Niemands P.O.V
De jongen kwam de kamer binnen gelopen. Hij liep naar jou toe en gaf jou een random knuffel. 'Heb je mij niet gemist?' vroeg hij aan jou. Je keek met grote ogen naar voren en dacht heel even na wat zijn naam was. Jungkook en Yoongi keken de jongens boos aan. Jimin hield Jungkook vast en Namjoon hield Yoongi vast. De dokter tikte op de jongen zijn schouder. 'Sorry, maar wie moet jij zijn?' vroeg hij aan de jongen. De jongen liet je los en keek de dokter aan. Hij stak zijn hand uit en introduceerde zichzelf aan de dokter. 'Hallo, ik ben Kim Ha Joon... de vrie-...' 'STOP... alsjeblieft...' zei je tegen hem. Hij keek je aan en legde zijn arm om je schouders heen. 'Wil je het niet vertellen? Tegen iedereen? Ben je bang?' vroeg hij aan jou. Je keek met grote ogen naar hem en dacht weer diep na. 'Hey, laat haar los!' schreeuwde Jungkook tegen hem. Ha Joon keek Jungkook aan en glimlachte zachtjes. 'Moet ik nu bang zijn voor jou?' vroeg hij. Jungkook nam een stapje naar voren en duwde zijn arm weg van je schouders.
'Jij moet van Y/n afblijven begrepen?' zei hij boos. Ha Joon knikte en liep naar achter. 'Hey, babe... ik zie je later wel... wanneer Ji-woon er weer is...' Ha Joon knip oogde naar je en liep weg. Jin kwam naar je toe lopen. 'Hey, gaat het wel? Je ziet er wit uit...' zei hij maar je zei nog steeds niks. De dokter haalde een ziekenhuisbed voor jou en je ging er op liggen. Iedereen stond om je heen, te wachten voor je uitleg... 'Y/n...' Yoongi hield haar linker hand vast en Jungkook haar rechter hand. Ze keken elkaar aan. 'Waarom doe je mij na?!' vroeg Jungkook schreeuwend. Yoongi lachte. 'Nee, jij doet mij na!' ze gingen de hele tijd door met ruzie maken tot dat Jimin er wat van zeg. 'HEY STOPPEN NU! Jullie weten wat er gebeurd was met mijn zusje...' ze knikte allebei en hun gezicht uitdrukking veranderde snel. 'Ik wil niet dat het ook gebeurt met haar door jullie...' Yoongi knikte naar Jimin en liet Y/n's hand los.
'Ga je het zeggen wie Ha Joon is?' vroeg Taehyung aan jou. Je keek hem aan nog steeds met een geschrokken gezicht. Je knikte naar hem en ging recht op zitten. Yoongi ging je helpen. 'Ha Joon... ik weet niet precies wat hij nu eigenlijk is... maar ik denk dat hij nog mijn vriendje is...' zei je nerveus tegen iedereen. Iedereen keek je aan met grote ogen. Jin kwam naast je staan. 'Is dat die gozer die jij leuk vond?! Ik dacht dat Henry je laatste was?!' Iedereen schrok weer toen ze Jin hoorde schreeuwen over Henry. 'Sorry Jin... ik had het jou niet verteld... ik heb hem zelf verlaten... maar hij weet nu dus waar ik ben... Zeker door mijn stomme moeder!' Je sloeg op je eigen been. Taehyung hield jouw hand vast. 'Y/n... sla je zelf niet alsjeblieft... ga maar wat rusten... we maken je wakker wanneer Ji-woon er weer is...
Je knikte naar Taehyung en ging liggen. Iedereen behalve Taehyung gingen naar de gang. 'Wat nu? We kunnen helemaal niet strijden!' zei Yoongi. Jungkook hield zijn schouders vast. 'Hey, Y/n wilt hem niet meer... ze gaat het sowieso binnenkort uitmaken...' Namjoon liep naar Yoongi toe en zei dat hij weg moest gaan. Yoongi knikte en liet hem weggaan.
Na 5 uurtjes was Ji-woon klaar met de operatie...
JE LEEST
SCHOOL JJANG'S {J.J.K. AND M.Y.G FF DUTCH}✓
FanfictionNiet helemaal af gemaakt... Maar wel een leuk boek! Hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden... Jungkook of Yoongi?