Y/n P.O.V
'OMG... het spijt me zo erg!' zei ik tegen de jongen waar ik tegen op liep. Ik probeerde het weg te vegen maar opeens hield hij stevig mijn pols vast. 'Stop! Je maakt het veel erger!' Ik keek recht in zijn ogen. Ik zag woede in hem... Ik keek hem heel angstig aan. Tranen wouden bijna op mijn wangen vallen. Opeens hoorde ik een bekende stem. 'Jungkook... laat haar... ze is nieuw...' zei Jimin... Ik keek nog 1 keer naar het gezicht van de jongen. Het was de jongen die de hele tijd naar mij staarde... Hij liet mijn pols los. 'Ik kom je nog opzoeken...' zei hij... Jin kwam op me af lopen samen met Ji-woon. 'Gaat het?!' vroeg Jin aan mij. Ik knikte en ging mijn troep opruimen. Iedereen keek me aan... "Eerste schooldag loopt nu al goed..."
Na dat ik alles hebt opgeruimd liep ik naar mijn kluis. Mijn uniform was ook vies en ik wou iets anders aan doen. Ik keek in mijn kluis maar zag niks. Iemand tikte op mijn schouder en ik draaide me om. 'Jij moet vast een nieuweling zijn?' vroeg de jongen aan mij. Ik keek hem heel even aan en zag dat hij mijn gymkleding vast had. 'Geef terug!' riep ik maar hij trok het naar achter. 'Niet zo snel poedeltje van me...' "Waar heef hij het nou weer over? Ik ben zijn poedeltje niet!" Ik liep naar hem toe. We stonden alleen maar 1 cm van elkaar af. 'Geef mijn kleding terug...' zei ik tegen hem. Ik zag een glimlachje verschijnen op zijn gezicht. Hij gaf langzamer hand mijn Gymkleding terug. Ik boog naar hem en bedankte hem. Ik wou weglopen maar hij hield opeens mijn pols vast. 'Ik heb me nog niet voorgesteld... Ik ben Yoongi.' Ik sloeg zijn hand weg en liep weg naar het toilet.
Na dat ik aan gekleed was liep ik terug naar mijn klas. Ik zag de jongen waar ik tegen op liep ook in zijn gymkleding zitten. Ik pakte mijn boeken en begon alvast met werken tot dat de jongen naast mij tegen mij ging praten. 'Gaat het?' vroeg hij aan mij met een glimlach. "Wat een cutie..." 'Ja hoor... niks aan de hand...' ik ging verder werken. Tijdens les werd er op mijn schouders getikt. Ik draaide me om naar Ji-woon en Jin. 'Wat is er?' vroeg ik aan hun. Ze keken elkaar aan en lachte opeens. 'Laten we na school iets leuks doen!' zei Ji-woon. Ik dacht heel even na maar knikte toch. 'Okay, is goed... maar ik wil thuis eerst omkleden!' zei ik iets te hard. De leraar stond naast me en ik keek hem aan. 'Mevrouw Sung... OP STAAN!' Ik stond heel snel op. 'Ga maar naar de gang...' zei hij en ik liep naar de gang.
Op de gang zag ik een jongen zitten. Ik liep naar hem toe en ging naast hem zitten. Het was de jongen waar ik tegen op liep... 'Jij ook er uit gestuurd?' vroeg ik aan hem. Hij keek me aan... Hij was nog steeds boos. 'B-ben je nog steeds boos?' vroeg ik aan hem. Hij stond op en wou weg lopen... Ik hield hem tegen. 'HEY! Je kan niet de hele tijd boos zijn op mij... het was een ongelukje... en het spijt me van alles... voor al je uniform...' zei ik snel. Hij liep mijn kant op. Hij stond wel te dichtbij mij... Onze ogen keken elkaar aan. 'Jij moet mij terug betalen...' zei hij en greep mijn pols. Ik keek naar mijn pols en dan weer naar zijn gezicht. 'Wat moet ik terug betalen?' vroeg ik aan hem. Hij glimlachte en zei...
'Dat zie je later wel...'
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?