aan hun. Ze keken me raar aan en lachte opeens. 'Wij? Geen ruzie? WHAHAH! Wat ben jij grappig zeg! Wij zijn nog geen vrienden hoor... we doen zo alleen voor jou! Speciaal voor jou...' Ik keek Jungkook aan en bloosde klein beetje. 'Eentje hier is aan het blozen!' schreeuwde Jungkook hard en ik draaide me om zodat ze mijn hoofd niet meer konden zien. 'Ah... maak je maar geen zorgen Y/n! je bent nog steeds mooi wanneer je wangetjes roze zijn...' hoorde ik Jungkook zeggen en mijn wangen werden niet meer roze maar rood. Ik legde mijn handen op mijn wangen en rende naar mijn kamer. Ik deed mijn kamer op slot en plofte op mijn bed. "Yah! Y/n... Je valt op beide jongens... maar je moet er 1 kiezen... MAAR HOE?!" vroeg ik in mijn hoofd.

Ik liep naar mijn badkamer en keek in de spiegel. Ik zag 2 engeltjes op mijn schouder staan. 'Kies voor Jungkook... hij kan goed voor je zorgen! En hij is knap...' zei het rechter engeltje. 'Nee! Kies Yoongi! Hij is grappig, schattig en leuk! Tegelijkertijd!' zei het linker engeltje. Ik keek recht voor me uit en sloeg de engeltjes van mijn schouders. 'Ik kies voor niemand nu...' zei ik tegen me zelf.

Even later liep ik mijn kamer uit en zag de jongens op de bank slapen. Ik keek naar de klok en het was best wel laat ja. Ik legde wat dekens over hun heen en ging naar mijn eigen bedje.

De volgende dag werd ik wakker met heel veel geluid uit de keuken. Ik stond op en ging eerst alles doen voor dat ik naar de keuken liep. Ik liep de gang op en ging naar de keuken. Alles zat onder het meel en melk...

'WAT HEBBEN JULLIE MET MIJN KEUKEN GEDAAN?!'


SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu