Dívám se do stropu a je mi jasné, že znovu neusnu.
Vážně dneska se mnou budou mít hodně práce, aby mě daly dohromady. Asi jsem víc nervózní než jsem myslela.
Chvíli přemýšlím, myslím na rodinu a do pokoje vejdou holky.
,,Dobré ráno." řeknou sborově.
,,Dobré." povím nazpět.
,,Pro tebe asi ne." řekne Viol a prohlídne si mě.
,,No já vím vypadám strašně, moc jsem nespala, nešlo to."
,,Ale ne vypadáš dobře." poví Mia a já vím, že mi lže.
,,Nemusíš lhát vždyť já vím jak vypadám, né že bych byla nějak krásná, ale teď vypadám hůř než obvykle." povím a lehce se usměju.
,,Jo máš pravdu vypadáš děsně." a zasměje se.
,,Máš pravdu vypadá, ale jsme tu my a my z tebe uděláme znovu člověka." řekne hrdě Viol.
,,To je to až taková hrůza." zděsím se. A na to se všechny tři zasmějou a já se naoko naštvu a řeknu..
,,To není vtipné."
,,Ale je." kývne Caroline a já nandám svojí vážnou masku,ale tu neudržím a začnu se na celé kolo smát.
,,Tak jo to stačí jdeme tě upravit, šup do koupelny." zavelí Mia.
,,Jo jo." špitneme s holkama a znovu se rozesmějeme.
Když se umyju tak mi holky zase něco dělají s vlasy.
Dávají tam různé gely a spreje a bůh ví co dalšího, prostě tomuhle já nerozumím.
A dělají mi na hlavě jakýsi výtvor, že se bojím, že příjdu o všechny vlasy. Když to mají hotové tak jde na řadu ta horší část a to můj obličej, holky mě nalíčí, abych vypadala, alespoň normálně a musím říct, že se jim to povedlo.
A potom přijdou na řadu šaty.
Trochu se zděsím když je vidím, protože mi přijdou trochu moc no jak to říct na snídani.
,,Holky vážně se tohle na snídani hodí ?"
,,No jo, ale někdy trochu míň ozdob a tak, ale ty dnes budeš na kamerách a uvidí tě celá Ilea takže proto tyhle šaty." odpoví Viol.
,,Aha."
Tak teď si nasadím střevíce a divím se, že na tom umím chodit.
Nejspíš to je můj přirozený talent.
Jdu se na sebe podívat do zrcadla, je až neuvěřitelné co ty holky dovedou. Kdyby mě někdo viděl teď a předtím určitě by nepoznal, že je to ta samá osoba.(Jak Lili vypadá viz obrázek média.)
,,Díky holky." a otočím se na ně s úsměvem.
,,Nemáš zač a hlavně je to naše práce." usměje se Caroline a Mia s Viol s úsměvem přikývnou.
,,I tak díky." řeknu a po chvíli řeknu trochu víc nahlas..
,,Mám ty nejlepší komorné na světě." Ony se zasmějou a všechny čtyři se obejeme.
,,A my máme nejlepší Lady a taky jsme komorné budoucí královny." křikne Viol."
,,Ne to ne." řeknu a odtrhneme se a já znovu vidím v Mie smutek.
,,Víte co teď nebudeme řešit korunu ani prince nic, budeme se bavit.
,,Jo máš pravdu." souhlasí Viol a Mia se na mě děkovně usměje.
A já jen kývnu.
,,Bavit bych se sice chtěla a ty Lili už musíš jít na snídani." uvědomí si Mia.
,,Tak potom." zamávám jim.
A odejdu ze své komnaty.
,,Ahoj." uslyším a leknutím nadskočím.
Měla bych si zvyknout, že vždy když výjdu bude tam nějaká stráž.
,,Máš nečisté svědomí." řekne pobaveně Damon a já si uvědomím, že jsem se zamyslela víc než bych chtěla.
,,Ahoj." řeknu a jeho poznámku zcela ignoruju.
,,Jak se máš ?" zeptá se mě Damon.
,,Ani nevím."
,,Ty nevíš, zvláštní." zamumlá si.
,,Poravdě mám pocity jaksi smíchané."
,,No jo věřím musíš být úplně natěšená, že si budeš povídat s princem." řekne uraženě.
A mě to lehce rozhodí.
,,Já s ním už mluvila." a je vidět, že se Damon naštval ještě víc, ale snaží se to zamaskovat.
,,To je super." řekne a falešně se usměje.
,,Jo to je." a taky jsem s ním mluvila více než jednou, ale tuto myšlenku si nechám pro sebe.
,,Tak pojď nebo přijdeš pozdě." kývne na mě Damon a já jdu poslušně za ním.
Celá cesta k jídelní hale jako by trvala celou věčnost a já i Damon jsme šli v absolutním tichu, ale nebylo to příjemné ticho naopak vcelku nepříjemné.
Když konečně dojdeme před jídelní halu tak Damon potichu řekne..
,,Hodně štěstí." a odchází.
,,Děkuju." řeknu, ale nevím zda to slyšel byl totiž otočený zády ke mě a v klidu šel směrem ke schodům.
No nic, tak se nadechnu a vejdu do haly.
Pozdravím a udělám purkle a jdu si sednout.
Na snídani princ není, nejspíš se připravuje na rozhovory s námi.
Při snídani si povídám s Sisi, ale to ona spíš povídá a já poslouchám, protože je nadšená z prince.
Jenže mě to jde jedním uchem sem druhým ven.
Mám divný pocit, že si mě někdo prohlíží nenávistným pohledem tak se porozhlédnu.
A, že mě to nenapadlo samozřejmě Emily.
Když všichni dosnídáme tak jdeme do společenské místnosti a tam už čeká princ, kamery a i různí novináři.
Jestli tohle zkazím bude to ostuda...
Ahoj, takže tady mám novou kapitolu, doufám, že se líbí a prosím za jakýkoliv ohlas, nějaký ten komentář či votes. Zajímalo by mě jestli to tu někdo čte a zda se vám tento příběh zatím líbí a co bych měla vylepšit atd.. Ps. omlouvám se za gramatiku, vím chyby tam jsou, ale já nejsem žádný expert. A VŠEM PŘEJI DO NOVÉHO ROKU TO NEJLEPŠÍ. 🎉 🎆 ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK🎆
Přeje minisyle. Docela jsem se rozepsala 😁.