Heyya guys.. Hemm baru je haritu mawar up ... Harini up lagi.. Mawar ada try tulis fanfict lagi. Tapi mawar takut nak publish😢 key sedih ..
Korang mawar ada tulis trailer dia.. Mawar dah siapkan 10 bab utama..
Mawar dah siapkan cover dan watak dia.. Mawar dah siapkan jalan cerita dia. .. Mawar bagi korang baca yerkk.. Hekhek.THE MAFIA SWEETHEART💘
MAIN CAST
//
:PARK JIMIN
:SONG HYEJINDisebabkan keluarga ku berhutang dengan orang yang salah aku perlu menghadapi hari hari sukar bersama dia
-----------------------"You look so good damn.. So sexy.."
"Hehe..Dance with me men."
--------------------------
"Appa dah cakap jangan buat hal Sowon!!""Sowon tak buat apa pun.."
"Appa tak tanggung kalau dia nakkan kamu.."
"Apa appa ni!!!"
-----------------
"Aku nak anak kau sebagai bayaran hutang kau yang dah 2 tahun tak bayar.. Aku nak kahwin dengan anak kau"
"Jebal Tn.Park jangan libatkan anak saya.."
"Aku taktahu.. Yng aku tahu aku nakkan Sowon!.. Esok wedding aku dan sowon.. Bawak dia datang"
------------
"appa jebal..Sowon taknak.. Sowon taknak kahwin dengan dia"
"Appa tak boleh buat apa..Kmu pilihan dia"
--------------
"Appa ahh. Janganlah nangis.. Appa dah buat yang terbaik untuk Hyejin dan Sowon unnie.."
"Appa gagal sayang..Appa gagal lindungi sowon dari kahwin dengan mafia.."
"Gwenchana appa..Uljima.. Dia takkan apa apa kan unnie..Dia cintakan unnie kan.."
------------
"Aku nak kau kahwin dengan Mafia tu"
"Ani!! andwae.. unnie nak suruh Jin mati ke dengan dia"
"Aku tak kesah tu masalah kau.. Tlonglah Jinie ahh aku cintakan Junhwi .. Bukan dia.. Jebal"
"Aniya!!dia cintakan unnie bukan saya"
"Kau nak omma dengan appa mati ke?? lagipun ni angkara omma kau.. Appa brhutang dgn diorang sbb omma kau!! kenapa aku kena sengsara!!!"
"Unnie!! dia cintakan unnie lah"
---------------
Kaki dilangkah msuk dengan ketakutan. Airmata terusan mengalir laju . Aku takut..Aku takutkan mafia tu
"You finally arrived sexy.."
YOU ARE READING
DAN PABILA CINTA ITU DATANG
RomanceCINTA TU BILA DIA DATANG TAK BOLEH DILIHAT TAPI DAPAT DIRASA .CINTA SELALU ADA CUMA KITA YANG SENTIASA MENAFIKAN ATAS SEBAB TERTENTU. Pernah bertunang dengan Kawan kanak kanaknya HENRY ISHAC dan ALICE IRDIANA berpasangan dengan Lara Aena dan Wafiq h...