Už uběhli dva týdny od plesu a od toho nehorázného zmatku, který se jaksi vyřešil a něco přes měsíc co jsem tady v paláci.
Liam už odjel, jako král má své povinnosti, ale slíbil, že nás přijede navštívít.
Samuel nám dovolil, aby jsme mohli být s Damonem spolu, ale musíme být hodně opatrní, aby nás nikdo neviděl, což je samozřejmé.
Teď můžu říct, že jsem opravdu šťastná.
Jen se bojím, že je na mě Sam pořád lehce naštvaný, ikdyž mě přesvědčuje, že to tak není, nevím proč, ale přijde mi, že ho něco trápí, ale když se mi nechce svěřit nemám nic co bych s tím mohla udělat.
Za celé dva týdny byl se mnou o samotě jenom dvě dopoledne, začal víc trávit čas s jinými účastnicemi Selekce, možná to zní sobecky, ale chtěla bych, aby trávil čas se mnou. Předtím jsem chtěla, aby byl s nimi, ale teď nechápu co se mnou je, asi mi chybí nejlepší kamarád, ikdyž s Austinem jsme taky velice dobří kamarádi.
Samozřejmě teď většinu času trávím s Damonem, ale být s ním každý den není taky zdravé a popravdě, když se vidíme pořád nemáme si nic zajímavého co říct a proto jsme se dohodli, že se nebudeme spolu každý den, ale teď mi zrovna chybí, ale těším se na dopoledne, protože budeme s holkama ze Selekce v zahradě hrát různé sportovní hry a prý se přidá i královna a princezna. Jen, aby bylo jasno vypadli další dívky ze Selekce a bohužel vypadala i Liv a to je mi hrozně líto docela jsem si s ní rozuměla, ale naštěstí je tu Sisi, Katherine a Sol se kterou jsem se začala bavit nedávno, jelikož vypadla její sestra tak se neměla s kým bavit. Přijde mi to jako velká náhoda, že se do Selekce dostaly obě dvě je to až neuvěřitelné.
O mém přemýšlím nad Sol a její sestrou mě vyruší klepání na dveře. Tak se neochotně zvednu a jdu otevřít a tam je Arthur.
,,Ahoj, Arthure pojď dál." pozvu ho.
,,Díky, ale ne, jen ti mám předat vzkaz a pak musím jít za dalšími dívkami ze Selekce.
,,Aha tak jo o co jde ?"
,,Tak jo nemám moc prozrazovat, ale jen vás na něco připravit.
Zítra se připravuje velké překvapení pro vás dívky ze Selekce a já věřím, že budeš hodně spokojená."
,, Aha díky za informaci, ale asi rozumíš tomu, že vůbec nevím o co jde." kouknu na něj zmateně.
,,Jo vím, ale nesnaž se to ze mě dostat, jelikož to ze mě nedostaneš, už se o to pokoušely i předchozí dívky."
,,No dobře asi budu muset počkat do zítra."
,,Jo to jo." kývne.
,,Tak, ahoj."
,,Ahoj." pozdravím nazpět a on odejde.Tak ahoj tady je další kapitola a je krátká a o ničem. Za to se omlouvám, ale neměla jsem nápady a ani chuť psát, ale teď už mě začíná něco málo napadat. Tak snad nevadí. Vaše minisyle