Jungkook P.O.V
'Jongens is dat geen winkelcentrum?' vroeg Yoongi aan ons allemaal. Ik dacht even na en knikte... 'Ja... alleen die winkelcentrum bestaat niet meer. Het is gesloopt...' zei ik en iedereen wist al meteen dat Y/n daar was... We gingen ons klaar maken voor alles.
Voor dat we gingen belde ik Jin nog op. 'Jin? Hoe gaat het?' vroeg ik aan hem. Hij was heel even stil. 'Ji-woon is aan het huilen... Ha Joon heeft gezegd dat ze dood is... dat ze aan gereden is door een auto... Ik weet niet of ik hem moet geloven of niet...' zei Jin tegen mij. Ik keek met grote ogen naar de andere jongens. Ze kwamen mijn kant op lopen. Ik deed mijn telefoon op luidspreker. 'Jin... alsjeblieft zeg dat het niet waar is...' zei ik tegen hem. Ik hoorde hem snikken. 'Het spijt me Jungkook... maar ik weet het niet...' zei hij en hing op. Ik keek naar de jongens en kreeg tranen in mijn ogen. 'Wat is er?' vroeg Yoongi. 'Ha Joon... hij zei tegen Ji-woon dat.... Dat... dat... Y/n dood is... en dat ze aangereden is door een auto...' iedereen keek geschrokken. Yoongi schudt zijn hoofd en ging recht op staan. 'Ze is niet dood! Ze kan niet dood zijn! Ik weer zeker dat ze daar is! We moeten door gaan!' schreeuwde hij naar ons. 'Je hebt gelijk... we moeten die gozer niet vertrouwen... Laten we gewoon daar heen gaan...' zei ik en ze knikte allemaal.
Y/n P.O.V
'BLIJF STAAN!' schreeuwde een man naar mij. Ik pakte snel de stok en rende snel weg. De mannen kwamen achter me aan rennen. Ik hield mijn andere arm vast voor het stoppen van het bloeden... Ik sprong over een klein spleetje. De mannen kwamen nog dichterbij. Ik stopte met rennen en ging weer ergens verstoppen. Ik wou eigenlijk schreeuwen van de pijn... maar hield het tegen...
'Waar is ze heen gerend?!' schreeuwde een man. Ik keek om het hoekje en ze stonden heel dichtbij. 'Jij gaat die kant op dan ga ik die kant op!' schreeuwde een man. Ik stond weer op toen ze weg waren. Maar hoorde snel weer geklap... 'Je probeert weg te komen... dat gaat je niet lukken baby girl van mij...' ik draaide me om en zag Ha Joon daar staan. 'Ik kom hier wel weg... dat weet ik zeker!' zei ik...
De mannen kwamen weer terug en binden mij weer vast. Ik keek boos naar Ha Joon... en hij werd opeens gebeld... Hij nam op en deed het op luidspreken. 'Hallo? Met Kim Ha Joon... met wie spreek ik nu?' vroeg hij en toen hoorde ik een bekende stem... 'Hallo, ja u spreek nu met een pizza bedrijf van domino's...' "Is dat niet Jungkook? Weet hij dat ik..." Ha Joon keek me aan en gaf mij een dead face... 'Ja... wat kan ik voor u betekenen?' vroeg hij aan Jungkook. Ik probeerde mijn glimlach te verbergen voor Ha Joon. 'Wij willen een gratis pizza aan u bezorgen omdat u op onze lijst staat!' Ha Joon keek mij heel raar aan en ik knikte heel snel. Ik deed net als of dat ik honger had. 'Gaat u het brengen? Of moet ik het ophalen?' vroeg hij met een rare stem. 'Wij brengen het naar u, want dan hoeft u geen moeite te doen voor het rijden!' Ik knikte weer naar Ha Joon. 'Okay... uhm ***** **** ******** is mijn adres... u kan het daar bezorgen...' zei Ha Joon tegen Jungkook. Ik keek blij naar Ha Joon en hij kreeg ook een glimlach op zijn gezicht. 'Okay! We bezorgen het zo snel mogelijk voor u!' zei Jungkook voor het laatst en hing op. Ha Joon kwam voor me zitten. 'Je hebt vast wel trek in eten of niet?' vroeg hij en ik knikte heel snel. 'Het komt er zo aan... ik ben heel even weg...' Ik knikte zachtjes en bleef zitten... ik wist dat hij mij ging redden... "Ik hoop dat jullie op tijd komen..."
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?