V komnatě:. Rozhodla jsem se, že se pokusím zapomenout na to co se stalo, teda na chvíli a napíšu dopisy domů.
Jako první jsem se rozhodla napsat dopis pro mamku: Ahoj mami, jak se máš ?
Já se mám v celku dobře a není to tu tak otřesné ikdyž sem tam nějaké problémy jsou.
A pro tebe pozitivní zprávy s princem se bavím, ale neraduj se nehodlám si ho vzít.
Taky mám milé komorné ty jak byly u nás doma + ještě jedna což ty víš, opravdu jsou úžasné.
Myslím si že by se ti tu moc líbilo.
Chybíš mi, tvá Lili.
Ps: Televizní zprávy neber vážně. Jako další jsem napsala Kim: Ahoj Kim, doufám, že se máš skvěle. Musím ti říct, že můj život tady je jak z špatně napsané komedie.
Až se uvidíme vše ti podrobně řeknu.
A teď princ tvé oblíbené téma.
Princ Samuel je překvapivě zábavný a teď se posaď mi si spolu i tykáme, ale láska mezi námi není.
Abych uvedla vše na pravou míru jen ti naznačím, že se mi někdo líbí a mám ho ráda, ale neříkej to mámě a napište mi zpátky.
Tvá setra, která ti nehorázně chybí. Ps: ty mi určitě chybíš víc. Dále jsem přemýšlela zda napíšu i Kailovi a nakonec proč ne je to můj bratr a určitě chce vědět, jak to se mnou je:
Ahoj Kaile, hlásím ti, že jsem živá, ale bohužel nevím na jak dlouho.
Kdybys viděl jakou kravinu jsem udělala nebo spíš dělám asi by jsi mě přizabil, ale zároveň ses smál a přál mi to a ne neřeknu to o co jde ikdyž vím, že ty na to určitě přijdeš.
Chybíš mi a těším se až se mi zase budeš smát.
Tak zatím tvá setra Lili. Ps: Jestli mi neodepíšeš řeknu princi a ten na tebe zavolá celou armádu. Po dokončení psaní těch všech dopisů jsem si vzpomněla, že mi chybí víc než jsem si připustila, ale vím, že je uvidím ať už dřív nebo později.
,,Ahoj Lili." vejdou do mé komnaty holky.
,,Ahoj." kývnu na ně.
,,Tak co připravena na ples ?" zeptá se Mia.
,,Nevím asi jo."
,,Počkej až uvidíš šaty nikdo z tebe nespustí oči a budeš na titulní straně." kývne Viol.
,,Jen to ne." zasměju se.
,,Tak jdeme na to, nemůžu se dočkat." křikne Caroline a holky mě začnou upravovat.
Šaty, které mi holky ušily byly tyto moc se mi líbí.Ahojky tady je další kapitola a má nálada čím dál lepší. No jo prázdniny jen má malá volba brigáda je na tom trochu bídně a co vy jaké budete mít prázdniny snad jiné než já. Já budu celé léto pracovat, alespoň budu mít peníze💲. Dosti okecávaní a prosím o názory na tuto kapitolu a celkově na knihu budu moc ráda za jakékoliv rady.
Vaše minisyle.