,,Lili co se stalo? " zeptá se mě.
,,Nic se nestalo a vůbec měl bys jít hlídat Sol."
,,Neodejdu do té doby než mi to řekneš.
,,Promiň nemůžu, nechci." Podívám se na něj.
,,Notak co zase ten hlupák udělal."
,,Damone nic neudělal jen vlastně udělá to co se od něj očekává."
,,Lili ty víš, že tě mám rád." a já přikývnu.
,,Co si to nalhávám miluju tě, ale prosím řekni mi pravdu."
Miluje mě, vždyť mi to řekl i já jeho miluju a já zavřu svá oční víčka.
,,Samuel mě požádá o ruku, to já budu jeho žena a královna."vydechnu a oči otevřu.
,,A to nemůžeš odmítnout tedy pokud jsi ho nechceš vzít?
,,Nejspíš by to nebylo špatné s ním žít, ale přeci mě znáš a hlavně miluju tebe."
,,A jsi si jistá."
,,Víc než jistá, ale Sama odmítnout nemůžu a i on trpí miluje Miu.
,,Tak víš co užijeme si alespoň čas co nám zbývá. " a já na nej vykulim oči a usměju se když mě chytne kolem pasu.
Podívám se na něj a nechápu, jak může být tak v pohodě, ale má pravdu musíme si užít sami sebe, když můžeme a tak ho políbím.
,,Chyběla jsi mi." Usměje se.
,,Ty mě taky jen jsem potřebovala čas, aby mé srdce vědělo co chce."
,,Jo já vím, ale musím říct, že po té písničce co jsi zpívala v hale jsem si byl v celku jistý, že ho miluješ více než mě."
,,Já promiň, jen ty jsi se mi vzdálil a tak jsem trávila víc času s Samuelem a tak jsem se tím pádem spletla.
,,I já se omlouvám za to, že jsem si vyměnil služby s Arthurem aniž bych ti něco řekl."
,,Nevadí, díky tomu jsem se s Arthurem lépe poznala a mám ho moc ráda je to skvělý člověk a díky němu jsem mnoho věcí zvládla."
,,Mám žárlit i na něj. "Ušklíbne se.
,, Jo to by jsi měl."
,,Vlastně nemusím, protože..."
A svou řeč zastaví.
,,Protože??"
,,Nemůžu ti to říci."
,,Notak."
,,Viděl jsem ho se Sol."
,,Konečně a co se tam dělo?"
,,Bylo to jako z romantické filmu, řekli si co k sobě cítí a tak podobně.
,,My jsme taky jako z filmu tragikomedie." kouknu na něj.
,,Ale i ta romantika tu je. " Usměje se a lhece mě políbí a svalí mě na postel.
,,Co to děláš, docela jsem se lekla.",
,Myslím, že.."
A já se začnu smát jako blázen, protože mě začne lechtat.
,,Ne prosím."
,,Myslím, že budoucí král bude mít konkurenci."
,,Jenže on mě nechce chápeš to, ale nic jiného mu nezbývá."
,,Nechceš radši utéct?" řekne svůj návrh, který se mi v hlavě přehrává pořád dokola.
Tak tady je další kapitola a doufám, že se vám líbí a přeji vám hezkou neděli.
Vaše minisyle