Zase jsem to zkazila ✔22

311 10 1
                                    

Mé srdce buší jako o závod, co to dělám, uvědomím si a odtrhnu se od Damona.
,,Promiň." řeknu a svůj zrak sklopím k zemi.
,,Proč jsi mě políbila, cítíš ke mě něco víc než přátelství ?" zeptá se mě Damon a na tuto otázku jsem zcela nepřipravená.
Ano něco k němu cítím, ale nemůžu jsem v Selekci, prostě to nejde a tak se rozhodnu udělat tu nejlepší věc pro nás oba.
,,Ne promiň nic k tobě necítím." řeknu a snažím se mu dívat do očí, aby neměl podezření, že lžu.
,,Tak proč jsi mě políbila ?"
,,To kvůli princi." vymyslím si první věc, která mě napadne a on se na mě nechápavě podívá a je mi jasné, že svou lež budu muset rozvinout.
,,Viděla jsem ho jak líbá s jinou dívkou a tak jsem se chtěla nějak uklidnit a pomstít a ty jsi byl skvělá možnost." řeknu a snažím se o to, aby nebylo poznat, že lžu v lhaní totiž nejem moc dobrá.
,,Tak tohle jsem od tebe nikdy nečekal, myslel jsem, že jsme alespoň kamarádi, ale spletl jsem se už tě nikdy nechci vidět."
Jen když to dořekne do srdce jakoby se mi zabodlo tisíce nožů, ale bude to tak lepší, nesmí mě mít rád jinak to nejde, ale jak vidím Damona pořád se nemá k odchodu a něco zamýšlí, nemůžu mu nechat ani špetku naděje, že mezi námi může něco být a svých úst řeknu dvě ona slova co náš vztah zničí tím jsem si jistá.
,,Miluju ho." špitnu a ihned zalituju co jsem řekla a chci svá slova vzít zpět, ale to už je pozdě Damon uteče tohle je ta největší lež kterou jsem kdy komu řekla.
Chtěla jsem mu to vysvětlit a teď je to milionkrát horší než předtím, jsem opravdu strašná.
Další kapitola doufám, se vám líbí jo vím je kratší. Budu ráda za jakýkoliv ohlas a různý názor. 😘 Vaše minisyle

 Selekce [dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat